kävin tässä äsken antamassa ääneni sauli niinistölle, työväen presidentille minun makuuni.
yksi ääni ei tietenkään saulista vielä presidenttiä tee eikä ole edes tae toisesta kierroksesta mutta yritys hyvä kymmenen.
ja voineehan se olla, että halonen on presidentti vielä seuraavat kuusi vuotta toteuttaen saman laista politiikkaa kuin tähänkin asti. ei se mitään, että hölmöilee esim. miinojen kanssa ja vaikka korvaavat asejärjestelmät maksavat hunajaa, niin eihän se ole minulta pois; jostain karsitaan ja keneltähän ne rahat mahdetaan viedä...? ei, harjoittakoon halonen homo/lesbopolitiikkaansa. niinhän sitä näin globaaliaikana ajetaan maan etua. ja pitäköön tarja nämät helsinki...helsinki...hel... no joku summittinsa vai mitä helvettiä ne nyt oli? no se missä ajetaan jonkun ambomaan asioita ja joista kukaan muu kuin ambomaan presidentti, tarja halonen ja erkki tuomioja ei tiedä yhtään mitään eikä halua edes kuulla koko asiasta. ei, pitäköön tarja edustavia puheenvuoroja suomen kansan nimissä ulkomailla ja niellään me suomalaiset kiukkumme nähdessämme ulkomaalaisten virnistelevän presidentillemme. eihän siinäkään minua nöyryytetä sen enempää kuin muitakaan suomalaisia.
vain yhtä asiaa pyydän tarja; jos sinusta tulee tämän maan presidentti taas, niin ole ystävällinen äläkä ala lässyttämään siitä, että olet "koko kansan presidentti". kun me molemmat, niin sinä kuin minäkin, tiedämme sen olevan pelkkää paskapuhetta.
päivän hyvä työ
5
270
Vastaukset
- Prosenttiliike
Demokratian kaikki määritellään kaavalla
kannatus > 50 = kaikki
Mikä harmi !
Kommunismissa kaikki määritellään seuraavasti
(Kannatus uhkailu ) > 50 = kaikki - ...
"vain yhtä asiaa pyydän tarja; jos sinusta tulee tämän maan presidentti taas, niin ole ystävällinen äläkä ala lässyttämään siitä, että olet "koko kansan presidentti". kun me molemmat, niin sinä kuin minäkin, tiedämme sen olevan pelkkää paskapuhetta."
Tuosta tulikin mieleen että minäkin pyydän Saulilta yhtä asiaa,ettei Sale lässyttäisi siitä että on "työväen" presidentti.Me kaikki tiedämme kuitenkin että se on pelkkä paskapuhetta- bonaqua
tuo niinistön iskulause. Halosen naamavärkin korjaaminen ja väri valinta on kanssa aika nolo juttu. samoin kun sen yhden kaverin mirri..tampereen proffa :)
yksi mikä eniten pistää silmään niin kaikkien ehdokkaiden (paitsi hautalan) vaalimainoksissa on liian pienet numerot. osassa ei lainkaan. niinistöllä sentään erivärinen niin hieman tulee esiin mutta loput..hoh hoijaa. sais siinäkin vähän käyttää järkee.
ansainnut sen pakollisen iltaoluesi! Kyllä nyt
duunarin kelpaa!
vom- Liberaali
Itse tein samoin. vielä samana päivänä kuin sinäkin! On tässä tullut maastamuuttokiakin mietittyä koulun jälkeen, mutta Sauli presidentiksi niin aatteeni unohtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510