Mikä olisi ihannepaino 162 senttiselle 30-vuotiaalle naiselle?
50 kg: siro ja hyvin hoikka, ei juuri pyllyä eikä
tissejä?
60 kg: suurehkot rinnat ja pyöreä peppu, vatsassa selkeesti pömppöä?
70 kg: kauttaaltaan pehmeä muttei äärilihava?
Jos olisi kyse ihannemitoista niin mikä se olisi? Ei tarvii sanoa että hanki elämä ja sinulla on huono itsetunto, sen tiedän itsekin.
Miehet, mikä olisi
17
2522
Vastaukset
- susi rajalta
Maailman ihquin nainen on sinun pituisesi ja painaa n.60kg. Hänellä ei ole pömppövatsaa eikä isoja tissejä eikä persekään ole leveä. Hän on tosin sinua 15v vanhempi.
- on..
55-60 kg hyväperäinen ja tissinen tyttö. liikunta auttaa asiaan paljon.. kaljaa ja siideriä litkivä pikkuprinsessa kaljamahalla ei houkuta.
ps. et tupakoi tai juo 2x kk enempää ja harrastat jotain liikuntaa säännöllisesti sipsien ja karkkien syönnin sekä sohvalla makaamisen lisäksi. otat muut huomioon etkä ole huomiota hakeva itsekäs meikkipossu.
T: urheileva itsestään huoltapitävä 26v ensihoitoalan ammattilainen. - Miekkonen29V
Suunnilleen niille mitoille menisi paras vaihtoehto. Mutta malli on kuitenkin se joka ratkaisee. Jos tuossa kilomäärässä kaikki on esimerkiksi kaljamahana vatsassa, mutta mitään ei takamuksessa, reisissä ja rinnoissa, niin ei hyvä. Sellaisia näkee, joilla ei ole kurvit kohdallaan...
Vatsan kuuluukin olla naisella pyöreä, kuten muittenkin muotojen, mutta ei mikään valtava lölläke. 70 kiloa on ehdottomasti liikaa.
50 kiloa olisi aivan kamala. Ehkä 12 vuotias tyttö voisi siinä kilomäärässä näyttää söpöltä, mutta naisen kuuluu olla nainen.- femtikilo
mä olen 164 ja 50. olen silti suht lanteikas, ja myöskin tavaraa siinä luiden päällä (ei kuitenkaan mitään löllöläskiä). Rinnat normaalit/isot tämän kokoiselle.
Älkää tuijottako sitä painoa, ei se lopulta paljoa kerro, vaan peili. Luuston rakenne yms vaikuttanee myös siihen kilomäärään.
- routaporsas
Mielestäni 60 kiloa on sinulle melko tasan tarkkaan ihannepaino. Ja tietysti ne rinnat, peppu ja muut muodot. Naisellinen nainen on muodokas ja kurvikas: ei lattana lauta eikä muodoton vanusäkki, vaan jotain ihanaa siltä väliltä.
- maksimi
Kyllä naisesta täytyy saada kiinni, ettei tarvitse läskien alta etsiä, 162 senttinen on aika lyhyt.
Terv. M46, 178cm, 64kg - Mies.
keskimäärin 55 kiloa ei ole liian laiha, eikä lihavakaan, mutta omaa siron sopivasti naisellista pehmeyttä ja pyöreyttä oikeissa paikoissa. Muutoin luusto vaikuttaa hiukan painoon, vaikka tilavuus olisikin sama.
- Ilopilleri.
Paino noin 60kg
Rinnat 75/80 d/dd - hossi
pääasia on että olet itseesi täysin tyytyväinen ! pituus ja paino ovat vain pelkkiä lukuja ja jos ne ovat omasta mielestäsi kohdallaan ni mitä sitten mitä muut ajattelevat ?
No jos nyt oman mielipiteen asiasta sanoisin ni ehdottomasti ei missään nimessä tuota 50 kiloo.
meikäläisen alla tuollaine hukkuu kyllä patjan rakoon eikä löydy kun seuraavassa suursiivouksessa :) !- JuuNääsEi
Hyvä muistisääntö on se, että alle satakiloisset punnitaan neuvolassa..................................vitsi vitsi (jos vaikka joku painoindeksiä tarkkaan viilaava tiukkapipo ei ymmärrä kevennystä).
- go! :)
Sähän ihan selvästi kalastelet pisteitä näillä palstoilla.. Oletkos ihan oikeasti tuota mieltä, mitä täällä sanot, vai kaunisteletko edes vähän..? Kun sähän olisit ihan unelmamies noiden juttujen perusteella ja vielä miehen kokoinen ja näköinen.. Kai sinussa nyt edes jotain vikaa on?
- hossi
go! :) kirjoitti:
Sähän ihan selvästi kalastelet pisteitä näillä palstoilla.. Oletkos ihan oikeasti tuota mieltä, mitä täällä sanot, vai kaunisteletko edes vähän..? Kun sähän olisit ihan unelmamies noiden juttujen perusteella ja vielä miehen kokoinen ja näköinen.. Kai sinussa nyt edes jotain vikaa on?
ovat kyllä ihan omia ja enkä mitään kalastelua harrasta korkeintaan kuin kesällä. Lihavuus on mulle aikas helppo asia koska ikäni siitä olen kärsinyt mut nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni :) Minä en ollut peilikuvaani tyytyväinen joten tein sen eteen jotain ja nyt pidän kuvasta mikä sieltä heijastuu, no ainakin noin ulkoisesti.
En minäkään mikään täydellinen ihminen ole vaan vikoja löytyy minustakin useita ehkä siksi olen vieläkin sinkkuna ? Mistä sen tietää.
Suurimpia vikojani taitaa olla asioiden liikaa miettiminen ja jääräpäisyys määrätyistä asioista ,sekä myös että en oikein osaa sanoa ei.
Muuten olen tälläinen kuin olen empaattinen ja ajatteleva ihminen tai ainakin pyrin siihen.
- M27
Ihannepaino riippuu tietysti henkilökohtaisesta rakenteesta, luustosta jne. Noin yleisesti voisi tuon pituiselle naiselle sopivana painona pitää 55 kg /- pari kiloa. Naisellisia kurveja enemmän ainakin minun silmääni miellyttää sopusuhtainen ja kiinteä vartalo, josta ei roiku tai pursua mitään ylimääräistä.
Pelkkä vaaka ei kerro tilannetta kokonaisuutena, vaan ihannepaino selviää paremmin, kun vilkaisee vaakaa sekä peiliä. Rinnat kuin tyhjät nahkapussit, pyllyä ei nimeksikään, mutta vyötäröllä paljon ylimääräistä.
Ihan tiedoksi 162cm/50kg nainen voi olla vartaloltaan kuin Marilyn (90/60/90). Ei välttämättä pyllytön ja peputon...- ¨¨¨¨¨¨¨¨I..........
kyllä sillä painolla jo jonkinmoinen pyllyki pitäis löytyä
- dayum
niin 60kg.
"Jos olisi kyse ihannemitoista niin mikä se olisi?"
Kun mulla ei ole ihannemittoja. Kunhan naisessa on sitä jotain. Siinä kaikki millä on väliä. Sitten jos vartalo sopii hyvin "siihen johonkin" niin se on vaan plussaa.
Mutta yleisesti ottaen pidän enemmän muodokkaista naisista. Mutten kuitenkaan todella ylipainoisista. Vähä ylipaino menee, mutta liika on liikaa. - minä
kuin olet.. älä mieti tuollaisia prinsessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804