oisko kellään myytävänä lj70:seen passaavaa mekaanista vinssiä?
mekaaninen vinssi
11
2312
Vastaukset
- täältä ainakaan
etsi. huutonetissä oli myynnissä yks.
kato että kardaani tulee mukana.
ite tein löydön;pilkkahintaan käyttämätön vinssi,
noitahan on nosteltu hj:tten keuloilta pois painamasta turhaan ja nyt vinssiparat ruostuvat
jossain ladoissa yms.
kahtele joltain maasturifoorimilta,esim. slck - hjhjhj
...mutta ilman kardaania. Vinssiä korjattu metallipajassa kiinnikkeiden osalta, mutta takuun voi laitteelle antaa: jos ei kestä/toimi, ei siitä mitään tarvitse maksaakaan. Missä päin Suomea vaikutat? Niin hp 150 euroa
- patu
Joo, no mä kyl voisin kardaanin tehä ite siihen...onko minkä kuntoinen vaijeri ym...Nivala on paikkakunta missä asustelen..
- hjhj
patu kirjoitti:
Joo, no mä kyl voisin kardaanin tehä ite siihen...onko minkä kuntoinen vaijeri ym...Nivala on paikkakunta missä asustelen..
...se siis puuttuu.
- patu
hjhj kirjoitti:
...se siis puuttuu.
vieläkö sulla vinssi on myynnissä???
- hj6060
patu kirjoitti:
vieläkö sulla vinssi on myynnissä???
myytävänä.
- patu
hj6060 kirjoitti:
myytävänä.
missäpäin suomee se vinssi on? onko tinkivaraa??
- HJHJHJ
patu kirjoitti:
missäpäin suomee se vinssi on? onko tinkivaraa??
Vinssi löytyy Jyväskylästä. Hintaa ei valitettavasti voi alentaa.
- Pelber
HJHJHJ kirjoitti:
Vinssi löytyy Jyväskylästä. Hintaa ei valitettavasti voi alentaa.
vieläkö löytyy vinssi? Itte asun kanssa jkl
- vinssimies
Pelber kirjoitti:
vieläkö löytyy vinssi? Itte asun kanssa jkl
Mulla olisi hj:n mekaaninen vinssi vaijerilla. kardaani puuttuu. kato nettivaraosa id1595213
- Asseri Kantonen
Täälläkin olis BJ-40 irroitettu mekaaninen vinssi....kardaaniakselilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947743- 374097
- 483660
- 2513243
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442788Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212704- 462633
- 1402608
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292559