miltä sivulta löytäis nuotteja, kun en oo löytäny mitään sivuja. Kaivattais hartaasti. Jos joku on löytäny maammlaulun niin vois laittaa tohon linkin. Ja tiesty niitä muita nuotti sivuja. Kiitos. :)
Mistä löytäis?
3
657
Vastaukset
- Nimetön
Nuotteja ei juurikaan ole netissä. Vuoden 1986 virsikirja löytyy ev.lut. kirkon sivuilta, mutta muuten on hyvin vähäistä. Kirjastoista sen sijaan löytyy hyvät kokoelmat.
- tode'
suurin osa sekä hengellisten, että ei-hengellisten laulujen tekijöistä kuuluu teostoon, jotka ovat heidän edunvalvontajärjestönsä.
ilman kopioston lupaa ei nuotteja saa levitellä netissä. lupaa siihen ei kyllä saakaan, vaikka sitä anoisi, niin että...
kirjastosta tai muulta hankkimastasi nuottipainoksesta voit ottaa kopioita omaa käyttöäsi varten. oma käyttö määritellään lähinnä kotona tapahtuvaksi soittamisen/laulamisen harjoitteluksi.
musiikkiliikkeistä saa nuottipainoksia ihan omaksi ja niitä saa sitten käyttää jo laajemmassa tarkoituksessa. - Etsijä. ;)
Jos joku omistaisi maammelaulun nuotit/tabulatuurit voisiko hän lähetää ne minulle sähköpostin kautta, kiitos. [email protected] muista kolme s-kirjainta osoitteessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020