Heidi Hautalan arvot sopivat
myös vasemmistoliitolle.
Heidi on nyt kovassa
nousussa, tutkimusten mukaan
erityisesti 18-40 naiset äänestävät
mielellään tätä sympaattista presidenttiehdokasta.
Heidi Hautala sopii
8
1140
Vastaukset
- k.o.m Mari
Kyllä,olen samaa mieltä.Hän on raikas tuulahdus näissä harmaissa vaaleissa.
Tutkimuksista en piittaa ja muiden mielipiteet vaikuta mutta Heidi on kyllä vaihtoehto. - Preeti
Preeti on jo isoisän ajoista saakka nähnyt kirjainyhdistelmä SDP varjokuvassa kirjainyhdistelmä CIA:n ja viime aikoina on varjokuvassa näkynyt entistä selvemmin myös kirjainyhdistelmä NATO.
Vasemmistoliiton olisi pitänyt ymmärtää olla sitoutumatta kenenkään ehdokkaan kannattajaksi ja luottaa ihmisten omaan poliittiseen harkintakykyyn..
Tulen tekemään kaikkeni saadakseni äänelläni vaalit toiselle kierrokselle.- Serengeti
on niin rikkinäinen puolue, että eivät todellakaan pystyneet valitsemaan joukostaan presidentiehdokasta. Sen vuoksi juuri en minäkään ole edes harkinnut liittymistä vasemmistoliiton jäseneksi enkä tiedä kuinka pitkään ylipäätään jaksan ajatella vasemmistoliiton arvojen mukaisesti.Enhän edes tiedä, mitkä ovat vasemmistoliiton arvot.
Olen kyllä jo käynyt äänestämässä, mutta paha maku jäi äänestämisen jälkeen. Jos nyt saisin repiä äänestyslippuni ja äänestää uudelleen, voisin äänestä vaikka Hautalaa, Soinia, Lahtea tai Kallista. - Preeti
Serengeti kirjoitti:
on niin rikkinäinen puolue, että eivät todellakaan pystyneet valitsemaan joukostaan presidentiehdokasta. Sen vuoksi juuri en minäkään ole edes harkinnut liittymistä vasemmistoliiton jäseneksi enkä tiedä kuinka pitkään ylipäätään jaksan ajatella vasemmistoliiton arvojen mukaisesti.Enhän edes tiedä, mitkä ovat vasemmistoliiton arvot.
Olen kyllä jo käynyt äänestämässä, mutta paha maku jäi äänestämisen jälkeen. Jos nyt saisin repiä äänestyslippuni ja äänestää uudelleen, voisin äänestä vaikka Hautalaa, Soinia, Lahtea tai Kallista.Ajattele vapaasti, sillä sillehän ei voi mitään, jos jokin puolue "ajattelee" saman suuntaisesti kuin Sinä.
Tähän liittyen nimittäin tuli mieleen SKDL/SKP ajat, jolloin puoluetuttujen kesken oli tapana vitsailla, että me jäsenet saamme ajatella vapaasti, kunhan ajattelemme puolueen linjan mukaisesti. Ja hauskaakin oli.. Serengeti kirjoitti:
Olen kyllä jo käynyt äänestämässä, mutta paha maku jäi äänestämisen jälkeen. Jos nyt saisin repiä äänestyslippuni ja äänestää uudelleen, voisin äänestä vaikka Hautalaa, Soinia, Lahtea tai Kallista.vaikutat kovin rikkinäiseltä persoonalta. Voinko
olla avuksi?
vom- Serengeti
vom kirjoitti:
vaikutat kovin rikkinäiseltä persoonalta. Voinko
olla avuksi?
vomVarmasti voit olla avuksi. Jos vain pystyt järjestämään minulle töitä, niin ongelmani on ratkaistu. Sain olla syksyn töissä ja elin varmaankin taas pitkiin aikoihin elämäni parhainta aikaa. Nyt ovat työt loppuneet ja elämä masentaa. Kokeileppa vaikka itse elää toimeentulon minimillä, niin tuskin olisit sinäkään onnesi kukkuloilla ja syleilisit tätä ihanaa elämää. Ja asia on näin, on siellä pressana kuka lystää, ei hän,minun mielestäni, Suomen pahinta ongelmaa, TYÖTTÖMYYTTÄ, pysty poistamaan.
- Serengeti
Preeti kirjoitti:
Ajattele vapaasti, sillä sillehän ei voi mitään, jos jokin puolue "ajattelee" saman suuntaisesti kuin Sinä.
Tähän liittyen nimittäin tuli mieleen SKDL/SKP ajat, jolloin puoluetuttujen kesken oli tapana vitsailla, että me jäsenet saamme ajatella vapaasti, kunhan ajattelemme puolueen linjan mukaisesti. Ja hauskaakin oli..oli, Preeti, muuten hauskasti sanottu, ihan oikeesti ;)
- Preeti
Tein sen minkä yksi mies vain voi ja toinen kierros toteutui. Vielä yksi tällainen voitto, niin kuka on tuhon oma. Seuraavat kaksi viikkoa höpistään sitten aiheesta natoonkinko... Nukuttaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530