proactiv

Minä vaan..

Eli millasii tuotteita nää tv:ssä mainostettavat tuotteet ovat..?? esim. Proactiv? onko kellään kokemuksia?! mainostetaan ainakin että finnit lähtee ja vauhdilla! jotain kuvia ennen ja jälkeen tapauksista ja hyvältähän ne näyttää, mutta onko ne oikeasti aitoja? Onko mitään järkeee maksaa 80€ tommosesta tuotteesta?? Itse olisin kyllä valmis tekemään melkeen mitä vaan jos vain saisin takaisin finnittömän ja puhtaan ihon..

eli jos jollain on kokemuksii esim. tästä Proactiv tuotteesta ni kertooka ihmeessä..

terv. todellinen finninaama :(

4

1982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvi

Ei se proactiv oikeasti auta! Kannattaa menna ihotautilaakarille ja pyytaa roaccutan kuuri, se on ainoa laake joka auttaa. on kyllakin aika vahva, mutta toimii. sita syodaan muutama kuukausi ja iho kuivuu aluksi tosi paljon mutta se helpottaa kylla vahitellen. Apteekista saatava basiron voide auttaa myos vahan.

• Kosmetologi opiskelija

lähet lääkäriltä lääkkeitä hakemaan niin suosittelen kääntymistä kosmetologin puoleen. Ei ne lääkkeet aina paras vaihtoehto ole. Kosmetologi pystyy kyllä auttaan jos vain itellä on rahaa ja aikaa käydä kosmetologilla.

• Nelli84

Itselläni kyseinen setti ei toiminut!

• Anelma

Ma oon kayttanyt Proactivia nyt melkein kolme viikkoa, ja mulla se on auttanut jonkin verran. Mutta tassa yhteydessa haluaisin ensin touda esille sen asian mita Proactivista sanotaan sen omissa paketeissakin, etta se ei auta pahaan akneen! Mulla on ikaa 30v. ja aloin vahan ennen kolmea kymppia saada finneja ja mustapaita. Ei missaan pahan aknen maarin, mutta epapuhtautta ja nappyja leuan ja otsan alueella. Kavin kosmetologilla ja vaihdoin koskmetologien suositusten mukaan ihonhoitotuotteitani muuttamaan otteeseen, kalliilla rahalla... Proactivin kanssa finnit on pysyneet kurissa, ja ne muutamat mita on tullut, kuivuvat tosi paljon nopeammin kuin aiemmin.

Ainoa juttu on se, etta vaikka mun iho ei hilseile, se tuntuu hieman kiristavalta, ja mulla on sellainen olo, etta se tarvitsisi lisaa koskeutusta. Vahensin sen clenserin kayttoa yhteen kertaan paivassa, ja aamulla puhdistan vain silla tonerilla. Joten kysyisinkin nyt jos joku tietaa etta onko siita niiden oil control voiteesta apua tahan?

Ja yksi asia viela, on niiden kasvonaamio. Iho tuntuu hyvalta sen jalkeen, mutta haisee tosi pahasti rikilta sen jalkeen.. Tietaako kukaan, miten sen rikin hajun sais haviamaan?

Muuten tahan mennessa olen ollut tyytyvainen Proactiviin. Tosiaan kannattaa ensin tosiaan selvittaa itselleen, minkalaisen iho-onglman kanssa itse painii: teini akne, aikuisian akne, epapuhdas iho, vai hormooni nappylat ja monet muut!
      Hyvaa kevaan odotusta kaikille! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe