Kertokaapa Lancia tietäjät millaisella tekniikalla noita uusia eli vm.2003 jälkeen valmistettuja uudenkopan Ypsiloneja on oikein tehty? Kysymys lähinnä siitä miten noiden huolto onnistuu suomessa? Onko tekniikka napattu Fiatista vai mistä? Kenen koneet noissa on? Ja onko tietoa missä huolto onnistuisi jos tollaisen innostuisi kesällä hakemaan saksasta?
Ei tulis ihan äkkiä vastaa kyseistä kulkinetta suomen teillä :)
http://www.mobile.de/SIDdwUOhTM673t3.zCzaK8qXg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1136903327A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B41B20C149%81V-t-vCaMiMkQuSeSnUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100B18E14700AGCPKWA1A1HinPublicA2A0A0A0D2003A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=58&bereich=pkw&id=11111111179306722&
Uusi Ypsilon
3
655
Vastaukset
- TTT
Ypsilonin pohjalevy ja tekniikka on pitkälti sama kuin II-sarjan Puntossa. Elikkä huolto-osat pääsääntöisesti löytyy tarvikeliikkeestä, eikä huollon tarve ole sen kummempi kuin muissakaan nykyautoissa. Ulkonäkö, materiaalit (sisustassa mm. nahkaa/alcantaraa) ja viimeistely on sitten uudessa Ypsilonissa ihan toista tasoa kuin Puntossa, eroa on enemmän kuin esim. VW-konsernin millään brändeillä keskenään.
Itsellä (tai oikeemmin vaimon torikassina, mutta enemmän minä sillä ajan) nyt vuoden verran Ypsilon Elefantino Rosso 1,2 16V -98 75 tkm elikä sen edellisen korimallin lievä sporttiversio (86 hp, pudotettu alusta, tiheä laatikko, nopea ohjaus, 15 " alut), josta tykkään enemmän kuin tuosta nykyisestä pyöreästä muumimamma-autosta. Ostaessa kärryssä oli oikea takatukivarren laakerointi vaihdon tarpeessa (ei nykymallissa enää ongelma, erilainen taka-akselisto) ja syksyllä vasen ikkunannostin teki tenän. Kolinoita tai nitinöitä ei liiemmälti kuulu, vaikkei tuo laadultaan 10-vuotiasta Kappaani kylläkään vastaa, mutta helkkarin hauska pikkuauto. Ypsilon saattaa muuten olla Saksassa parhaiten hintansa säilyttävä Lancia, mutta halvimmat harvoin on parhaita yksilöitä.- tohon vanhaan Ypsiloniin ???
Saapoko kysyä paljonko oli verot tohon vanhaan Ypsiloniin? Siinä ilmeisesti sama homma eli varaosat löytyy Fiatin tiskiltä? Olishan tollanen vanhempikin Ypsilon ihan ok, varsinkin kun siinä olis nahkasisusta. Noitahan sais jo todella edullisesti saksasta...
- TTT
tohon vanhaan Ypsiloniin ??? kirjoitti:
Saapoko kysyä paljonko oli verot tohon vanhaan Ypsiloniin? Siinä ilmeisesti sama homma eli varaosat löytyy Fiatin tiskiltä? Olishan tollanen vanhempikin Ypsilon ihan ok, varsinkin kun siinä olis nahkasisusta. Noitahan sais jo todella edullisesti saksasta...
Veropäätökset on netissäkin, mutta voihan sen tässkin mainita: pari tonnia oli verot alvit tai elvit mitä ne on yhteensä. Noissa vanhemmissa harvemmin nahkasisustusta tapaa, alcantaraa kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459