Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras ehkäisykeino

PORTSARI

Asia on niin, että aivan ylivoimaisesti paras ehkäisykeino on keskeytetty yhdyntä!
Kun vaan mies osaa asiansa ja vetää meisselin ulos ennenkuin mehut lentää, on varmuus 100-prosenttinen!
On pelkkää kortsutehtaiden propagandaa väittää että alkuun erittyvät muutamat pisarat voivat tehdä raskaaksi.
Tiedän kun itse olen näin toiminun vuosikaudet ilman vahinkoja!
Taudeilta ei toki ole suojaa, mutta jos niitä ei ole syy epäillä, on tämä keino kaikkein mukavin ja luonnollisin!

3

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT

      Minun mielestä paras ehkäisykeino - toppatakki naamalle

    • Leijona

      Ja mitäköhän teikäläinen sitten luulen niiden ekojen pisaroiden sisältävän? Maitoako? Sulla on vaan käynyt tosi hyvä tuuri jos oot tolla tavoin toiminu ilman että kukaan olis tullut raskaaks.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus mutta kirjoitan kuitenkin, kun löytyi kun haki sitä mikä on paras ehkäisykeino. Minä tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä. Jos sellasta harrastaa kannattaa hankkia kiertoa seuraava sovellus. Natural Cycles sovellus on maksullinen. Siinnä mitataan myös lämpötilaa. Sitten kuulemma 98% varma jos mittailee lämpötilaa jne. koko ajan. 93% varma jos ei mittaile. Mut on ilmaisia sovelluksia myös. Niistä voi tarkistaa milloin on ovulaatio, että ei juuri ovulaation aikaan puuhaile.

      Mulle ei hormonaaliset keinot sovi ja kierrukkaa on yritetty kolme kertaa mutta se oli niin kivuliasta, että ei yritetty enää. Eli päädyin tähän. Vieläkin keskeytetty yhdyntä, vaikka ton sovelluksen pitäisi toimia hyvin. Mut tosiaan ei kannata uskoa, että ei tulisi raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe