SUOMI NETTOMAKSAJANA
Kun Suomi liittyi EU;hun, Suomalaisille lupailtiin, että Suomi olisi sen budjetista nettosaaja; että meille tulisi jakoon ilmaista rahaa.
Toisin on käynnyt, Suomi on nettomaksajana
Kirjassa "Suomi 10v euroopan unioinissa" on tutkija Teuvo Junkan artikkeli Suomen ja EU;n välisestä rahaliikenteestä. Sen mukaan ovat Suomen nettomaksut kehittyneet jäsenyyden aikana seuraavalla tavalla (miljoona euroa):
1995 -259
1996 -89
1997 -69
1998 -252
1999 -361
2000 130
2001 -271
2002 -36
2003 -73
2004 -242
Vuoden 2000 nettosaamiset selittyvät vuoden 1999 tulojen lykkääntymisellä, ja vuoden 2004 arvio perustuu Suomen valtion budjettiin
Valtionvarainministeriön (VM) "viralliset" johtopäätökset ovat poikkeavat tästä laskelmasta. Ne ovat alakanttiin. Esimerkiksi vuoden 2004 nettomaksuosuudeksemme se saa vain 104 miljoonaa.
Tiedot ovat ...---..---.. nimimerkin antamasta linkistä ja hän väittää, että suomi olisi saannut enemmän kuin on maksanut EU;le.
Hahah lues paremmin antamasi linkit...hihiihh.
Mietis ketä kannattaa äänestää ressan vaaleissa.
Nimim..-...--..--..- ja DF
10
343
Vastaukset
huomaa viestisi yhteyttä näihin "ressavaaleihin".
Asiaa voisit tivata vaikkapa julkisesti herroilta
M.Koivisto ja E.Aho, jotka valheelisin perustein
veivät Suomen aikanaan EU:hun!!
vom- Sinäkin
Timo Soinia se sälli järjestää kansanäänestyksen EU;sta uudelleen ja jos kansa äänestää, että irti EU;sta niin silloinhan me irtaudutaan siitä perkeles.
- ...
Sattuipa tulemaan väärä linki väärän mielipiteen kanssa samaan viestiin,paha yhdistelmä
Pyydän anteeksi
Ps.nimierkkini on ...,...---..---.. on otsikko- on vaarallisia
Nii totuus on totuus, kommunistilla on ihan omat totuudet vai mitä ...,...---..---..
- Mehtääjä
Kirjoitit näin.
"Tiesitkö, että tähän mennessä Suomi on saannut enemmän kuin on joutunut maksamaan"
"minusta EU on hyvä juttu"
Jumalauta et naurattaa jätkä jää paskanpuhumisesta kiinni ja itse on viellä antanut sen linkin josta käy ilmi et suomi onkin maksajana eikä saajana hahaaahajiiaahbuohabuohah....
Sitten viellä tää..
"sattuipa tulemaan väärä linkki väärän mielipiteen kanssa samaan viestiin, paha yhdistelmä".
Hitto kun naurattaa justiin tyypillinen komuki hahaaahbuohahbuohahjiiaaah...hitto mä sekoon tähän nauruun....et jätkä voi olla tyhmä. - ...
on vaarallisia kirjoitti:
Nii totuus on totuus, kommunistilla on ihan omat totuudet vai mitä ...,...---..---..
Satuin vaan sekoittamaan kaksi erillistä juttua toisiinsa
- ...
Mehtääjä kirjoitti:
Kirjoitit näin.
"Tiesitkö, että tähän mennessä Suomi on saannut enemmän kuin on joutunut maksamaan"
"minusta EU on hyvä juttu"
Jumalauta et naurattaa jätkä jää paskanpuhumisesta kiinni ja itse on viellä antanut sen linkin josta käy ilmi et suomi onkin maksajana eikä saajana hahaaahajiiaahbuohabuohah....
Sitten viellä tää..
"sattuipa tulemaan väärä linkki väärän mielipiteen kanssa samaan viestiin, paha yhdistelmä".
Hitto kun naurattaa justiin tyypillinen komuki hahaaahbuohahbuohahjiiaaah...hitto mä sekoon tähän nauruun....et jätkä voi olla tyhmä.Onko tämäkin
(http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000013214555)
vain kommunistin väärä mielipide? - Mehtääjä
... kirjoitti:
Satuin vaan sekoittamaan kaksi erillistä juttua toisiinsa
Miten niin voi sekoittaa selvän asian, Suomi on joko maksajana tai ei ole ja nyt tässä tapauksessa Suomi on maksajana, eikö niin ???? siis ei saajana eikö niin???,,,hihihihaahbuohahbuohahhh...Hitto sä olet koomikko komukki...
- Wäinä
Mehtääjä kirjoitti:
Miten niin voi sekoittaa selvän asian, Suomi on joko maksajana tai ei ole ja nyt tässä tapauksessa Suomi on maksajana, eikö niin ???? siis ei saajana eikö niin???,,,hihihihaahbuohahbuohahhh...Hitto sä olet koomikko komukki...
Suomi ja suomalaisetko ne ovat sellainen yksi klimppi.Minä saan,sinä saat,he saavat.Minä maksan,sinä maksat,hän maksaa.
Olkoon asia kuinka tahansa,aina joku meistä saa ja joku maksaa.Maksut maksavat ne,jotka maksavat verot.Saamapuolella eivät useimmiten ole maksajat.Ainahan meillä joku saa,vaikka olisimme valtiotaloudessa maksajan puolella.
Jos haluat keskustella valtion tuloista ja menoista,kerro,paljonko ovat valtion tulot ja menot.
Ampuseppa teeri,mehtämies.Panos maksaa ja housunpersukset kuluu.Jos et ampumaasi löydä,keittelet teeren kujerrusta.Kettu syö saaliisi.On kaiketi kansallisellakin jaolla merkitystä. - Mehtääjä
Wäinä kirjoitti:
Suomi ja suomalaisetko ne ovat sellainen yksi klimppi.Minä saan,sinä saat,he saavat.Minä maksan,sinä maksat,hän maksaa.
Olkoon asia kuinka tahansa,aina joku meistä saa ja joku maksaa.Maksut maksavat ne,jotka maksavat verot.Saamapuolella eivät useimmiten ole maksajat.Ainahan meillä joku saa,vaikka olisimme valtiotaloudessa maksajan puolella.
Jos haluat keskustella valtion tuloista ja menoista,kerro,paljonko ovat valtion tulot ja menot.
Ampuseppa teeri,mehtämies.Panos maksaa ja housunpersukset kuluu.Jos et ampumaasi löydä,keittelet teeren kujerrusta.Kettu syö saaliisi.On kaiketi kansallisellakin jaolla merkitystä.www.google.fi
Sieltä löytyy valtion menot ja tulot. Teertä en viitsi lähteä ampumaan kun rauhoitusaika täällä meilläpäin, panokset maksaa kyllä, mutta konkurssia en tee niiden hinnoilla metso merkkinen panos maksaa muistaaksen 0.65ekpl 3.25mm, ja voin itseäni juurikaan kehumatta, että aina se ammuttu riista on löytynyt, teeren kujerrusta en ole joutunut syömään ja näin ollen en tiedä miltä se maistuu kerroppas sinä, vai myydäänkö mokomaa soppaa lähiöbaarissa siellä teilläpäin jossa kommukki aatoksianne mietiskelette oluthuuruissanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549