Kuukaudessa -15kg?

Balleroinen =)

Noniin elikkä onnistuiskohan kuukaudessa tollanen saavutus millään ruokavaliolla? Tai edes 10kg? Kertokaa ihmeessä :)

20

7522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähtöpainosta

      Eli jos olet todella ylipainoinen, niin silloin tuo voi onnistua, mutta muuten on tosi vaikeaa tuo ja ei ainakaan terveellistä.

      • Balleroinen =)

        Tuota painoa on 86kg ja (pituus 164cm). Ja tuota "ihmekeittoa" kokeilinkin jo,kivahan sitä oli tehdä mutta maku oli kamala. Loppupäivästä se hajukin alko jo oksettamaan ja päätin lopettaa koko touhun siihen.
        Mutta edelleen kaikki vinkit ovat tervetulleita:)


      • .............
        Balleroinen =) kirjoitti:

        Tuota painoa on 86kg ja (pituus 164cm). Ja tuota "ihmekeittoa" kokeilinkin jo,kivahan sitä oli tehdä mutta maku oli kamala. Loppupäivästä se hajukin alko jo oksettamaan ja päätin lopettaa koko touhun siihen.
        Mutta edelleen kaikki vinkit ovat tervetulleita:)

        Mittani ovat 165/59. Eli pystyykö noilla mitoilla laihtumaan 10kg kuukaudessa?


      • Lähtöpainosta
        Balleroinen =) kirjoitti:

        Tuota painoa on 86kg ja (pituus 164cm). Ja tuota "ihmekeittoa" kokeilinkin jo,kivahan sitä oli tehdä mutta maku oli kamala. Loppupäivästä se hajukin alko jo oksettamaan ja päätin lopettaa koko touhun siihen.
        Mutta edelleen kaikki vinkit ovat tervetulleita:)

        En kyllä edes suosittelisi noin rivakkaa tahtia. Rasvan mukana katoaa myös paljon lihasmassaa tuollavauhdilla ja paino tupsahtaa helposti takaisin. Mikä on kiire laihduttaa, kyllä sitä hitaamminkin ehtii. Itsellä meni 25 kg:ssä vuosi, pitkälti lisäliikunnan avulla, ruokavaljoa kevensin vain jonkin verran.


      • mimmiina

        laihduttamista niin nopeast! itse laihdutin pari vuotta sitten noin 15 kiloa ehkä 1 ja puolen kuukauden aikana, ja eihän se vaikeea ole, siis jos on vaan hyvä itsekuri, mutta minulla alkoi hiuksia lähtemään päästä ja menkat jäivät vuodeksi pois, joten suosittelen että otat rennomman tahdin, ihan vaan ettei sinulle käy samanlailla!! tosin minä olin tuolloin 16 vuotta nyt 18, enkä ole ikinä ollut mikään hirmuisen iso, laihdutin sillon 65 kilosta 50 kiloon ja olen pituudeltani 168. tsemppiä joka tapauksessa sinulle laihduttamiseen, muista että pidemmällä ajalla takaat pysyvämmän tuloksen!! =) meilaa ihmeessä ([email protected]) jos olet kiinnostunut tsemppari kaverista!! :)


    • keitolla

      jos sitä noudattaa tunnollisesti ni voi lähtee jopa 9kiloa..

    • Minä.vaan.

      Noin 90 kg painavan miehen perusaineenvaihdunta on vuorokaudessa noin 1900 kcal. Yksi laihdutettu kg (rasvaa 75%, lihasta 25%) vastaa noin 7000 kcal eli kuukaudessa perusaineenvaihduntaan kuluu 57000 kcal. Jotta paino tippuu -15 kg pitää siis miehen kuluttaa karkeasti arvioiden 105000 kcal eli jää uupumaan vielä 48000 kcal. Tämän voi kattaa esimerkiksi lenkkeilemällä tehokkaasti vaikka kuluttaen 1600 kcal päivässä eli noin 2 tuntia joka päivä. Tämä kaikki olettaen että ei tarvitse syödä mitään! Onnea matkaan!

    • aamukukkuja

      Kyl voi laihtua.Ite laihduin VIIKOSSA 10 kg,mutta mulla oli salmonella ja mikään ei pysynyt sisällä.Lähtöpaino 74 siiloin,175 cm pitkä.Oli hieman huono olo,tiputukseen jouduin...

    • Lihavamies25

      Söin eilen evästä iltapuolella, en mielestäni paljon, mutta painoni mousi 111,9 kiloon 110,1 kilosta. Suutuin siitä ja päätin tehdä selvää tulosta ilman venkoiluja, tulipa miten surkea olo tahansa, meni lihasmassaa tms. Tein seuraavanlaisen 5-portaan ohjelman lähipäiviksi: seuraavan kerran juon nesteitä kun ykköstavoite on saavutettu eli paino on 110,8 kilossa, ( 30 minuuttia sitten oli 110,9 kg, laihdun n. 100grammaa tunnissa(?), joten lähellä on veden/jonkun muunj nesteen juontini)Tavoite 2 on syönti kun paino 110,3kg. Tavoite 3 on jonkin nesteen juonti 109,9 kilossa. Tavoite 4 syönti 109,2kg. Tavoite 5 Juonti 108,5 kilossa.

      Tuli mitä tahansa, tämän lupaan pitää kunnian ja omantuntoni kautta. Aloitin tämän ohjelman eilen klo 22:45 ja olen pian, ellen jo nyt tavoite ykkösessä. Mitä ilmeisimmin pääsen kakkostavoitteeseeni tästä n. 5 tunnin päästä, eli iltasyönnin innokasta odottelua on jo kuin karjunporsaalla karsinassa, selkeä ykköstavoite tää kakkostavoite tälle päivälle. Tällaisella ohjelmalla voit hyvinkin päästä sen 15 kiloa kuukaudessa, itse teen tämän vain nyt, koska mulla alkaa mennä usko omaan itsekontrollini löytymiseen kun tulosta ei tule tarpeeksi nopeasti. Ilmoitan kun olen osatavoitteeseeni 108,5 kiloon päässyt. Nyt on kulunut 15h 17minuuttia koittaa päästä ykköstavoitteeseen.

    • tuollainen

      tai no helposti ja helposti mutta jos pystyt olla syömättä juuri mitään niin lähtee helposti jopa 15kiloa.itse olen kerran ottanut pikadietin missä söin koko kuukauden aikana yhden jugurtin koko aikana ja lähti vähän päälle 13 kiloa.olo oli kyllä karmea tuntui kuin olisi leijunut jossain ilmassa ja pää oli aluksi viikon putkeen kipeä mutta hyvä startti oli kun jatkoin siitä vielä 10 kiloa terveellisemmällä laihiksella ja nyt olen ollut kaksi vuotta normaali painoinen.en silti suosittele jos ei ole todella hyvä syy.

    • Balleroinen =)

      No jos mä sitten syön vaikka pari jukurttii päivässä ja vähän jotain esim. maitoa.. En tiedä. Mutta kyllähän tuo -15 kg kuukaudessa houkuttelee.. tiedä sitten. Jotenkin vaan tuntuu ettei minusta karise kiloakaan pois olin syömättä viikon tai kaksi =)

      • välttämätöntä

        Kalsiumtarve on aikuisella 1000 mg päivässä. Jos saat vähemmän kalsiumia päivässä, niin luusi haurastuu ja saatat saada vanhempana osteoporoosin. Osteoporoosi on myös anoreksian riski. 15 kg voit laihtua 4 kk:ssa terveellisesti. Mikä kiire sinulla on? Älä pilaa loppuelämääsi 4 kk:n takia. Ehdotan, että otat tavoitteeksesi maratonjuoksun laihduttamisen sijaan. Eiköhän se painokin laske juoksuharjoittelun myötä ihan itsestään.

        Maidon lisäksi tarvitset välttämättömiä rasvahappoja eli öljyä 4 tl/pv. Kuituja (Ryvita original näkkäri 10 kpl/pv., vitamiineja ja kivennäisaineita (hedelmiä, vihanneksia, mustikoita, sieniä) ja proteiinia (maito, idut, pavut, kala, kananmuna). Kun syöt, jaksat liikkua. Voit helposti kuluttaa 1000 kcal päivässä, jos sinulla on aikaa ja syöt kohtuullisesti.

        http://www.helsinkicitymarathon.com/hcm/s_etusivu.html
        http://www.treenit.net/index.php
        http://mski.wmdata.fi/helsinki/

        1200 kcal dieetti
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=601&posting=22000000012838033


      • Kalsium

        Menestykseen ei ole hissiä.

        Sinun täytyy muuttaa ruokailu ja liikuntatottumuksiasi ja korjata se syy, miksi olet lihonut. Kuukauden pikakuuri on vaarallinen eikä korjaa tottumuksiasi vähääkään. Ajatuskin on oire anoreksiasta, joka on sairaus. Hae apua tarvittaessa.

        Olet varmasti ainutlaatuinen yksilö painosta riippumatta. Ruokailun ei tarvitse muodostua elämäntehtäväksi.

        Ehdotan liikunnan lisäämistä. Ota tavoitteeksesi esimerkiksi naisten kymppi, Tjejmilen Tukholmassa tai vastaavan matkan juokseminen kotona. Talvella on helppo kävellä, hiihtää ja uida. Nyt alkaa myös paljon liikuntakursseja. ilmottaudu jumppaan tai tanssiin. Kärsivällisyydellä olet laihtunut alle 79 kg:n maaliskuun alussa ja varmistanut laihtumisen jatkumisen positiivisilla tuloksilla ja liikunnan tuomalla lisääntyneellä tarmolla.

        Se onnistuu, jos haluat.


    • Annu

      tämä vitsi? Tuntuu että kaikki vastauksetkin on tsoukilla postattu.

      Miksi haluat laihtua 15 kg kuukaudessa?
      Paljonko olet pitkä ja paino? Se ois oleellista tietää, että voidaan kattoo sulle sopiva ruokavalio et pääsisit tavoitteeseesi.

      • onhan monikin

        laihduttanut tuolla vauhdilla.


      • Balleroinen =)
        onhan monikin kirjoitti:

        laihduttanut tuolla vauhdilla.

        Kyllä mä ainakin ihan tosissani tätä kysyin. Mutta mä lähinnä aattelin et onko tuo mahdollista noin paljon saada kiloja lyhyessä ajassa pois todella niukalla ruokavaliolla,vai meneekö se niin että pari kiloa tippuu nopesti ja siihen se sitten jääkin..


      • Annu
        Balleroinen =) kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin ihan tosissani tätä kysyin. Mutta mä lähinnä aattelin et onko tuo mahdollista noin paljon saada kiloja lyhyessä ajassa pois todella niukalla ruokavaliolla,vai meneekö se niin että pari kiloa tippuu nopesti ja siihen se sitten jääkin..

        Mitkä on mitat, niin tiedetään onko mahdollista ja miten?


    • diettikokki

      Onpa erikoinen postaus. just vedenjuontia lisäämällä vaikka 3-4 litraan päivässä jo saa tiputettua ylipainoisena hyvin nopeastikin painoa. pieniä (terveellisiä) aterioita 3 tunnin välein ja n 60-70% kehonmuutoksesta on saavutettu pelkästään tällä ja pitkäjänteisyydellä. toki liikuntaa lisäämällä saa tuloksia vielä nopeammin.

      • PiippolanVaari

        Mukava että nostit yli 10 vuotta vanhan kirjoituksen esille. Nimittäin, tässähän se laihduttamisen vaikeus tulee esille.

        Aloittaja kysyy että saako kuukaudessa 15kg painoa pois. No, meille ei selviä että onnistuiko hän vaiko ei, todennäköisesti ei.

        Ehkä hän edelleenkin miettii ja murehtii, kuten monet painonsa kanssa painivat, että saisiko 15kg kuukaudessa pois, vaikka olisi ollut yli 10 vuotta aikaa pudottaa painoa sillä metodilla, että tekee elämäänsä elämäntapamuutoksen, jonka seurauksena paino putoaa kuin itsestään.


    • veijohymähtää

      diettikokki

      Miksi moinen nimimerkki???

      Yritätkö hukuttaa porukkaa????

      Ensin nääntyminen niin helpommin hukkuvat?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe