Soini vai Halonen?

Kumpikampi

Kumpaa suosittelette äänestämään?

17

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuri 1

Minä aion ehkä huomenna äänestää Soinia. Jotenkin tuntuisi, että olisi sen ansainnut mielipiteillään.
      Halonen on liian oikealla, kuten demarit yleensäkin.

• ovat ...

Timo Soini vastaan ryhmä "muut ehdokkaat" noin niin kuin ideologisella akselilla

• koska kaikki
        ovat ... kirjoitti:

Timo Soini vastaan ryhmä "muut ehdokkaat" noin niin kuin ideologisella akselilla

muut ehdokkaat ovat Nato-mielisiä.

• ...

Sellaista rasistia kun Soini en kyllä menisi äänestämään..Halonen siis

• rasisti ...

Ei tee rasistia jos vaatii tasapuolista kohtelua

• Hanurista

Niin se vaan on, että vaikka sossuilla olis ehdokkaana aidan seiväs niin sitä äänestetään ja siimeksen porsaat tulevat jonossa perässä. Kuka tahansa muu kuin Halonen.

• ...
        Hanurista kirjoitti:

Niin se vaan on, että vaikka sossuilla olis ehdokkaana aidan seiväs niin sitä äänestetään ja siimeksen porsaat tulevat jonossa perässä. Kuka tahansa muu kuin Halonen.

Kuka tahansa muu kun Kallis,Soini tai Sale!

• absurdi kysymys? Paljonkin parempi olisi esimer-
      kiksi kysyä:"No mitäs tykkäät työväenliikkeestä?"
      vom

• Liberaali

Itse en missään tapauksessa äänestäisi kommunistia tai rasistia! Maastamme ei haluta natsi-Saksaa tai Pohjois-Koreaa. Tai ainakaan minä en halua.

• RIITTI NYT

äänestetä
      repikööt perseitään rauhassa jossain muualla.

Pidetäänpä huoli, ettei veronmaksajien varoilla "ruoskita" toista kertaa, veromarkoille on parempaakin käyttöä!!!!!

SUOMEN KUVALEHTI:

Puolueille ylimääräistä tukea
      Puolueille maksetaan valtion budjetista varsinaisen puoluetuen lisäksi ensi vuonna ylimääräistä puoluetukea presidentinvaalista aiheutuviin kuluihin. Ylimääräisen puoluetuen määrä on sidottu puolueiden kansanedustajien määrään.
      Keskusta 678 000 e
      Sdp 653 000 e
      Kokoomus 493 000 e
      Vasemmistoliitto 234 000 e
      Vihreät 173 000 e
      Rkp 99 000 e
      Kristillisdemokraatit 86 000 e
      Perussuomalaiset 37 000 e

Lähde: Hallituksen esitys valtion budjetiksi 2006

• kepu-sisko

Työmiehellä on vain yksiääni, sitä ei voi käyttää, kuin kerran! Siksi 9!

• seksi ei kestä

Halonen kaivoi itse poliittisen hautansa. Finitto.
      Soini kehiin!

1. Ei Natoon
      2. Oma päätösvalta takaisin Suomeen ja jäähyväiset unionille...

3. 50 5% suomalaisista on kanssamme samaa mieltä näistä asioista.

KESKITETÄÄN ÄÄNET TIMO SOINILLE NÄISSÄ VAALEISSA.
      NUMERO ON 4.

• Äänestän Halosta, koska SKP:lla ja Vasemmistoliitolla ei ole omaa ehdokasta vaaleissa. Voisin äänestää Vihreiden Heidi Hautalaa, jos hänellä olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia päästä toiselle kierrokselle.

Soinia en äänestäisi ainakaan koska hän vaikuttaa varsin äärioikeistolaiselta poliitikolta ja suhtautuu erittäin kielteisesti maahanmuuttajia ja kaikkea vähänkin eurooppalaisempaa elämänmenoa kohtaan.

Itse olen aina kannattanut monikulttuurista ja suvaitsevaista yhteiskuntaa, näin ollen Soini on se ehdokas jota kaikkein viimeiseksi äänestäisin.

• herra yksilön vapaus
        DarkFear kirjoitti:

Äänestän Halosta, koska SKP:lla ja Vasemmistoliitolla ei ole omaa ehdokasta vaaleissa. Voisin äänestää Vihreiden Heidi Hautalaa, jos hänellä olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia päästä toiselle kierrokselle.

Soinia en äänestäisi ainakaan koska hän vaikuttaa varsin äärioikeistolaiselta poliitikolta ja suhtautuu erittäin kielteisesti maahanmuuttajia ja kaikkea vähänkin eurooppalaisempaa elämänmenoa kohtaan.

Itse olen aina kannattanut monikulttuurista ja suvaitsevaista yhteiskuntaa, näin ollen Soini on se ehdokas jota kaikkein viimeiseksi äänestäisin.

"Itse olen aina kannattanut monikulttuurista ja suvaitsevaista yhteiskuntaa"

kunhan ensin nyt pahimmat oikeistolaiset ja porvarit teloitetaan ja muut jurnuttajat ajetaan siperiaan ja suomi on liitetty neuvostoliittoon. ai niin kunhan nyt ensin ollaan perustettu neuvostoliitto uudestaan ja stalin pitää saada sen suomi-neuvostoliiton johtoon ja parempi kun suomalaiset asuisivat vain betonibunkkereissa. eivät oppisi oikeistolaisille tavoille ja itsekun en syö lihaa niin kaikilta suomi-neuvostoliittolaisilta kielletään lihan syönti...

ai niin; hyvä kun et äänestänyt sitä soininpopulistia.

• herra yksilön vapaus kirjoitti:

"Itse olen aina kannattanut monikulttuurista ja suvaitsevaista yhteiskuntaa"

kunhan ensin nyt pahimmat oikeistolaiset ja porvarit teloitetaan ja muut jurnuttajat ajetaan siperiaan ja suomi on liitetty neuvostoliittoon. ai niin kunhan nyt ensin ollaan perustettu neuvostoliitto uudestaan ja stalin pitää saada sen suomi-neuvostoliiton johtoon ja parempi kun suomalaiset asuisivat vain betonibunkkereissa. eivät oppisi oikeistolaisille tavoille ja itsekun en syö lihaa niin kaikilta suomi-neuvostoliittolaisilta kielletään lihan syönti...

ai niin; hyvä kun et äänestänyt sitä soininpopulistia.

Suomalaiset kommunistit ja SKP eivät ole vastuussa Stalinin aikaisista hirmuteoista, sitä paitsi suurin osa suomalaisista kommunisteista ei hyväksy ollenkaan näitä Stalinin aiheuttamia vainoja. Oikeistolaiset tuntuvat aina sotkevan Stalinin SKP:hen, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Jos olet seurannut Soinin ja perussuomalaisten vaaliteemoja, niin olet varmaan huomannut sen kuinka kielteisesti he suhtautuvat maahanmuuttaajiin sekä monikulttuuriseen yhteiskuntaan.

• Ghettoja ...
        DarkFear kirjoitti:

Suomalaiset kommunistit ja SKP eivät ole vastuussa Stalinin aikaisista hirmuteoista, sitä paitsi suurin osa suomalaisista kommunisteista ei hyväksy ollenkaan näitä Stalinin aiheuttamia vainoja. Oikeistolaiset tuntuvat aina sotkevan Stalinin SKP:hen, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Jos olet seurannut Soinin ja perussuomalaisten vaaliteemoja, niin olet varmaan huomannut sen kuinka kielteisesti he suhtautuvat maahanmuuttaajiin sekä monikulttuuriseen yhteiskuntaan.

eristäytyneenä omiin asuinalueisiinsa jonne poliisitkaan ei enää uskalla mennä, sekö on jotakin tavoiteltavaa? Ei helevetti ...

• Ghettoja ... kirjoitti:

eristäytyneenä omiin asuinalueisiinsa jonne poliisitkaan ei enää uskalla mennä, sekö on jotakin tavoiteltavaa? Ei helevetti ...

Ei se monikulttuurisuuden kannattaminen tarkoita sitä että haluaisi maahansa sellaisia slummeja, jotka ovat niin vaarallista seutua ettei siellä uskaltaisi edes kulkea. Monikulttuurisuus on pysyvä osa tämän päivän maailmaa, eikä siitä rikollisuuden lisääntymisestä pidä syyttää pelkästään maahanmuuttajia.

Monissa Euroopan maissa maahanmuuttajat ovat sopeutuneet ihan hyvin eurooppalaiseen elämänmenoon ilman turhia ongelmia, tähän vaikuttaa tietenkin myös paikallisväestön asenteet ja suhtautuminen ulkomaalaisia kohtaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe