Mä liimauduin uudenvuodenpäivänä telkkarin ääreen vaikka tarkotus olikin tehä jotain paljon "järkevämpää". Tuli sitten katottua lähes tauotta Kaksnelosen kolmatta tuotantokautta. Se olikin paljon parempi kuin oisin uskonu. Mutta mä hemmetti sentään nukahdin jossain tokavikan ja vikan jakson välissä!! Mä en siis tiedä miten tää kausi loppui, ja se vaivaa mua enemmän kuin sanoin voi kuvailla. Viittiskö joku helpottaa mun tuskaa..
3. tuotantokauden loppu
Argh!!
3
497
Vastaukset
- saapas
Tuolta näet jaksojen tapahtumat ja muuta mukavaa sarjaan liittyen.
http://www.mtv3.fi/24/season3/guide.html - yiah
joo eli sen chasen käsi leikataan irti q se tauti-pommi on laitettu siinä kiinni, sitte poweri juoksee sen kanssa opettajanhuoneen jääkaappiin ja iskee sen sinne ilmatiiviisti. sitte ovat siellä sairaalassa tai jtn, sen käsi ei kai pelastu. sitte ne lähtee kaikki jonnekki ransom nevaripaiikoihin, niinq tiedän jos oot 4 kattonu ;)
- paavi
...yritetään lopussa vielä puukottaa hengiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961649
- 741444
- 501377
- 561280
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041258SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735