miehuorat

mix?

Mies joka nussii monen naisen kanssa kun vaan kerkii,tuolaiselle miehelle kelpaa kaikki naiset kunhan 'se' vaan kävelee on sillä kaksi jalkaa, ja pillu,kunhan voi paneskella mahdollisemman monta naista,siis miksi tällaista miestä nimitellään 'pelimieheksi?
eikö tuo sana ole liian hieno tommoselle NUSSIJALLE tämä sana "nussija 'on parempi. Mies joka työntää kyrpänsä ihan joka reikään jos vain mahdollista niin se on mun mielestä HUORA siis MIES-HUORA.
Mun mielestä tuo on ihan väärin nimitellä pelimiestä pelimieheksi.Kuulostaa liian hienolta,mies on HUORA niin kuin nainen joka paneskelee joka miehen kanssa eikö vain? ainakin täällä haukutaan naisia HETI jos ne ovat paneskellut enemmän kuin 25 miestä eleämässään niin naisia haukutaa HETI 'jakorasiaksi'huoraksi ja mitä vain.
Siis miksi miestä nimitellään VAIN pelimieheksi? ja naista sitten huoraksi vaikka samaa hommaa harrastavat? MIES-HUORA tommonen tyyppi on eikä muuta!! kun järkevästi ajattelee,jatkossa samat sanat vaan noille NUSSIJOILLE joka paneskelee monta naista,ovat MIES-HUORIA. piste.

17

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitte

pokkana vua huastellaa tuoho tappaa miehuarasta.. Vaa miepä ennoo huara, vaikka sie oisithi..

• 13 v

Kirjoitti meille tuntojaan poikaystävänsä petettyä häntä koulun diskossa tanssimalla hitaan kappaleen rinnakkaisluokan Sannan kanssa.
      Ei, itsensä viiltely ei ole ratkaisu seurustelun ongelmiin.

• eilen

yksi elokuva, "Kuninkaan huora". Kertoo naisesta, josta olosuhteiden pakosta tulee rakastamansa miehen huora. Kun ei voi yksityisesti kertoa ja koskettaa, vaan joutuu asettamaan syvimmätkin tuntemuksensa kaiken kansan nähtäville, niin huoramainen olo tulee vähemmästäkin.

• Pelimies ei ole sama asia kuin panomies/panija/häntäheikki/mieshuora/nussija. Pelivälineet on ihan erit.

• Om näkojaan mennu kakssoromijärijestelmä rikki, kun tullee iham nitä kirrjaimia sattyy.

• ipukki

älä nyt kuitenkaan katkeroidu,kyllä joku varmaan joskus panee sinuakin,ainakin jos on tarpeeksi pimeä ja alkoholilla osuutta asiaan,kyllä se siitä,pelimiehet on pelimiehiä ja naiset vikisee...

• wwcw

Yhtä lailla ne naiset haukkuu näitä "jakokikkeli" miehiä vaikka miksi, vai ettekö hauku? Eli mun mielestä tasoissa ollaan. Tietty naiset harrastaa tollasia juttuja vähän vähemmän.

• dayum

Mutta teknisesti ihmisestä tulee huora vasta siinä vaiheessa kun hän ottaa rahaa vastaa seksipalveluistaan.

• huoralle

On sanottu, että avioliitto on suurinta huoraamista, siis jos siitä jotain hyötyy.

Huorat ottavat myös erilaisia palveluita vastaan maksuna, kuten pyörän korjausta, läksyjen tekoa jne.

• dayum
        huoralle kirjoitti:

On sanottu, että avioliitto on suurinta huoraamista, siis jos siitä jotain hyötyy.

Huorat ottavat myös erilaisia palveluita vastaan maksuna, kuten pyörän korjausta, läksyjen tekoa jne.

...

• molopää-Petteri

Kyrpäkangella kaihertajia...naimanussijoita ja emä nussinuijan heiluttajia!Vittupillua niille pitää olla,saatana.

• ei toteudu tässä asiassa,miehelle kun on aina jonkun sortin saavutus saada nainen antautumaan niin se tekee mahdollisimman monen muijan panemisesta jonkun sortin saavutuksen mutta nainen taas saa niin helposti ettei siinä oo mtn. haastetta jtn. siitä ei tipu myöskään credittiä / pojoja.Siinä vaiheessa kun naiset harrastaa yhtä paljon kun miehet ja ovat valmiita panemaan melkein jokaista vastaantulevaa äijää ja myös ilmaisevat sen voidaan alkaa puhumaan tasa-arvosta :-)

• dayum

:D :D

• greg

"Siinä vaiheessa kun naiset harrastaa yhtä paljon kun miehet ja ovat valmiita panemaan melkein jokaista vastaantulevaa äijää ja myös ilmaisevat sen voidaan alkaa puhumaan tasa-arvosta :-)"

No ei ne miehet siellä toisiaan pane, jotenka eiköhän ne ihan yhtä paljon harrasta...

• greg kirjoitti:

"Siinä vaiheessa kun naiset harrastaa yhtä paljon kun miehet ja ovat valmiita panemaan melkein jokaista vastaantulevaa äijää ja myös ilmaisevat sen voidaan alkaa puhumaan tasa-arvosta :-)"

No ei ne miehet siellä toisiaan pane, jotenka eiköhän ne ihan yhtä paljon harrasta...

tajusit kuitenkin pointin.Harrastaa yhtä paljon mutta samojen urosten kanssa,huom. painotus sanoilla ' panemaan melkein jokaista vastaantulevaa äijää'.Joskus kun ollaan liikenteessä kavereiden kanssa esim. ostarilla niin ollaan leikkimielisesti otettu 'panisitko' leikki,joka jätkälle ois kelvannu n.80% vastaantulevista naisista ainakin kertalaakiksi,riippumatta siitä kuinka pillumagneetti sattuu olemaan.Mun kaveripiirissä on tasan 2 sellasta jätkää joilla toi saanti on hallussa (toisella on varmaan ollu n.200 eri muijaa,meillä lopuilla jtn. 20 tai alle) ja yhtä lailla heille kelpais samat naiset kuin meille lopuillekkin,eli toisin sanoen ne perkeleet vie kaikki muijat :-(

• A.t.

Viljelet alatyylistä tekstiä ja disinformaatiota, eli miksi minä kaikkien alojen asiantuntijana haluaisin sinulle edes vastata relevantisti? OPETTELE ENSIN ILMAISEMAAN ITSEÄSI RELEVANTISTI!

• vilperi

sanon suoraan. väitän te naiset olette aivan omasta pikku päästänne keksinyt tämän huora sanan...ja miksikö, eihän äijätkään toisiaan huorittele, ni pakkohan sen sanan on tulla teiltä. jos itseäni sanottais huoraksi, ni enemmänki se olis kohteliaisuus ku loukkaus...aamen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe