Onko paljon porukoilla tallissa fairlaneja.
Itselläni on -67 vuoden fairlane 3.27 litrainen suora kutonen.. kesää odotellaan.
Ford Fairlane
8
2126
Vastaukset
- Reka
Mulla oli 1967 Fairlane 500. Moottori oli 289 cid V8. Myin auton vajaa pari vuotta sitten.
- Fury-75
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=553453
Tuommoinen olisi nettiautossa myynnissä..mutta ei siis minulla!! Kunhan huomasin.- pahasti
ihan pilalla on ... että kun niitä pitää "tuunata"
melkeen itku tulee kun kattoo tuollaista .. piittuis enää että ne etupenkit olis sitä 99-saab -mallia - original is beautiful
pahasti kirjoitti:
ihan pilalla on ... että kun niitä pitää "tuunata"
melkeen itku tulee kun kattoo tuollaista .. piittuis enää että ne etupenkit olis sitä 99-saab -mallialöytyy "jonkinverran" kyljistä ja katosta. Jonkin transitin kattopelti ollut kattona ( Se aaltopeltimallinen ), jos ei nyt sitten vaihdettu.
- silvarello
original is beautiful kirjoitti:
löytyy "jonkinverran" kyljistä ja katosta. Jonkin transitin kattopelti ollut kattona ( Se aaltopeltimallinen ), jos ei nyt sitten vaihdettu.
Auto on minun ja myös rakentamani ,tehty katolleen ajetusta neliovitolpasta, kunto oli semmoinen että 99 % rakentajista olis sen kärränny sulattamoon eli tuo pilattu kommentti on yliampuva kun tietää auton historian .
Uritettuu kattoa ei oo ollu enää kohta kymmeneen vuoteen. Kittiä on toki käytetty kuten varmaan jokainen aloitteleva auton rakentaja tekee. Nyt kun ammatina on autopeltiseppä on taidot kasvanu ja olen monesta "entisöidystäkin" autosta löytänyn paksumpia kerroksia. Auto on rakennettu "rokki" käyttöön ja reissailuun ja myös käytetty siihen, eikä seisotukseen lasivitriinissä. Nyt eikun halukkaat jättämään tarjouksia, kesä ja harrasteautoilu kelit on lähellä jos ei jo täällä...
- löytyy appiukolta
vm 1961 ja v8 auto on Vataalla ja on tosi siistissä kunnossa.
- Trans Am
Siskon miehellä on -59 Fairlane.
- HenriP
siis appiukoltasi löytyy fairlane 61'?
jos myytävänä niin soittele :040 5740 836
olisin kiinnostunut ko. autosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819