Mielipiteitä Alessandro Safinasta?Itse tykkään kovasti,ääntä ja ulkonäköä riittää,melkoinen samettisilmä ;D Kappale nimeltä Luna on upea,harmi että muu biisivalikoima ei ole niin meikäläisen makuun.www.amazon.com/alessandrosafina ...pääsee kuuntelemaan jos ketä kiinnostaa.
Siellä on myös mies nimeltä Mario Francoulis joka laulaa aika nätisti.Vaihtelua Il Divo-tyylisen musiikin ystäville.
Alessandro Safina
3
210
Vastaukset
Kyllähän tuo Alessandro Safina on ihan OK. mutta vielä enemmän mun mieleeni näistä italialaislaulajista on Patrizio Buanne, niin äänensä kuin ulkonäkönsäkin puolesta.
- Rhanna
Itse hankin tuon kaverin cd:n jo v.2001 kun se meillä Suomessa ilmestyi. Itse ihastuin jo aikoinaan tuohon Luna-kappaleeseen. Harmillista vain, ettei Alessandrolta ole tainnut tulla sen jälkeen levyä (tai ei ainakaan ole silmiini sattunut)...Pidän myös Patrizio Buannesta ja tietenkin Eros Ramazzottista. Hyviä italialaisia laulajia kaikki kolme miestä!
- rita
Rhanna kirjoitti:
Itse hankin tuon kaverin cd:n jo v.2001 kun se meillä Suomessa ilmestyi. Itse ihastuin jo aikoinaan tuohon Luna-kappaleeseen. Harmillista vain, ettei Alessandrolta ole tainnut tulla sen jälkeen levyä (tai ei ainakaan ole silmiini sattunut)...Pidän myös Patrizio Buannesta ja tietenkin Eros Ramazzottista. Hyviä italialaisia laulajia kaikki kolme miestä!
Kyllä mä pidän tuosta Patriziostakin mut ykkönen mulle on Helmut Lotti tämän tyylistä musiikkia esittävistä artisteista.Mut tykkään kuunnella useampia,kun kaikilla on omat"parhaat"puolensa ja biisinsä.Tuolla Amazonilla ainakin näkyisi olevan useampikin levy Safinalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538118IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2695318- 1711835
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761760- 1871308
- 761271
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61157Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2141020Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311007- 104955