Antibiootit - myrkkyjen myrkky!

Olen ilmeisestikin useampien antiobioottikuurien vuoksi saanut enemmän tai vähemmän pysyväisluontoisen hermovaurion intiimialueilleni (ilmenee jatkuvana kutinan, kirvelyn ja vihlonnan vuorotteluna). Tutkittuani asiaa lähemmin olen netistä löytänyt useita naisia joille on käynyt samoin. Joillakin on ollut antibioottien käytön jälkeen hiivatulehduksia, joillakin ei. Yhteistä kaikille on ollut antibioottien käyttö. Omalla kohdallani V-Pen Mega, muilla muita merkkejä.

Tutkin asiaa edelleen netistä, ja tänään laitoin googleen "hermovaurio antibiootti". Sain mm. osoitteen

gallia.kajak.fi/opmateriaalit/yleinen/TuhMar/Farmakologia/ANTIB01rtf.rtf

(avautuu esim. Wordillä!)

Jos minä nyt tätä oikein tulkitsen, niin antibioottien käytön vuoksi saattaa saada (vakavammasta päästä:) kouristelun, unettomuuden, psykoosin, vitamiinien puutostilan...

Ei näistä vaan yleisesti puhuta, en ole ainakaan kuullut. Nyt jos minun elämäni on pilalla pysyvän jatkuvan ärsytystilan vuoksi (naisilla on tätä vaivaa saattanut olla vaikkapa vuosia) niin onpas kiva tietää että yksi syömistäni antibioottikuureista oli täysin turha: söin sitä lääkärin määräämänä hampaanpoistojen jälkeen varmuuden vuoksi.

Älkää te syökö varmuuden vuoksi yhtään mitään lääkettä. Antibiootit eivät ole mitään harmittomia sisupastilleja joita voi vetää aina kun vähän pelotellaan bakteereilla ja viruksilla. Voi olla että tulee bakteereita, voi olla että ei. Voi olla että tulee jotain pahempaa jos syö lääkkeitä turhaan.

Valoisampia aikoja toivoen, kohta 4 kk kutissut, Höntsäytetty.
2824
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Oireesi kuulostavat hiivatulehdukselta, ja sellainen on aika yleinen vaiva antibioottikuurin jälkeen varsinkin naisilla. Inhottava vaiva kun kutisee kovasti, eli kannattaa hoitaa heti pois.

Äänestä
  • Sitä "hiivaa" on hoidettu nyt jo 4 - 5 lääkekuurilla 4 kk sisällä. Ei vaan lähde kutinat. Eikä hiiva minulle ikinä ole kutissut pelkästään klitoriksen seudulla, vaan häpyhuulissa ja vaginan suullakin.

    Tottakai olen kaikkeni yrittänyt ennenkuin lähden tänne ihmisiä pelottelemaan antibiooteilla.

    http://www.verkkoklinikka.fi/discussion/browse_messages_CUST.xsp?SID=38C650AF4760A5E7600B&groupID=72

    Tuolla on ihmisiä joilla ihan oikeasti on alapäässään vikaa johon eivät auta enää mitkään muut kuin hermostoon vaikuttavat depressiolääkkeet. On siinä kiva kohtalo ihmisellä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Höntsäytetty kirjoitti:

Olen ilmeisestikin useampien antiobioottikuurien vuoksi saanut enemmän tai vähemmän pysyväisluontoisen hermovaurion intiimialueilleni (ilmenee jatkuvana kutinan, kirvelyn ja vihlonnan vuorotteluna). Tutkittuani asiaa lähemmin olen netistä löytänyt useita naisia joille on käynyt samoin. Joillakin on ollut antibioottien käytön jälkeen hiivatulehduksia, joillakin ei. Yhteistä kaikille on ollut antibioottien käyttö. Omalla kohdallani V-Pen Mega, muilla muita merkkejä.

Tutkin asiaa edelleen netistä, ja tänään laitoin googleen "hermovaurio antibiootti". Sain mm. osoitteen

gallia.kajak.fi/opmateriaalit/yleinen/TuhMar/Farmakologia/ANTIB01rtf.rtf

(avautuu esim. Wordillä!)

Jos minä nyt tätä oikein tulkitsen, niin antibioottien käytön vuoksi saattaa saada (vakavammasta päästä:) kouristelun, unettomuuden, psykoosin, vitamiinien puutostilan...

Ei näistä vaan yleisesti puhuta, en ole ainakaan kuullut. Nyt jos minun elämäni on pilalla pysyvän jatkuvan ärsytystilan vuoksi (naisilla on tätä vaivaa saattanut olla vaikkapa vuosia) niin onpas kiva tietää että yksi syömistäni antibioottikuureista oli täysin turha: söin sitä lääkärin määräämänä hampaanpoistojen jälkeen varmuuden vuoksi.

Älkää te syökö varmuuden vuoksi yhtään mitään lääkettä. Antibiootit eivät ole mitään harmittomia sisupastilleja joita voi vetää aina kun vähän pelotellaan bakteereilla ja viruksilla. Voi olla että tulee bakteereita, voi olla että ei. Voi olla että tulee jotain pahempaa jos syö lääkkeitä turhaan.

Valoisampia aikoja toivoen, kohta 4 kk kutissut, Höntsäytetty.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu