oisko kellään myytävänä lj70:seen passaavaa mekaanista vinssiä?
mekaaninen vinssi
11
2265
Vastaukset
- täältä ainakaan
etsi. huutonetissä oli myynnissä yks.
kato että kardaani tulee mukana.
ite tein löydön;pilkkahintaan käyttämätön vinssi,
noitahan on nosteltu hj:tten keuloilta pois painamasta turhaan ja nyt vinssiparat ruostuvat
jossain ladoissa yms.
kahtele joltain maasturifoorimilta,esim. slck - hjhjhj
...mutta ilman kardaania. Vinssiä korjattu metallipajassa kiinnikkeiden osalta, mutta takuun voi laitteelle antaa: jos ei kestä/toimi, ei siitä mitään tarvitse maksaakaan. Missä päin Suomea vaikutat? Niin hp 150 euroa
- patu
Joo, no mä kyl voisin kardaanin tehä ite siihen...onko minkä kuntoinen vaijeri ym...Nivala on paikkakunta missä asustelen..
- hjhj
patu kirjoitti:
Joo, no mä kyl voisin kardaanin tehä ite siihen...onko minkä kuntoinen vaijeri ym...Nivala on paikkakunta missä asustelen..
...se siis puuttuu.
- patu
hjhj kirjoitti:
...se siis puuttuu.
vieläkö sulla vinssi on myynnissä???
- hj6060
patu kirjoitti:
vieläkö sulla vinssi on myynnissä???
myytävänä.
- patu
hj6060 kirjoitti:
myytävänä.
missäpäin suomee se vinssi on? onko tinkivaraa??
- HJHJHJ
patu kirjoitti:
missäpäin suomee se vinssi on? onko tinkivaraa??
Vinssi löytyy Jyväskylästä. Hintaa ei valitettavasti voi alentaa.
- Pelber
HJHJHJ kirjoitti:
Vinssi löytyy Jyväskylästä. Hintaa ei valitettavasti voi alentaa.
vieläkö löytyy vinssi? Itte asun kanssa jkl
- vinssimies
Pelber kirjoitti:
vieläkö löytyy vinssi? Itte asun kanssa jkl
Mulla olisi hj:n mekaaninen vinssi vaijerilla. kardaani puuttuu. kato nettivaraosa id1595213
- Asseri Kantonen
Täälläkin olis BJ-40 irroitettu mekaaninen vinssi....kardaaniakselilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859