Moikka!
Onko kukaan laittanut itse(niinku kotona esim: kaverin avulla) hiuspidennyksiä? Kun ne kampaamossa on niin kalliita laittaa. :/ Katselin hairiumin( www.hairium.com) sivuilta niin Remy aitohiusnauha(110g) maksaisi 122€/paketti, koko pään pidennykseen menisi 1-1,5 pakettia, eli ei kovin kalliiksi tulisi! Sitten katselin Extension kit-tarjouspakettia, 149€ paketti;sisältää 110 g:n aitohiusnauhan, 5 kpl keratiiniliimaa,suojasapluunan sekä teko-ja hoito-ohjeen. eli tulisi sillä tavalla maksamaan n.150€ kotona itse tehtynä. Mutta teidän kokemuksianne kyselisin että oletteko te onnistuneet laittamaan itse kotona hiuspidennykset?Oliko vaikeaa?
hiuspidennykset itse?!
25
26432
Vastaukset
- hiuspidennys
pitääks tuolt hairiumist ostaa noit sun mainitsemii tuotteit 2pkt? mäki oot miettiny tota. mun yks kaveri osais laittaa..nyt oon säästämäs rahaa. On kyl ihan viittävaille ku rahat on kasas (;
- nanana
Pk-seudulta saa halvillaan pidennyksen n. 220e (sis.työn ja hiukset), hiusta meni n.1puntti ja on tuuheat! Eli en ois kyllä itse alkanu laittaa
- Tilda
nanana kirjoitti:
Pk-seudulta saa halvillaan pidennyksen n. 220e (sis.työn ja hiukset), hiusta meni n.1puntti ja on tuuheat! Eli en ois kyllä itse alkanu laittaa
Mikä liike ja minkä merkkistä hiusta?
- parturikampaaja- opiskelija
On mahdontonta tehdä kaverin kanssa pidennykset ellei kaveri ole tietenkin itse kampaaja. Se vaatii hyvän koulutuksen ettei mitään vakavia vahinkoja sattuisi.. esim. hiukset irtoaa juurineen! pidennysten laittoon liittyy niin paljon huomioitavia asioita ettei "normaali" iminen pysty sitä tekemään. joten en todellakaan suosittele vaan mene laitattamaan ne ammattilaisella.
- trololol
"esim. hiukset irtoaa juurineen!"
- ...
"ettei normaali ihminen pysty sitä tekemään." HAH! Näin puhuu itse yli-ihminen...
- niiii
Minä laitoin ihan itse sinetti hiustenpidennykset(" raidat"). Ei niitä laittaessa omat hiukset voi mitenkään lähteä. Ei niitä kiinnittäessä edes mennä aivan lähelle päänahkaa, joten mitään vaaraa ei ole. Hyvin on sinetit ja hiukset pysyneet :)
- faerieee
niiii kirjoitti:
Minä laitoin ihan itse sinetti hiustenpidennykset(" raidat"). Ei niitä laittaessa omat hiukset voi mitenkään lähteä. Ei niitä kiinnittäessä edes mennä aivan lähelle päänahkaa, joten mitään vaaraa ei ole. Hyvin on sinetit ja hiukset pysyneet :)
Raidat eri juttu kuin varsinaiset pidennykset, mutta niilläkin saa toki vahinkoa aikaan. Pidennyksistä, hiuksen anatomiasta ja hiuspohjasta tietämättömät voivat saada paljonkin tuhoa aikaan. Eikä nyt ole kyse siitä, että polttaisi kolvilla päänahkansa.
Ensimmäinen virhe on laittaa pidennykset väärässä kulmassa kiinni, jolloin ne alkaa helposti vetämään omaa hiusta juuresta. Ja toinen virhe on, että laitetaan lyhyisiin, ohuisiin ja hentoihin hiuksiin 50 cm pitkiä sinettejä 150 kpl. Kyllähän sen järkikin sanoo, ettei oma hento hius kestä sellaista painoa ja ne alkaa väkisinkin repimään omia hiuksia juurineen ja katkomaan hiuksia.
- nooa
hei,oletko kokeillut tape hairia.tosi helppo laittaa.kay huuto.net sivuilla,etsi aitohiuspidennyksista
sia on tape hair: ia alk.35e ja aitoa remy silk hiusta - carita
laitoimme itse kotona siskoni kanssa minulle nuudelit tilasin ne hairium.comista paketti maksoi liimojen kanssa n100e.. laittaminen onnistui todella hyvin eikä meillä mennyt edes kokonaista päivää vaikka hiukseni on todella paksut mutta kyllä kotona laittaminen onnistuu kun kaverin saat auttaan=)=)
- Nadddde
Laitoimme äitini kanssa minulle hiustenpidennykset sineteillä kotona. Tilasin netistä kolvin ja kävin Dimorasta hakemassa kaks punttia 45cm hiuksia. Oikein hyvin onnistui! Lopuksi kävin kampaajalla tasottamassa hiukset ja leikkaamassa ne kerroksittain.
- Opossumilintu
Onko joku tuolta kattonu, että onko noi ihan hyviä?
Kun on vaan 40 euroa nuo?
Lukee, että olis ihan aitohiussinettejä.
http://www.dreamhair.fi/sinettipidennys,39.html- Opossumilintu
Ei kun tuolla olikin, että tarvii monta nippua.
No ei ihmekään, kun vaikutti niin halvalta. - moiiij
Opossumilintu kirjoitti:
Ei kun tuolla olikin, että tarvii monta nippua.
No ei ihmekään, kun vaikutti niin halvalta.Mitä mieltä ootte clip on pidennyksistä? ite harkitsen niitä :)
- ee
moiiij kirjoitti:
Mitä mieltä ootte clip on pidennyksistä? ite harkitsen niitä :)
Todella kätsyä.Kannattaa ostaa remyä ja pysyy hyvänä parikin vuotta. Hyvä remy maksaa alk.80€ n.100g.
- tjaahaas
140e saa pk seudulta microring pidennyksiä johon kuuluu pidennykset, plus työ! ei kannata lähteä kotona tekemään jos saa homman osaavalta kaiken valmiiksi! :)
[email protected]- ellipäelli
Ja mulle toi poisonex laittoi ne microringpidennykset. Hyvin on pysyneet ja kun muistaa hoitaa kunnolla ja huoltaa välillä (huolto muistaakseni jotain 5 kymppiä) niin ei huolta. Monikaan ei oo edes tajunnu et nää ei oo omat. =0 Voi näitä muuten värjätä eli turha noiden JUST OIKEIDEN värisävyjen kanssa on taistella. Oon värjänny kaks kertaa. Ja microringit syö vähiten omaa hiusta.
- hdsey
ellipäelli kirjoitti:
Ja mulle toi poisonex laittoi ne microringpidennykset. Hyvin on pysyneet ja kun muistaa hoitaa kunnolla ja huoltaa välillä (huolto muistaakseni jotain 5 kymppiä) niin ei huolta. Monikaan ei oo edes tajunnu et nää ei oo omat. =0 Voi näitä muuten värjätä eli turha noiden JUST OIKEIDEN värisävyjen kanssa on taistella. Oon värjänny kaks kertaa. Ja microringit syö vähiten omaa hiusta.
oon ite harkinnu noita micro ringejä ni sä kun kotona laitoit ne, onnistui siis hyvin? oli helppo laittaa? ja mitä välineitä tarvitsit kun laitoit ne? :) ois kiva kuulla muiden mielipiteitä ennen ku alkaa itse touhuamaan!
- JasperHale
hdsey kirjoitti:
oon ite harkinnu noita micro ringejä ni sä kun kotona laitoit ne, onnistui siis hyvin? oli helppo laittaa? ja mitä välineitä tarvitsit kun laitoit ne? :) ois kiva kuulla muiden mielipiteitä ennen ku alkaa itse touhuamaan!
Katso rapunzel of sweden. Sieltä voit tilata microring aloituspaketin hintaan 109 euroa sisältäen postikulut.
Itse tlasin sieltä sellaisen vuosi sitten ja siitä lähtien olen laittanut pidennykset itse. Ovat helpot laittaa, nykyään laitan ihan itse, alussa poikaystävä vähän auttoi. Taakse on hankala laittaa nimittäin:) Microringit ei myöskään vahingoita sun omia hiuksias. Suosittelen ihan kympillä micro ringejä, ne on helpot ja kokemuksen karttuessa nopeat laittaa. Lisäksi niiden poisotto on helppoa ja nopeaa, mitä ei esim. sinetit todellakaan ole!! on kokemusta niistäkin.... - josefia
JasperHale kirjoitti:
Katso rapunzel of sweden. Sieltä voit tilata microring aloituspaketin hintaan 109 euroa sisältäen postikulut.
Itse tlasin sieltä sellaisen vuosi sitten ja siitä lähtien olen laittanut pidennykset itse. Ovat helpot laittaa, nykyään laitan ihan itse, alussa poikaystävä vähän auttoi. Taakse on hankala laittaa nimittäin:) Microringit ei myöskään vahingoita sun omia hiuksias. Suosittelen ihan kympillä micro ringejä, ne on helpot ja kokemuksen karttuessa nopeat laittaa. Lisäksi niiden poisotto on helppoa ja nopeaa, mitä ei esim. sinetit todellakaan ole!! on kokemusta niistäkin....Riittääkö 120cm teippihiusnauha kokopään pidennykseen.. olen tilaamassa Rapunzeliltä itsekkin. Onko kokemuksia kyseisistä hiuksista?
- kasbjvc'x
mulla on ollu hiuspidennykset, mutta ne on ollu kiinni ''pinneillä'' en suosittele sellaisia koska jos esim.suoristaa suoristus raudalla ne vaan menee huonoksi!! ja kun ottaa pois niin pää nahka on kipeä! mutta jos ottaa ihan pidennykset mitkä on kiinni päässä, ettei ''pinneillä'' niin ne pitää vaihtaa kuitenkin 2-3 viikon välein tai 2-3kk välein ja jos on juuri värjännyt vaikka punaisiksi niin pistää punaiset pidennytkest ja alkaakin yhtäkkiä kasvaa omaa väriä ! en suosittele muuta kuin jos haluaa juhliin niin pinneillä pistettävät!!
- skeidaa
Ehkä suosittelisin klippipidennyksiä. Aamulla päähän ja illalla veks, varmaan harjaantuis niiden laittokin samalla. Aivan järjetöntä alkaa miettiä jotain hiustenpidennyksiä, kun hiukset voi kasvattaa samalla rahalla. Mitäs sitten kun ne pidennykset menee huonoiksi, ne otetaan pois, hieman ehkä rasittaa omia hiuksia. Mitä iloa on tuhlata rahansa saadakseen puoleksi vuodeksi pitkät hiukset.
- Sasha12
Oon ajatellut myös pidennyksiä ja kun luin noi kaikki ni en oikee tiiä mistä kattoisin. Onko joka kampaajalla missä voi laittaa pidennyksiä??
- longhair
Olen kaverini kanssa laittanut toisilleen sinettejä noin 5- vuoden ajan ja hyvin onnistuu. Pitää vaan muistaa poistaa ne TOSI varovasti pois ettei oma hius vahingoitu. Hius kannattaa ostaa huutonetistä. Siellä on PALJON aitoa hiusta ja edullisesti. 200 sinettiä riittää koko pään pidennykseen, eikä välttämättä mene edes kaikki. Kolvinkin olen muistaakseni sieltä ostanut. Hiusta on hyvä hoitaa välillä silkkitipoilla niin pysyy parempana. Sinetin voi käyttää uudestaan kun ostaa vaikka Dimorasta uudelleen sulatettavaa liimaa.
- enkeli71
Heips, itse tilaan Ruotsista Rapunzell nimisestä firmasta. Siellä on paljon vaihtoehtoja ja nopea toimitus ja edullisia! Ja teippikiinnitys on helppo laittaa itsekkin. Itselläni on ollut sinettipidennykset (kaveri laittoi ne ) rengaspidennykset ( eivät pysyneet minun hiuksissa kiinni) ja tällä hetkellä on teippikiinnitykset jotka osaan itse laittaa :)) helppoa ja kätevää!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839