Dove summer glow

Suosittelen :)

Näin todella vaaleaihoisena Dove summer glow antaa aivan ällistyttävän ihanannäköisen päivetyksen iholle :)

Olen nyt yhteensä kolme kertaa rasvannut ihoni kauttaaltaan Dove summer glowlla, ja jo nyt on upean ja erittäin luonnollisen näköinen iho. Summer glow päivettää ihoa asteittain, eli saat itse päättää, kuinka päivettyneen ihon haluat. Aion itse vielä näin vitivalkoisen ihon omaavana levittää voidetta huomenna, ja sitten hetken tauko.

Vihdoin ja viimein olen löytänyt sellaisen voiteen, mikä tyydyttää minua. Olen tätä ennen kokeillut erilaisia itseruskettajia, mutta aina on tuloksena ollut luonnottoman näköinen kellertävä/oranssi/liian tumma/epätasainen rusketus.

Omasta kokemuksesta voin siis suositella tätä Dove summer glowta :)

Ei tarvi ensi kesänä jahkailla sitä, kun kaikki muut ovat hyvin päivettyneitä, ja minä korkeintaan hieman punainen. Toivottavasti tätä tuotetta saa vielä pitkään kaupoista, koska se on ehdottomasti paras päivettäjä!

34

36323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulla

luin tuotteesta uusimmasta kauneus ja terveys-lehdestä ja olen itsekin aikonut tuotetta kokeilla ihan mielenkiinnosta - kovasti sitä ainakin kehuttiin :) levititkö voidetta myös kasvoille? vai vain vartaloon? en ole vielä löytänyt tätä uutta dovea täältä kaupoista mutta pitää jatkaa etsintöjä. itsekin välttelen normaalisti itseruskettajia niiden luonnottoman näköisen tuloksen vuoksi.

• Suosittelen :)

Juu, kyllä levitin sitä joka puolelle vartaloa ja myös kasvoihin. Se levittyi tosi tasaisesti joka puolelle. Kasvotkin on nyt "terveen" näköiset, kun niissä on vähäsen päivetystä.
        Kiva mennä kylpylälomalle helmikuussa, kun voi turvautua Dove summer glowiin.

Itse ostin Dove summer glowin Vapaavalinnasta. Eli siis kai sitä kohta ihan kaikista lähimarketeista löytyy...

Ennen levitystä kävin suihkussa ja kuorin ihoni. Mutta nyt kahdella viimeisellä kerralla (oon levittänyt kolme kertaa yhteensä) levitin sitä suoraan iholle, ilman mitään vartalonkuorimisia...

Kyllä olen niin tyytyväinen :)

• Mila
        Suosittelen :) kirjoitti:

Juu, kyllä levitin sitä joka puolelle vartaloa ja myös kasvoihin. Se levittyi tosi tasaisesti joka puolelle. Kasvotkin on nyt "terveen" näköiset, kun niissä on vähäsen päivetystä.
        Kiva mennä kylpylälomalle helmikuussa, kun voi turvautua Dove summer glowiin.

Itse ostin Dove summer glowin Vapaavalinnasta. Eli siis kai sitä kohta ihan kaikista lähimarketeista löytyy...

Ennen levitystä kävin suihkussa ja kuorin ihoni. Mutta nyt kahdella viimeisellä kerralla (oon levittänyt kolme kertaa yhteensä) levitin sitä suoraan iholle, ilman mitään vartalonkuorimisia...

Kyllä olen niin tyytyväinen :)

Kerrohan sit kun tiedät, et miten ko. voide "lähtee iholta"! Eli siis samaan tapaanko kuin itseruskettavat eli todella rumasti läiskittäin! Kiitti!

• Tins
        Mila kirjoitti:

Kerrohan sit kun tiedät, et miten ko. voide "lähtee iholta"! Eli siis samaan tapaanko kuin itseruskettavat eli todella rumasti läiskittäin! Kiitti!

Minä löysin voidetta Sokokselta. Oikein tyytyväinen minäkin! Ei liian tummaa rusketusta, vaan mukava, luonnollinen väri, ja sävyn saa itse päättää! Itse en ihan joka päivä käytä rasvaa, joka toinen päivä ehkä. Minä laitan keholle, en kasvoille. Herkkä iho, luultavasti kasvojeni iho ragoisi voimakkaasti!

• rebecca
        Tins kirjoitti:

Minä löysin voidetta Sokokselta. Oikein tyytyväinen minäkin! Ei liian tummaa rusketusta, vaan mukava, luonnollinen väri, ja sävyn saa itse päättää! Itse en ihan joka päivä käytä rasvaa, joka toinen päivä ehkä. Minä laitan keholle, en kasvoille. Herkkä iho, luultavasti kasvojeni iho ragoisi voimakkaasti!

Käytin ensimmäistä kertaa eilen ja nyt jo näkyy ihan vähän "rusketusta" ku oikein tarkkaan katsoo. Helppo tuote. Suosittelen kaikille valkonaamoille ja -vartaloille :)

Mila kirjoitti:

Dove summer glow haaleni erittäin nätisti ja tasaisesti joka puolelta vartaloa. Ei minkäänlaisia läikkiä tai muunlaisia epätasaisia kohtia.

Joten, erittäin erinomainen tuote tämä Dove summer glow kaikenkaikkiaan!

Suosittelen kaikille :)

• maau

Dove summer glow haaleni erittäin nätisti ja tasaisesti joka puolelta vartaloa. Ei minkäänlaisia läikkiä tai muunlaisia epätasaisia kohtia.

Joten, erittäin erinomainen tuote tämä Dove summer glow kaikenkaikkiaan!

Suosittelen kaikille :)

...tai montako tuntia kestää pienen päivetyksen näkyminen?

• liinu

Se oli kesän ajan vaan myynnissä!

• Kokeilen pian

Ostin siis lauantaina Anttilasta Doven Summer Glowta, hinta 5,40e, ja niitä siis myydään ainakin Helsingissä, mutta en ole vielä kerennyt kokeilemaan. Mulla on erittäin supervaalea iho, joka ei rusketu millään. Vähän epäilyttää kyseinen aine, mutta se voi myös toisaalta tehdä taikatempun iholleni, kuka tietää... Voin kertoa myöhemmin tapahtuiko ihossani mitään värimuutosta, jos vain muistan piipahtaa opiskelu- ja työkiireiden lomassa tälle palstalle ;)

• Suositelen :)

Mullakin on erittäin vaalea iho, siis sellainen, että se ei rusketu ikinä vaan korkeintaan palaa. Eli siis aivan oikeesti kalkkilaivan kapteeni :)

Mutta sain siis tällä Dove summer glowlla ihoni luonnollisen päivettyneeksi. Oli siinä ihmettelemistä, kun oon aina halunnut vähän väriä pintaan ja nyt se sitten oli ihanan värinen.

Levitin Dove summer glowta yhteensä kolme kertaa ja nyt se on sitten aikalailla haalistunut pois (kauniisti).

Ostin tosiaan tämän viikon maanantaina Vapaavalinnasta Dove summer glown, jotenkas kyllä sitä ainakin täälläpäin myydään näin talvellakin. Onneksi :)

• tvgrrl

Voiteen teho perustuu ihon pintasolukon ja voiteen kemialliseen reaktioon. Ovat ilmeisesti kehittyneet paljon viime vuosina nuo tuotteet. Ennen on ollut ilmiönä tehon hiipuminen, eli pitkään käytettynä ei enää tepsi. Lieneekö uusissa tuotteissa päästy eroon? Ihon pintasolukon luonnollinen hilseily karistaa rusketukset pois. Kauneusalan ihmiset sanoo: Ennen voiteen levittämistä tulee iho puhdistaa huolellisesti, mielellään myös kuoria ja lopuksi vielä kosteuttaa hyvällä kosteusvoiteella. Levitä seuraavaksi voide tasaisesti ja säästeliäästi halutuille ihon alueille.

• huono puoli

Täytyypä kokeilla, sehän noissa itsestäänruskettavissa on vain huono puoli, että usein käytettynä ne aiheuttavat mustapäitä (tai näyttää mustapäiltä, kun ruskea rasva tukkii huokoset)

• ikinä
        huono puoli kirjoitti:

Täytyypä kokeilla, sehän noissa itsestäänruskettavissa on vain huono puoli, että usein käytettynä ne aiheuttavat mustapäitä (tai näyttää mustapäiltä, kun ruskea rasva tukkii huokoset)

kuullut ko voiteiden aiheuttavan mustapäitä.Olen käyttänyt itsestään ruskettavia vuosia ja eri merkkejä eikä niistä mitään mustapäitä tule!!!Jos mustapäitä on/tulee,se johtuu kyllä muista tuotteista joita käytät ja ihotyypistä.

• käytän..

aina joka suihkun jälkeen kosteusvoidetta koko vartalolle? onko kokemusta että lähteeköhän kuinka helposti väri sitten pois? en ole ikinä kokeillut mitään itseruskettavia, enkä siis tiedä niistä mitään. mutta tästä tuotteesta heräsi mielenkiinto joten haluaisin kokeilla..

Itse kävin saunassa kunnon löylyissä ja laitoin sen jälkeen tavallista kosteusvoidetta. Ainakaan minulla tämä ei vaikuttanut mitenkään Dove summer glown pysymiseen iholla. Toisinsanoen ihon päivetys ei haaleentunut tavallisen kosteusvoiteen ansiosta.

• ;;;;

värjääkö tää aine pahasti lakanoita ja vaatteita? kuinka kauan täytyy antaa kuivua?

Mulla ei värjännyt yhtään vaatteita, vaikka jouduin laittamaan vaatteet päälle heti levityksen jälkeen...
        Dove summer glow imeytyi nopeasti, ihan niinkuin tavallinen kosteusvoide :)

• minäminä

Mulla ei värjännyt yhtään vaatteita, vaikka jouduin laittamaan vaatteet päälle heti levityksen jälkeen...
        Dove summer glow imeytyi nopeasti, ihan niinkuin tavallinen kosteusvoide :)

jee,minäkin meen sit heti ostaa! mut en nyt talvella taida käyttää tota kun saattas ihmetella kaverit kun yhtäkkiä alkasin näyttää tummemmalle.

tuota varmaan siis ihan kesälläkin voi käyttää?
        Voiko kasvoihinkin käyttää?
        Pitääkö joka päivä levittää?

minäminä kirjoitti:

jee,minäkin meen sit heti ostaa! mut en nyt talvella taida käyttää tota kun saattas ihmetella kaverit kun yhtäkkiä alkasin näyttää tummemmalle.

tuota varmaan siis ihan kesälläkin voi käyttää?
        Voiko kasvoihinkin käyttää?
        Pitääkö joka päivä levittää?

Kesällä mun ainakin on nimenomaan tarkoitus käyttää Dove summer glowta, ettei erotu ihan täysin joukosta tällä kalkkilaivan kapteeni -olemuksella :)
        Itse oon laittanut sitä kasvoihinkin, eikä tullut minkäänlaisia näppyjä tms. haittavaikutuksia. Mutta se kai riippuu vähäsen ihostakin. Ei silti, mulla on aika herkkä iho, ja silti sain upean päivetyksen ilman mitään haittavaikutuksia.
        Putilossa lukee, että levitä viitenä päivänä peräkkäin ja sitten taukoa. Itse levitin kahden päivän aikana yhteensä kolme kertaa ja sitten pidin tauon. Jo kolmen kerran jälkeen päivetys näkyi ihollani kivasti ja luonnollisesti.

• Glow Bodylotion

Kesällä mun ainakin on nimenomaan tarkoitus käyttää Dove summer glowta, ettei erotu ihan täysin joukosta tällä kalkkilaivan kapteeni -olemuksella :)
        Itse oon laittanut sitä kasvoihinkin, eikä tullut minkäänlaisia näppyjä tms. haittavaikutuksia. Mutta se kai riippuu vähäsen ihostakin. Ei silti, mulla on aika herkkä iho, ja silti sain upean päivetyksen ilman mitään haittavaikutuksia.
        Putilossa lukee, että levitä viitenä päivänä peräkkäin ja sitten taukoa. Itse levitin kahden päivän aikana yhteensä kolme kertaa ja sitten pidin tauon. Jo kolmen kerran jälkeen päivetys näkyi ihollani kivasti ja luonnollisesti.

Ostin toissapäivänä purkin lähikaupasta mutta omassani ei ainakaan lue että sitä pitäisi käyttää kuuriluontoisesti :-/ Eli ohjeessa luki että levitä päivittäin 8-) Onpas outoa - onko mulla sitten eri tuote? Olen levittänyt rasvaa vain kasvoihin ja decolte-alueelle ja parin päivän aikana on tullut ihan kiva, kevyt päivetys - tosin olen muutenkin iholtani keskimääräistä tummempi ja kesällä rusketun hyvin, mutta ainakin talveksi ihana, edullinen tuote :) tyytyväinen olen!

• Tyhmä.

Tää on nyt sarjassa idioottimaiset kysymykset, mutta toivottavasti joku silti viitsii vastata. Jos on laittanut itseruskettavaa, niin voiko käydä parin tunnin päästä suihkussa vai kärsiikö itseruskettavan "teho" siitä? Eli onko siinä joku tietty vaikutusaika?

Entä miten pitäisi levittää itseruskettavaa kasvoihin, ettei kulmakarvojen ja hiusrajan kohdalla erottuisi rajoja?

• ihanadove!

hmm. tuo dova kuulostaa kyllä liian huipulta ollakseen totta. toimiiko se ruskettajan ohessa myös kosteusvoiteena? eli kosteuttaako samalla vai pitääkö ennen sitä laittaa kosteusvoide alle?

On suositeltavaa, ettei kävisi suihkussa, saunassa tai hikoilisi (esim. rankka liikunta) noin 6 tuntiin Dove summer glown levityksen jälkeen. Ettei vaan tulisi yllätystä, huonoa sellaista.
        Itse levitin puolen päivän aikoihin Dove summer glowta ja illalla kävin noin kahdeksan aikoihin saunassa kunnon löylyissä. Tämä ei vaikuttanut mitenkään päivetykseen, toisinsanoen voide oli ehtinyt imeytyä hyvin iholle.
        Pidin itse ainakin pitkiä hiuksiani visusti kiinni, kun levitin voidetta. Vähäsen varovaisemmin laitoin voidetta hiusrajaan kuin muualle vartaloon. Myös kasvoihin Dove summer glow toi luonnollisen näköisen päivetyksen :)
        Dove summer glow toimii myös kosteusvoiteena, itseasiassa se ON KOSTEUSVOIDE, joka päivettää ihoa asteittain.

• kiitos

On suositeltavaa, ettei kävisi suihkussa, saunassa tai hikoilisi (esim. rankka liikunta) noin 6 tuntiin Dove summer glown levityksen jälkeen. Ettei vaan tulisi yllätystä, huonoa sellaista.
        Itse levitin puolen päivän aikoihin Dove summer glowta ja illalla kävin noin kahdeksan aikoihin saunassa kunnon löylyissä. Tämä ei vaikuttanut mitenkään päivetykseen, toisinsanoen voide oli ehtinyt imeytyä hyvin iholle.
        Pidin itse ainakin pitkiä hiuksiani visusti kiinni, kun levitin voidetta. Vähäsen varovaisemmin laitoin voidetta hiusrajaan kuin muualle vartaloon. Myös kasvoihin Dove summer glow toi luonnollisen näköisen päivetyksen :)
        Dove summer glow toimii myös kosteusvoiteena, itseasiassa se ON KOSTEUSVOIDE, joka päivettää ihoa asteittain.

...menin ja ostin ko tuotteen ja hintaansa nähden hyvä on. Melko tönkköä mun makuuni,tuoksukin voisi olla parempi...mutta toimii.Kosteutta ja sävyä samalla kertaa.Mäkin suosittelen!

• Tillie
        kiitos kirjoitti:

...menin ja ostin ko tuotteen ja hintaansa nähden hyvä on. Melko tönkköä mun makuuni,tuoksukin voisi olla parempi...mutta toimii.Kosteutta ja sävyä samalla kertaa.Mäkin suosittelen!

Siis aivan loistava tuote!!! Vaikkakin yks putilo loppuu tosi nopeesti..

• hmm

Onko tuossa mömmössä mineraaliöljyä (paraffinum liquidum)?

• lista

Listassa on kyllä jos jonkinlaista mineraaliöljyä ja muuta, mutta itse ainakin nyt sorruin siihen, vaikka niitä olen yrittänyt välttääkin.
        Pahintahan tässä, että lähes joka kosmetiikkamerkki ja purkki niitä teollisesti valmistettuja öljyjä sisältää. Jopa perusvoiteet. Mutta se on eri asia kuinka paljon kutakin ainetta siinä on. Se on ratkaiseva.

No niin, siis asiaan. Tuo Dove Summer Glow on kyllä tosiaan hintaansa nähden hyvä ja suosittelemisen arvoinen tuote. Sitä juuri suihkusta tultuani hinkkasin kroppani täyteen. Vaikka tosiaan, nyt en kyllä näe vaikutusta kovin hyvin, kun viikon takainen Teneriffan rusketus alla. Mutta ylläpitorusketuksena tätä ajattelin käyttää. Onpahan ainakin terveellisempi vaihtoehto kuin solkku.

Joku kyseli mistä tätä saa ostettua, itse löysin Anttilasta, hinta 5,40. Halpaa siis on. Tiedä sitten mitä jätteitä raaka-aineina on käytetty. Mutta pääasia että iho on terveen värinen, vai mitä? :)

• Jonna

Heippa!

Kun ei ole kokemusta minkäänlaisista itseruskettavista voiteista, niin mietityttää tuossa kasvoille levittämisessä sellainen, että laitoitteko sitä ihan silmäluomille jne? Purkissa lukee, että jos voidetta menee silmään, niin huuhdottava runsaalla vedellä eli uskaltaako varovasti levittää ihan silmien lähelle kuiteskin...?

• palaa

Oon vedellyt tätä(kin) ruskettajaa surutta koko kasvoille.Ei haittaa jos luomille menee,älä rasvaa silmiäs...hehehehh.

• Erika79

Olen lukenut niin paljon hyvää Doven Summer Glow:sta, että päätin itsekin kokeilla. Ikäväkseni aine ei sopinut minulle.

Väri jäi epätasaiseksi, onneksi sentään kasvoissa väri oli tasainen. Lisäksi sain outoa läiskäihottumaa aineesta, vaikka en omasta mielestäni omaa niin herkkää ihoa ja mikä ikävintä, tahrasi vaatteisiin 12 tunnin kuivumisen jälkeen. Liekkö vika ollut käyttäjässä vai aineessa, mutta vähän jäi harmittamaan.

Jos jolla kulla on neuvoja, että miten olisi paras käyttää niin kehiin vaan. Kovasti olen nuo edellä olevat ohjeet lukenutkin jo.

Sellaista mietin tuossa, että pitäisikö tuo aine pestä pois? Jäi sellainen ikävä "likainen" tunne iholle vaikka suihkun jälkeen kuivalle iholle aineen levitin.

• Tins

Likainen tunne saattaa johtua siitä, että voide on aika tuhtia. Olisi kivempi jos rasva olisi pikkusen kevyempää, niin että voisi kesällä käyttää. Kesällä kun en tykkää käyttää niin paksuja rasvoja. On muuten loistotuote! Olen aina kiertänyt itseruskettavat voiteet kaukaa, mutta kun tämän tuotteen mainoksen näin, kävin heti kaupasta ostamasta! On niin kevyesti ruskettava, että tuotetta ei voi käyttää väärin :D Jo yhden kerran jälkeen huomaa pikkusen eroa. Miten pitkään olette pitäneet taukoa sen 5 päivän käytön jälkeen?

• SGtoo
        Tins kirjoitti:

Likainen tunne saattaa johtua siitä, että voide on aika tuhtia. Olisi kivempi jos rasva olisi pikkusen kevyempää, niin että voisi kesällä käyttää. Kesällä kun en tykkää käyttää niin paksuja rasvoja. On muuten loistotuote! Olen aina kiertänyt itseruskettavat voiteet kaukaa, mutta kun tämän tuotteen mainoksen näin, kävin heti kaupasta ostamasta! On niin kevyesti ruskettava, että tuotetta ei voi käyttää väärin :D Jo yhden kerran jälkeen huomaa pikkusen eroa. Miten pitkään olette pitäneet taukoa sen 5 päivän käytön jälkeen?

En ole noin 10 v kokemuksien jälkeen uskaltanut käyttää itsestään rusettavia kun tulee toisista rumaa jälkeä, mutta tämä on hieno aine, rusketus ei ole välttämättä mikään huima mutta antaa sen ihanan hehkun ja kuulauden niin näyttää jotenkin terveemmältä kuin aneemiselta.
        Todella helppo käyttää, levitän joka puolelle huolella kunnolla hinkaten. En ole vielä huonoa tulosta aikaiseksi saanut.

• rusketus7878
    • Anonyymi

Pitääkö Dove suihku saippua hiet poissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe