proactiv

Minä vaan..

Eli millasii tuotteita nää tv:ssä mainostettavat tuotteet ovat..?? esim. Proactiv? onko kellään kokemuksia?! mainostetaan ainakin että finnit lähtee ja vauhdilla! jotain kuvia ennen ja jälkeen tapauksista ja hyvältähän ne näyttää, mutta onko ne oikeasti aitoja? Onko mitään järkeee maksaa 80€ tommosesta tuotteesta?? Itse olisin kyllä valmis tekemään melkeen mitä vaan jos vain saisin takaisin finnittömän ja puhtaan ihon..

eli jos jollain on kokemuksii esim. tästä Proactiv tuotteesta ni kertooka ihmeessä..

terv. todellinen finninaama :(

4

2024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvi

Ei se proactiv oikeasti auta! Kannattaa menna ihotautilaakarille ja pyytaa roaccutan kuuri, se on ainoa laake joka auttaa. on kyllakin aika vahva, mutta toimii. sita syodaan muutama kuukausi ja iho kuivuu aluksi tosi paljon mutta se helpottaa kylla vahitellen. Apteekista saatava basiron voide auttaa myos vahan.

• Kosmetologi opiskelija

lähet lääkäriltä lääkkeitä hakemaan niin suosittelen kääntymistä kosmetologin puoleen. Ei ne lääkkeet aina paras vaihtoehto ole. Kosmetologi pystyy kyllä auttaan jos vain itellä on rahaa ja aikaa käydä kosmetologilla.

• Nelli84

Itselläni kyseinen setti ei toiminut!

• Anelma

Ma oon kayttanyt Proactivia nyt melkein kolme viikkoa, ja mulla se on auttanut jonkin verran. Mutta tassa yhteydessa haluaisin ensin touda esille sen asian mita Proactivista sanotaan sen omissa paketeissakin, etta se ei auta pahaan akneen! Mulla on ikaa 30v. ja aloin vahan ennen kolmea kymppia saada finneja ja mustapaita. Ei missaan pahan aknen maarin, mutta epapuhtautta ja nappyja leuan ja otsan alueella. Kavin kosmetologilla ja vaihdoin koskmetologien suositusten mukaan ihonhoitotuotteitani muuttamaan otteeseen, kalliilla rahalla... Proactivin kanssa finnit on pysyneet kurissa, ja ne muutamat mita on tullut, kuivuvat tosi paljon nopeammin kuin aiemmin.

Ainoa juttu on se, etta vaikka mun iho ei hilseile, se tuntuu hieman kiristavalta, ja mulla on sellainen olo, etta se tarvitsisi lisaa koskeutusta. Vahensin sen clenserin kayttoa yhteen kertaan paivassa, ja aamulla puhdistan vain silla tonerilla. Joten kysyisinkin nyt jos joku tietaa etta onko siita niiden oil control voiteesta apua tahan?

Ja yksi asia viela, on niiden kasvonaamio. Iho tuntuu hyvalta sen jalkeen, mutta haisee tosi pahasti rikilta sen jalkeen.. Tietaako kukaan, miten sen rikin hajun sais haviamaan?

Muuten tahan mennessa olen ollut tyytyvainen Proactiviin. Tosiaan kannattaa ensin tosiaan selvittaa itselleen, minkalaisen iho-onglman kanssa itse painii: teini akne, aikuisian akne, epapuhdas iho, vai hormooni nappylat ja monet muut!
      Hyvaa kevaan odotusta kaikille! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe