Suositelkaa kosmetologia! Minkä hintainen on se kosmetologikoulun hoitola? Onko halvempi?
Kosmetologi Tampereella
5
630
Vastaukset
- monta kertaa siellä
On Hämeen kauneuskabinetti Puutarhakadulla. Olen Pialla käynyt ja voin suositella. Mukava ihminen, joka ei tuputa rasvojaan, suosittelee kyllä kysyttäessä. Siellä on toinenkin nainen, mutta hänellä en ole käynyt.
Nettisivut löytyvät ja hinnasto myös.- Gabriel
Eikö varmasti tuputa mömmöjään??
Uskaltaisinkohan mäkin käydä. Pikkusen huonoja ovat kokemukset Mansen kosmetologeista!
- Gicelle
Minä käyn kauneushoitola satamassa. Kosmetologi on vähän erikoinen mutta todella mukava ja ainoa joka on osannut antaa oikeasti toimivia neuvoja (ja tuotteita) ihoni hoitoon. Ultra puhdistus maksaa 59 euroa ja on kivuton mutta tehokas. Kulmakarvat nypitään kaupan päälle. (ainakin mulla..)
- Pirjo_K
Kannattaa sekata myös Sanna Lehtimäki, Paikan nimi on Kahdeksas Aisti Tampereen Tuomiokirkon vieressä. Ei tuputa rasvoja muutenkin todella ystävällinen henkilö.
- SanompaVaan
Täältä ääni kanssa Kahdeksannelle Aistille, on laatu paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334467Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752884- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua441708- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202- 16955
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86864