Minkä ikäisille lapsillenne olette suostuneet ostamaan stringejä? Tyttäreni 13v väittää että kaikkihan hänen luokallaan käyttää.Liikunta tunnille ei kehtaa mennä kun alushousut näkyy housujen alta.
Tyttären stringit
18
11751
Vastaukset
- Tyttö 19v.
Eiköhän 13-vuotias ole valmis pitämään stringejä, alushousut ne on siinä missä muutkin.
- hänelle naiskuvasta
Miksi et ostaisi?
Samalla voit sujuvasti kertoa hänelle mediassa esiintyvästä naiskuvasta ja odotuksista naisiin. Esimerkkeinä laulajat, näyttelijät, mallit. Voit opettaa häntä kyseenalaistamaan trendejä ja muotia sekä saada hänet kysymään miksi, kenelle ja mitä kukin vaate ja ele viestii?
Jos tällaisen keskustelun jälkeen hän järkevästi perustelee, miksi hän haluaa stringit, go for it. Niitäkin kun voi pelkästään käyttää tai näyttämällä käyttää. Kumpaa hän haluaa ja miksi?- namu
joss ostat stringit lapsellesi niin se kohta haluu näyttää ne pojille haluatkohan ihan sitä? nuorten muoti on sellasta että ne vedetään housujen alta näkyviin. sinähän se aikuinen olet
- voin sanoa
namu kirjoitti:
joss ostat stringit lapsellesi niin se kohta haluu näyttää ne pojille haluatkohan ihan sitä? nuorten muoti on sellasta että ne vedetään housujen alta näkyviin. sinähän se aikuinen olet
että yläasteella tytöt todellakin vetävät stringien narut näkyville housujen alta. Kun housut ovat vielä navanalusmallia näky on todella kammottava. Omalle tyttärelleni en stringejä ostaisi ikinä! Onneksi tämä stringi-muoti on hiipumassa ja tilalle on tullut hipstersit jotka näyttävät todella paljon enemmän normaaleilta alushousuilta kuin ne kamalat narut ja ovat nyt huippumuodikkaat - jos alusvaatteista voi näin sanoa. Esimerkiksi Sloggilla on kivoja hipsterimalleja joiden saumat eivät pullota housujen alta jos se on tyttäresi suurin pelko. Edelleen peräänkuulutan aikuisuutta! Jos sinua jo alunperin arvelutti stringien ostaminen, miksi edes kyselet sitä täällä?
- Neea
Teini-iässä kun alapäässsä alkaa erittyä valkovuotoa ja kun kuukautiset alkavat, niin stringit ovat todella epäkäytännölliset. Ne myös lisäävät tulehdusriskiä. Naru on siellä pyllyvaossa, ja jos ne pitää vielä kiskoa niin ylös, että näkyy yli housun vyötärön, niin ne ovat todella siellä pyllyvaossa. Bakteereilla vapaapääsy peräaukon ympäristöstä emättimen suulle. JOs naru vieläpä hiertää, niin ei ainakaan auta asiaa...
- Ostitko?
Oletteko tyttäresi kanssa päässeet yhteisymmärrykseen?
- äiskä45
tosin hiven oli perustelemista kun itse käyttää silloin tällöin
- random23
mitä pahaa siinä on jos 13-v haluaa käyttää stringejä? ei siinä iässä vielä vaikka seurustellaankin niin näytellä ja siitä ei ole pelkoa että ne jotenkin lisäisivät " seksin " kokeilua. 13-v tietää jo, että ei siinä iässä seksiä harrasteta joten?
- Espanjatar.
Vaikka itse olenkin jo täysi-ikäinen, kuitenkin alle 20, ymmärrän erinomaisesti tytärtäsi. Itse pienikokoisena käytän välillä hyvinkin tiukkoja farkkuja, ja on epämielyttävää ja jopa mielestäni kamalan näköistä kun ihmisillä alushousut näkyvät pöksyistä läpi. Hipsterit ovat kyllä varteenotettava vaihtoehto, mutta mielestäni paljon epämukavammat, ja harvat niistä pysyvät edes paikoillaan.
Stringit eivät ole sen epähygienisemmat kun mitkään muutkaan housut, kunhan muistaa ne vaihtaa päivittäin. Ja nukkua ilman niitä, niin eivät yöllä hierrä.
Stringit eivät tee naisesta sen paljastelevampaa kuin ilmankaan. Itse käyttänyt stringejä 12-vuotiaasta asti, ja ainut joka ne on nähnyt on avomieheni, ja tietenkin treenikopissa olevat naiset. Taas suomalaista ahdasmielisyyttä ilmassa!- n 25
aijaa meikä ei käytä alkkareita ollenkaan, paitsi menkkojen aikana.
Kyllä 13-vuotias voi mielestäni käyttää stringejä, jos oikeasti syy on perusteltu. Jos niitä käyttää seksistisen kuvan luomiseksi noin nuorella iällä, niin ei hyvä.
- Jahvettiz
On se elämä vaikeeta nykysinkin ja oli se sitä vissii ennenkin...
- Kakstoistvee
Pakko sanoo vaik ikuisuuden vanha keskustelu, et stringit on hyvät siitä et ei näy rajat, ja muutenki ne tuo itsevarmuutta...
Toinen vaihtoehto on sit jos ei saa stringei käyttää, nii on sitte ilman alkkareita ja tappaa alapäänsä farkuissa, et kumpi ny sit on loppunjenlopuks parempi. Ne on vaa alkkarit niinku muutkin... - MississippiMississippi
No hei, itte olen 13 vuotias tyttö, enkä mö omista stringejä. Mä en ainakaa pidä niitä enää, koska mulla parisen vuot takaperin oli sellaset, ja ne olivat ihan kanalat. Ensinnäkin, ne hiertävät, ja ovat todella epämulatvat. Ja toiseksi, mikä pitää muistaa kun ostaa niitä, nii ne ovat todella epähygieeniset. Eli ei kannata omaa hygieniaa siis pilata niillä, onneksi siis en enää käytä niitä. Eli en suosittelee nyt ostamaan, enkä suosittele jatkossakaan niitä.
- okei
osta ihmeessä, itse sain stringit kaverilta lahjaks vitsillä ja siitä asti olen käytttänyt niitä ja olen 12 vuotias :D :) XD
- Anonyymi
Ei siinä nyt sillein niinpahaa ole. He ovat nuoria, ja ymmärtävät isompana.
- Anonyymi
Ei stringejä mutta itse olen käyttänyt syksystä lähtien esko lifestyle collections muoti vaatteita.
Kyseessä siis kotimainen uniikkeja ja laadukkaita desing ja muoti tuotteiden/vaatteiden kauppias.
Tuotteet ovat laadukkaita ja ennen kaikkea erittäin uniikkeja. Toimitus ja tilaukset toimivia ja asiallisia. Huomasin että nyt yli 200€ ostoksista toimituskulut 0€
Alla linkki!
https://eskolifestyle.company.site/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812