alhainen natrium

kärsii

Aloitin muutamia päiviä sitten syömään suolatabletteja,kun natrium on alhaalla. Se johtuu Trileptalista,jota menee aamuin illoin 2 1/2 tbl epilepsiaan. Suolatabletteja menee aamuin illoin 1 tbl päivässä. Onko siitä jotain haittaa? lääkärille sain soittoajan vasta ensi torstaiksi. Natrium on ollut alhaalla viime kesästä lähtien. Se aiheuttaa väsymystä,heikotusta ja olen muutaman kerran pyörtynytkin. Nyt noilla suolatableteilla jotenkin pysyn kunnossa. Lääkäri vaan viimeksi sanoi,jos kotikonstit eivät auta nostamaan natriumia,sitten vaihdetaan lääkitystä. Olen yrittänyt syödä suolaisia herkkuja ja lisännyt ruokaan suolaa,mutta eihän suolaa voi nyt loputtomiin syödä? En jaksa tätä. Seuraavaksi mätkäytän lääkärille,että kirjoittaa respetin suolatableteille,tai sitten vaihdetaan lääkitystä. Mahtaako kukaan muu paiskia ongelman kanssa,vai olenko ainut,joka kärsii? antakaa neuvoja,vaikka ette olekaan lääkäreitä.

4

14028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolaa suolaa

Ollessani kuukausia sairaalassa vaikean leikkauksen jälkeen, suola-arvoni laskivat. Kehoitettiin syömään suolapitoista ruokaa ja sipsejä. Saatoin vetää paketin suolalihaa naamaani kertaheitolla, jotta olo kohenisti. Lopuksi annettiin suolatabletteja, mutta ne oksettivat sillä kun se imeytyi mahalaukkuun niin tuli paha olo. Mieluummin söisin kyllä suolapitoista ruokaa ja sipsejä ja muuta vastaavaa, jos mahdollista. Ikävä vaiva ja huono olo tosin tulee kyllä jos tuo suola puuttuu elimistöstä.

• Anonyymi

Pähkinät jotka on maustettu suolalla ovat kanssa hyvä suolan lähde ja suola silliä perunoiden kanssa on kanssa tehokasta .

• Anonyymi

Trilbtal kuulemma ja Tiina Saarelsinen hetti Vimpatin kehiin täysi fiasko näkö ja kävely ei onnistu.
      Nyt 5.9.soittaa minkä keksii nyt.
      Myös alkoholittoman oluen kielsi. Juon sitä edelleen. Pyydän uudet kuvat päästä ja toisen lääkärin lausuntoja.

• Anonyymi

Minulla myös alhainen na-arvo.
        Olin diabetesvuosikontrollissa
        Kysyttiin vaan hikoilenko, sanoin etten ollenkaan.
        Eikä ole kovinkaan alhainen, mutta mainitsi siitä.
        Nyt näkyi käynnistä, että vältettävä liiallista vedenjuontia. En todellakaan juo liiaksi. Päinvastoin, aina silloin vaan juon, kun muistan. Kehoitetaanhan juomaan 1-2 litraa, tai enemmänkin.
        Nyt olin leikkauksessa, sairaala (3vko), tunnetusti vähäsuolaista ruokaa. Nyt kotona tekee mieli suolaisempaakin.
        Olisiko, tai liittyisikö jotenkin vähäpissaisuus tuohon alhaisuuteen. Tai mitä se syksyn jälkeen olisi. Nyt 10min. päästävä wvc, mitään ei tule, tai tippa vaan.
        Saraalassakin sain öisinkin käydä useaan kertaan wc. Ehkä paheni, kun oli katetri onkin aikaa. Tuleeko teillä normaalimäärä. Ei oikein mukava. Saa juosta turhan takia.
        Tai yritänkin juoda vettä enemmän, kun mitään tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1916
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1768
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      360
      1645
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1453
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1330
    6. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1310
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      70
      1243
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      63
      1179
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1087
    10. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1063
    Aihe