YOU??

åpa

Paikallisella radioasemmalla soi usein kappale, jonka nimi taitaa olla YOU tai ainakin kyseinen sana on siinä monesti. No en tosin ole kuullut kappaletta vuosiin, mutta yhtäkkisesti se alkoi soimaan päässäni ei kä loppua näy. No ei varmaan sano mitään kenelleekkään kun noita YOU nimisiä lauluja on niin paljon...

Lisä vihjeenä sanottakoon että laulaja on mies ja tyyli on poppia. Joku 10 sharps nimi pyörii mielessä, mutta ei sen nimistä bändiä taida olla.

3

1631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimby2

      ... vuodelta 1991.

      • åpa

        Kiitos erittäin paljon! Normaalisti tulee kuunneltua hieman rankempaa musiikkia, mutta tuo kappale on kyllä perkeleen hieno.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe