Nyt löytyi.Sokoksilta saa!Uutta Suomessa ja eka joka oikeasti toimii.Hinta kohtalaisen kova ja hampaat irveessä maksoin mutta kyllä toimii!
Ideana happi joka oikeasti kulkeutuu kudoksiin asti ja pilkkoo rasvakertymiä!Tähän asti pelkällä kofeiinilla yritetty.
Maksoi mitä maksoi(Dynamic duo:2 voidetta yhdessä selluliittia vastaan) oli tarjouksessa joulun alla 75€ kimppapaketti.Tosi riittoisa.Aloitin käytön loppusyksystä enkä lopeta.Koko kroppa tuntuu paremmalta ja odotan jo innolla kesää,bikineitä ja uuden takamuksen esittelyä!
Siitä apu teillekkin siskot=)
KARIN HERZOG-HAPPIVOITEET!!!
16
7358
Vastaukset
- Nainen 25
Kiitän onneani, ettei minulla ole selluliittia, enkä siis joudu käyttämään noin paljon rahaa johonkin voiteeseen :)
Onhan se hienoa, että apua tarvitseville on nyt saatavilla oikeasti tehoava voide, eikä pelkkiä liikoja lupaavia tehottomia tuotteita. Hienoa, että tunnet voiteen antaneen sinulle uskalluksen näyttää reisiäsi ja pakaroitasi. Itsetunnon kohotuksella olisit saanut saman tuloksen, ehkä jopa halvemmalla.- ..VAIN.
No mutta onneksi olkoon,sehän on hienoa ettei selluliitti sinua vaivaa.
Olet varmaan erehtynyt palstasta.
Heippa!
- en usko en
Osaatko perustella että miten ihmeessä happi muka pilkkoo rasvakertymiä? Miten se siis ihan oikeasti muka tapahtuu? Kuulostaa täysin utopistiselta huuhaalta. Miten happi voi polttaa rasvaa?
- yksi purkki
kesti sinulla?
- oliko ne
samanlaiset ja kokoiset rasvat kuin nämä tälläsivulla olevat? http://www.ostokset.fi/pd/acf0342a/
- ovat
oliko ne kirjoitti:
samanlaiset ja kokoiset rasvat kuin nämä tälläsivulla olevat? http://www.ostokset.fi/pd/acf0342a/
Useita viikkoja kestävät päivittäisellä käytöllä.Ja ei tarvitse levittää litratolkulla,pieni määrä riittää.Ja sinä joka ihmettelit kuinka happi toimii,sen näkee tuosta aiemmasta linkista tuossa yläpuolella.
Tähän asti käytetty kofeiini siis virkistää VAAN pintaveren kieroa.Happi menee kudoksiin ja pilkkoo rasvakertymät.Aika yksinkertaista.Eka sarja jossa patentoitu puhdas happi.
Pyytäkää myyjiltä saada kokeilla voidetta vaikka käsien iholla,kai niiltä testerit löytyy.Johan kipristelee,minäkin sain kokeilla.Sormien välissä sen tuntee!!! - Karin Herzogin!!!
ovat kirjoitti:
Useita viikkoja kestävät päivittäisellä käytöllä.Ja ei tarvitse levittää litratolkulla,pieni määrä riittää.Ja sinä joka ihmettelit kuinka happi toimii,sen näkee tuosta aiemmasta linkista tuossa yläpuolella.
Tähän asti käytetty kofeiini siis virkistää VAAN pintaveren kieroa.Happi menee kudoksiin ja pilkkoo rasvakertymät.Aika yksinkertaista.Eka sarja jossa patentoitu puhdas happi.
Pyytäkää myyjiltä saada kokeilla voidetta vaikka käsien iholla,kai niiltä testerit löytyy.Johan kipristelee,minäkin sain kokeilla.Sormien välissä sen tuntee!!!Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt ja aivan mieletön teho!Jos oisi aiemmin Suomeen saatu olis säästynyt pitkä penni!Kun löytäisi vielä kasvoille yhtä ihanan tuntuiset voiteet...onkohan saatavilla Herzogilta??
- pintsu
Karin Herzogin!!! kirjoitti:
Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt ja aivan mieletön teho!Jos oisi aiemmin Suomeen saatu olis säästynyt pitkä penni!Kun löytäisi vielä kasvoille yhtä ihanan tuntuiset voiteet...onkohan saatavilla Herzogilta??
Myös naama voiteita jotka auttavat näppylöihin!
- Elinamaria
Ostin Karinin selluliittigeeliä sekä kiinteytysvoidetta luettuani viestisi. ekan viikon jälkeen en tuntenut mitään, ilmeisesti muutama hieromaliike tuli tehtyä ainetta levitettäessa vaikka paketissa lukee älä hiero!
Nyt olen kolmen päivän ajan vain sipaissut rasvan ihoon, en ole hieronut yhtään ja kihelmöinti on sellaista luokkaa että tekee mieli hyppiä seinille!!!! Ihoon tulee myös vaaleat läiskät hetkellisesti sen jälkeen kun aine on imeytynyt.
Ensimmäisen kerran jälkeen takapuoleni tuli täyteen pientä näppyä, mutta sen jälkeisillä kerroilla on ainoastaan tuo kihelmöinti joka kyllä tuntuu joka kerta helpottavan hieman. Saas nähdä toimiiko tämä. Mikään muu geeli ei ole ihooni vaikuttanut millään lailla, olen kokeillut lorealia, dioria, roccia.- elina maria..
olisinpa valokuvannut ennen ja jälkeen... Kokeilkaa siskot, minä olen ikionnellinen..
- sauberau
onkos kukaan mitannut tuloksia mittanauhalla? onko tuolla mitään muuta vaikutusta kuin että iho silenee? sen nyt saa aikaan lähes millä tahansa muullakin (huomattavasti halvemmalla) kosteusvoiteella...
- lahja
Kuule, ei varmasti lähde muhkurainen iho ihan millätahansa voiteella. Sorry vaan, mutta sinulla ei sellua ole tainnut koskaan olla.
- Happyjoy
-20cm reisistä kuukaudessa, tosin yhdistettynä liikuntaan ja terveellisempään elämän tapaan!
- happigeeli
Löysin yhden halvemman happea sisältävän geelin, onko kukaan kokeillu?
Hinta olisi vain alle puolet verrattuna herzogin tuotteeseen.
http://www.ostokset.fi/pd/ff999e47/ - katapata
Mulla lähti selluliitti 2 viikossa kokonaan pois ja täysin ilmaiseksi. Lopetin kaiken sokeriherkkujen syömisen ja join paljon vettä. Sokeri sitoo rasvan selluliitiksi ja veden juominen vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Älkää tuhlatko rahojanne voiteisiin kun on ilmaisiakin keinoja. Jos tekee mieli makeaa, voi syödä marjoja.
- Sellupylly!
Ei kyllä minulla vaikuttanut tuollainen, kun lopetin makeitten ja sokeriherkkujen syömisen. Syön enimmäkeen hedelmiä ja vihanneksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368