Tunteita voi tuulettaa välien katkeematta lopullisesti:) Suku on ja pysyy kuin liisteri.
Ystävät tulee ja menee, katoo kuin pieru saharaan mutta suku pysyy kuin paska rattailla mennen, tullen ja palatessa :)
Sukulaisten kanssa voi riidellä
7
1224
Vastaukset
- sanoja
Et kai? Et varmaan ollut tosissasi? Ei meidän suvussa ainakaan voi riidellä, jos riita tulee niin eipä pidetä yhteyttäkään.
- musta
näin on! Sukulaisille voi kettuilla miten haluu eikä ne voi vaihtaa sua kehenkään.hallejula ja aamen
- Koettu on
Vaikka ois kuinka sukuu, niin ei se mitään estä. Mulla oli aika iso riita serkkutytön kanssa ja hän on pitäny mykkäkouluu vuosia! Meissä molemmissa on vikaa, mut kyl ois hänen vuoronsa pyytää anteeks. Se on kyl turha toivo, ku se on niin ylpee. Joten varmaan hautaan asti ollaan riidoissa. Surullista, mutta totta. =(
- geeneillä tekee?
Koettu on kirjoitti:
Vaikka ois kuinka sukuu, niin ei se mitään estä. Mulla oli aika iso riita serkkutytön kanssa ja hän on pitäny mykkäkouluu vuosia! Meissä molemmissa on vikaa, mut kyl ois hänen vuoronsa pyytää anteeks. Se on kyl turha toivo, ku se on niin ylpee. Joten varmaan hautaan asti ollaan riidoissa. Surullista, mutta totta. =(
haluatko olla "oikeassa" vai haluatko kenties takaisin suhteesi tähän ihmiseen? Mitä väliä kuka pyytä ensin anteeksi ja keneltä.. plääh! siis jos todella suret yhteyden menetystä. Mikset vaikka laittaisi mailia ja kerro että ikävöit? ja muistele hyviä hetkiä..
Itse olen kyllä sitä mieltä tosiaan, että juuri lähimmäisiään tulisi kunnioittaa eniten! ja pitää heitä hyvänä! kun vanhempani ovat toista mieltä sitä mieltä kun täälläkin ollaan (voi riidella rauhassa ja kohdella miten vaan) niin olen katkaissut yhteyden heihin. joten suku pysyy sillä tavalla, että on samat geenit, mutta ei mitään muuta sitten olekaan jäljellä. minulle geenit eivät merkitse mitään.
ystävät välittävät enemmän, ystävät ovat tärkeämpiä minun elämässäni. ja oma rakas. voisin adoptoida lapsenkin ja pitää sitä omana. välittäminen kunnioittaminen arvostaminen ei ole geeneistä kiinni! sitäpaitsi olemme kaikki kaukausta sukua toisillemme jos tuntuu siltä että pitäisi niistä geeneistä pitää kiinni mutta suku vittuilee! niin että voi kyllä vaihtaa sukua ystäviin. - Elina
geeneillä tekee? kirjoitti:
haluatko olla "oikeassa" vai haluatko kenties takaisin suhteesi tähän ihmiseen? Mitä väliä kuka pyytä ensin anteeksi ja keneltä.. plääh! siis jos todella suret yhteyden menetystä. Mikset vaikka laittaisi mailia ja kerro että ikävöit? ja muistele hyviä hetkiä..
Itse olen kyllä sitä mieltä tosiaan, että juuri lähimmäisiään tulisi kunnioittaa eniten! ja pitää heitä hyvänä! kun vanhempani ovat toista mieltä sitä mieltä kun täälläkin ollaan (voi riidella rauhassa ja kohdella miten vaan) niin olen katkaissut yhteyden heihin. joten suku pysyy sillä tavalla, että on samat geenit, mutta ei mitään muuta sitten olekaan jäljellä. minulle geenit eivät merkitse mitään.
ystävät välittävät enemmän, ystävät ovat tärkeämpiä minun elämässäni. ja oma rakas. voisin adoptoida lapsenkin ja pitää sitä omana. välittäminen kunnioittaminen arvostaminen ei ole geeneistä kiinni! sitäpaitsi olemme kaikki kaukausta sukua toisillemme jos tuntuu siltä että pitäisi niistä geeneistä pitää kiinni mutta suku vittuilee! niin että voi kyllä vaihtaa sukua ystäviin.Kyllä sen toisen tartee tulla puolitiehen vastaan. Eikä kenenkään kanssa voi väkisin olla ja pitää yhteyttä yksipuolisesti.
- En tykkää
Suku pitää yllä lapsuuden rooleja. Jos et enään hyväksy olemaan se, joka on tossun alla, he saattavat raivostua. Silloin pitää vain selittää tuo asia suoraan. Ei kiitos, en halua olla sinun/teidän roskakori, johon siirretään omat tuskat ja epäonnistumisen tuottamat tunteet. Pitää kertoa miltä tuntuu ja vaikka laittaa välit poikki, kun ei kunnioiteta toisen rajoja.
Sukulaiset saattavat tuottaa niin paljon negatiivisuutta elämäämme riitelemällä, että se pitää saada loppumaan hinnalla millä hyvällä.- ¤¤¤
Juuri näin.Osasit hyvin kuvailla sitä, mitä sukulaisuus voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673