KARIN HERZOG-HAPPIVOITEET!!!

paukurat pois

Nyt löytyi.Sokoksilta saa!Uutta Suomessa ja eka joka oikeasti toimii.Hinta kohtalaisen kova ja hampaat irveessä maksoin mutta kyllä toimii!

Ideana happi joka oikeasti kulkeutuu kudoksiin asti ja pilkkoo rasvakertymiä!Tähän asti pelkällä kofeiinilla yritetty.

Maksoi mitä maksoi(Dynamic duo:2 voidetta yhdessä selluliittia vastaan) oli tarjouksessa joulun alla 75€ kimppapaketti.Tosi riittoisa.Aloitin käytön loppusyksystä enkä lopeta.Koko kroppa tuntuu paremmalta ja odotan jo innolla kesää,bikineitä ja uuden takamuksen esittelyä!

Siitä apu teillekkin siskot=)

16

7302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 25

      Kiitän onneani, ettei minulla ole selluliittia, enkä siis joudu käyttämään noin paljon rahaa johonkin voiteeseen :)
      Onhan se hienoa, että apua tarvitseville on nyt saatavilla oikeasti tehoava voide, eikä pelkkiä liikoja lupaavia tehottomia tuotteita. Hienoa, että tunnet voiteen antaneen sinulle uskalluksen näyttää reisiäsi ja pakaroitasi. Itsetunnon kohotuksella olisit saanut saman tuloksen, ehkä jopa halvemmalla.

      • ..VAIN.

        No mutta onneksi olkoon,sehän on hienoa ettei selluliitti sinua vaivaa.

        Olet varmaan erehtynyt palstasta.

        Heippa!


    • en usko en

      Osaatko perustella että miten ihmeessä happi muka pilkkoo rasvakertymiä? Miten se siis ihan oikeasti muka tapahtuu? Kuulostaa täysin utopistiselta huuhaalta. Miten happi voi polttaa rasvaa?

    • yksi purkki

      kesti sinulla?

      • oliko ne

      • ovat
        oliko ne kirjoitti:

        samanlaiset ja kokoiset rasvat kuin nämä tälläsivulla olevat? http://www.ostokset.fi/pd/acf0342a/

        Useita viikkoja kestävät päivittäisellä käytöllä.Ja ei tarvitse levittää litratolkulla,pieni määrä riittää.Ja sinä joka ihmettelit kuinka happi toimii,sen näkee tuosta aiemmasta linkista tuossa yläpuolella.

        Tähän asti käytetty kofeiini siis virkistää VAAN pintaveren kieroa.Happi menee kudoksiin ja pilkkoo rasvakertymät.Aika yksinkertaista.Eka sarja jossa patentoitu puhdas happi.

        Pyytäkää myyjiltä saada kokeilla voidetta vaikka käsien iholla,kai niiltä testerit löytyy.Johan kipristelee,minäkin sain kokeilla.Sormien välissä sen tuntee!!!


      • Karin Herzogin!!!
        ovat kirjoitti:

        Useita viikkoja kestävät päivittäisellä käytöllä.Ja ei tarvitse levittää litratolkulla,pieni määrä riittää.Ja sinä joka ihmettelit kuinka happi toimii,sen näkee tuosta aiemmasta linkista tuossa yläpuolella.

        Tähän asti käytetty kofeiini siis virkistää VAAN pintaveren kieroa.Happi menee kudoksiin ja pilkkoo rasvakertymät.Aika yksinkertaista.Eka sarja jossa patentoitu puhdas happi.

        Pyytäkää myyjiltä saada kokeilla voidetta vaikka käsien iholla,kai niiltä testerit löytyy.Johan kipristelee,minäkin sain kokeilla.Sormien välissä sen tuntee!!!

        Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt ja aivan mieletön teho!Jos oisi aiemmin Suomeen saatu olis säästynyt pitkä penni!Kun löytäisi vielä kasvoille yhtä ihanan tuntuiset voiteet...onkohan saatavilla Herzogilta??


      • pintsu
        Karin Herzogin!!! kirjoitti:

        Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt ja aivan mieletön teho!Jos oisi aiemmin Suomeen saatu olis säästynyt pitkä penni!Kun löytäisi vielä kasvoille yhtä ihanan tuntuiset voiteet...onkohan saatavilla Herzogilta??

        Myös naama voiteita jotka auttavat näppylöihin!


    • Elinamaria

      Ostin Karinin selluliittigeeliä sekä kiinteytysvoidetta luettuani viestisi. ekan viikon jälkeen en tuntenut mitään, ilmeisesti muutama hieromaliike tuli tehtyä ainetta levitettäessa vaikka paketissa lukee älä hiero!

      Nyt olen kolmen päivän ajan vain sipaissut rasvan ihoon, en ole hieronut yhtään ja kihelmöinti on sellaista luokkaa että tekee mieli hyppiä seinille!!!! Ihoon tulee myös vaaleat läiskät hetkellisesti sen jälkeen kun aine on imeytynyt.

      Ensimmäisen kerran jälkeen takapuoleni tuli täyteen pientä näppyä, mutta sen jälkeisillä kerroilla on ainoastaan tuo kihelmöinti joka kyllä tuntuu joka kerta helpottavan hieman. Saas nähdä toimiiko tämä. Mikään muu geeli ei ole ihooni vaikuttanut millään lailla, olen kokeillut lorealia, dioria, roccia.

      • elina maria..

        olisinpa valokuvannut ennen ja jälkeen... Kokeilkaa siskot, minä olen ikionnellinen..


    • sauberau

      onkos kukaan mitannut tuloksia mittanauhalla? onko tuolla mitään muuta vaikutusta kuin että iho silenee? sen nyt saa aikaan lähes millä tahansa muullakin (huomattavasti halvemmalla) kosteusvoiteella...

      • lahja

        Kuule, ei varmasti lähde muhkurainen iho ihan millätahansa voiteella. Sorry vaan, mutta sinulla ei sellua ole tainnut koskaan olla.


    • Happyjoy

      -20cm reisistä kuukaudessa, tosin yhdistettynä liikuntaan ja terveellisempään elämän tapaan!

    • happigeeli
    • katapata

      Mulla lähti selluliitti 2 viikossa kokonaan pois ja täysin ilmaiseksi. Lopetin kaiken sokeriherkkujen syömisen ja join paljon vettä. Sokeri sitoo rasvan selluliitiksi ja veden juominen vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Älkää tuhlatko rahojanne voiteisiin kun on ilmaisiakin keinoja. Jos tekee mieli makeaa, voi syödä marjoja.

      • Sellupylly!

        Ei kyllä minulla vaikuttanut tuollainen, kun lopetin makeitten ja sokeriherkkujen syömisen. Syön enimmäkeen hedelmiä ja vihanneksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe