"merkki kassi"

mörkö

moi!
mistä saisi ostettua "kopio" merkkikasseja? Esim louis vuittonin? Oletteko ostaneet ebay:sta? Kokemuksia? Uskaltaako sieltä ostaa mitään??

16

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle:

Ebay.com:sta on ihan ok ostaa, mutta ole kuitenkin tarkkana; Sopimusehdot, takuudet yms.

Mutta et kai nyt sentään ole ostamassa kopiota, jonka ostajana olisit rikollinen ja tukisit orjakauppaa, rikollisuutta, sortaisit ja ainakin välillisesti halveksisit käsityön ammattilaisia. Feikin ostaminen syö myös verorahoja ja laillista työvoimaa.

Vuitton-laukku on aina sijoitus, joka kannattaa. Laukut tehdään kokonaan käsin aidosta nahasta (lukuunottamatta joitain malleja) ja niissä yhdistyy historia, ajattomuus, kestävyys ja tyylikkyys. Laukut kestävät kymmeniä vuosia ja voit vaikka antaa Vuittonisi joskus omalle lapsellesi.

Vuitton-laukut lähtevät noin 500€:sta ylöspäin ja 1000€:lla saat jo oikein ihanan ja tilavan laukun!

Hinta ei missään tapauksessa ole paha, jos ottaa huomioon:

- laukut tehdään korkealaatuisista materiaaleista
      - laukut ovat käsityötä
      - ne tehdään Vuittonin omissa workshopeissa Ransakassa, Espanjassa ja Yhdysvalloissa
      - tekijöinä alan huiput käsityö- ja nahkamestarit
      - laukut ovat erittäin kestäviä ja laadukkaita

Miksi muuten haluat ostaa kopion? Jos tykkäät laukuista todella miksi et haluaisi aitoa? Ei varaa? No jos mietit mitä kopion ostaminen tarkoittaa, niin eikö olisi parempi vain jättää ostamatta? Haluatko antaa kuvan, että olet rikas? Jos näin on, niin olet hyvin itsekäs.

• Sucks

Veit sanat suustani! Säälittää ne melko tavallisesti, jotkut jopa ala-arvoisesti, pukeutuvat tytöt/naiset, jotka kantavat nenä pystyssä feikkivuittonia.
        Miksei ostaa aitoa jos haluaa laukun statussymboliksi? ( Sitä nämä pystynenät haluavat) Sama pätee myös muihin vaatteisiin, mutta laukut ovat herättäneet eniten keskusteluja.
        Lähes kaikilla työssäkäyvillä on varaa aitoon. Kaikki on kiinni hankintojen priorisoinnista.

• viimeinen lause
        Sucks kirjoitti:

Veit sanat suustani! Säälittää ne melko tavallisesti, jotkut jopa ala-arvoisesti, pukeutuvat tytöt/naiset, jotka kantavat nenä pystyssä feikkivuittonia.
        Miksei ostaa aitoa jos haluaa laukun statussymboliksi? ( Sitä nämä pystynenät haluavat) Sama pätee myös muihin vaatteisiin, mutta laukut ovat herättäneet eniten keskusteluja.
        Lähes kaikilla työssäkäyvillä on varaa aitoon. Kaikki on kiinni hankintojen priorisoinnista.

täyttä totta!

• American History X

En tunnusta olevani missään nimessä rasisti. Silti minua ärsyttää ja suhtaudun hieman varauksellisesti tiettyjen maiden kansalaisiin. Syy ei ole ihonväri vaan se, että maissa kuten Thaimaa, Turkki yms. voi joka kulmalla ostaa feikkejä, mm.huippumerkkien kelloja,laukkuja,vaatteita.
        En voi pitää tuollaisia kansoja sivistyneinä, jotka sallivat noinkin räikeän kopiotuotteiden myynnin ja tuottamisen. Toki haluan köyhempien maiden olojen kehittyvän, mutta se ei saa tapahtua hyväksikäyttäen muiden ideoita ja samalla tuhoten brändien imagoa. Ja pahinta kaikessa: suomalaiset turistit ylpeänä esittelevät takki auki uutta kopiopaitaansa, josta usein loistaa kilometrin päähän että se on feikki.

• naurettavia!

Joku kysyy jostain LV-laukkukopiosta ja aina alkaa tämä sama itku ja virsi :D Erityisesti nauratti tuo viesti, jonka kirjoittaja pitää niiden maiden kansalaisia sivistymättöminä, joissa myydään piraattitavaraa :D Voi mitä naurettavaa yleistystä ja typeryyttä - se on kuules kultapieni se kysynnän ja tarjonnan laki. Ketkä niitä laukkuja ostavat? Eivät ainakaan ne köyhät paikalliset, jollakin on ihmisten elettävä. Tämä "laukut statussymboleina" -aihe ylitti jo kymppiuutistenkin uutiskynnyksen. Minusta on naurettavaa, että joku suomitumpelo kulkee tuolla nenä pystyssä laukkuaan kantaen - oli se sitten halpa feikki tai satojen eurojen aito - aivan sama :D Ihmiset on unohtaneet mitä varten laukku on, tai kengät, se kertoo paljon teidän vieraantumisesta oikeasta maailmasta - Siitä mikä on aitoa ja tärkeää... säälin teitä TODELLA, joiden tärkein tehtävä täällä on tuomita ihmisiä laukkuhankintojen perusteella. Typerää, pinnallista, aivan turhaa, naurettavaa.

• Herraneaika

Mutta eikö ole kuitenkin säälittävämpää ja tuomittavampaa rikkoa lakia ostamalla feikki? Ja toinen säälittävä asia on juuri se, että kannetaan feikkiä niin ylpeänä(siis ideana "katsokaa, mulla on vuittoni!"). Eri asia on, jos sen olisi ostanut "vain laukuksi", ei statuksen tavoitteluun(minkä feikkien ostajat juuri tekevät).

• huomioon

se, että suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vielä kouluikäisiä: maailman pystyy kaatamaan vääränlainen laukku, AA-kuppi tai paha kouluruoka. Feikkivuitton saattaa (ihan totta) olla mielessä tärkeämpänä kuin esimerkiksi ammatinvalinta. Turha näille on piraattitavarasta ja kaupankäynnin lainalaisuuksista selittää.

• kamu
        huomioon kirjoitti:

se, että suurin osa tämän palstan kirjoittelijoista on vielä kouluikäisiä: maailman pystyy kaatamaan vääränlainen laukku, AA-kuppi tai paha kouluruoka. Feikkivuitton saattaa (ihan totta) olla mielessä tärkeämpänä kuin esimerkiksi ammatinvalinta. Turha näille on piraattitavarasta ja kaupankäynnin lainalaisuuksista selittää.

lv laukut on aika suosittuja mutta se näyttää aika kauheelta kun kaikki käyttää samaa laukkua ja varsinkin kun feikit erottuu niin paljon että näkee jo pitkän matkan takaa ette feikki tuolla menee. olkaa yksilöllisiä on paljon merkkejä jotka ovat eri hintaisia. laukku on investointi. tai ostakaa sitten suomalaista niin säilyy meillä työpaikat nekin on langan varassa

• Anonyymi

Käsilaukku/virsikirja.
        Kirkon penkistä se alkaa virsikirjan ja käsilaukku. Kädestä pois vienti.
        Nainen, ja tyttö en tiedä oliko nais puolisia kun wifi aikaa eletään

• minä vain

EIKÖHÄN SE OLE JOKAISEN OMA ASIA,JOS SEN FEIKIN HALUAA OSTAA.ÄLLÄÄ TE TURHANPÄIVÄISET IHMISET, JOTKA VASTUSTAVAT FEIKKIEN OSTOA NII PUUTTUKO NÄIHIN KESKUSTELUIHIN. MISTÄ ME TIRDÄMME VAIKKA TE ITSE KANTAISITTE FEIKKIÄ JOSSAIN, SILLÄ EMMEHÄN ME EDES TIEDÄ KEITÄ TE OLETTE. VOITTE KIRJOITTAA TÄNNE JA VASTUSTAA FEIKKEJÄ KUTEN KAIKKI MUUTKIN, MUTTA SILTI ITSE KULJETTE FEIKKI KAINALOSSA. MIETTIKÄÄ SITÄ!!!!!!!

• skulaa

Kuten joku jo aihetta sivusi, taitavat nämä feikkien puolustajat olla sivistymättömiä kun eivät osaa kirjoittaa ;)

• Vaikutat aika...

EIKÖHÄN SE OLE JOKAISEN OMA ASIA,JOS SEN FEIKIN HALUAA OSTAA

--> Tietenkin

TE TURHANPÄIVÄISET IHMISET, JOTKA VASTUSTAVAT FEIKKIEN OSTOA NII PUUTTUKO NÄIHIN KESKUSTELUIHIN

--> Turhapäiset? Koska vastustamme rikollisuutta? Tottakai me saamme ottaa kantaa, tämä sentaan "Naisten muoti" -palsta, jossa puhutaan muodista! Itseasiassa feikit eivät ole muotia, ne ovat vain ala-arvoisuuden huippu, joten te feikeistä puhuvat voisitte mennä muualle?

MISTÄ ME TIRDÄMME VAIKKA TE ITSE KANTAISITTE FEIKKIÄ JOSSAIN

--> No haloo, ette tiedäkkään. Kukaan täällä ei voi tietää varmuudella toisesta kirjoittajasta mitään. Olipa siis terävä huomio.

VOITTE KIRJOITTAA TÄNNE JA VASTUSTAA FEIKKEJÄ KUTEN KAIKKI MUUTKIN, MUTTA SILTI ITSE KULJETTE FEIKKI KAINALOSSA. MIETTIKÄÄ SITÄ!!!!!!!

--> No en viitsi vaivautua jossittelemaan.

Vaikutat todella lapselliseslta, vajaalta jopa, ja sinun kannattaisia jättäytyä pois Internetista, ja yrittää saada vähän kavereita jonkun liikunta-harrastuksen kautta.

• minä vaan..
        Vaikutat aika... kirjoitti:

EIKÖHÄN SE OLE JOKAISEN OMA ASIA,JOS SEN FEIKIN HALUAA OSTAA

--> Tietenkin

TE TURHANPÄIVÄISET IHMISET, JOTKA VASTUSTAVAT FEIKKIEN OSTOA NII PUUTTUKO NÄIHIN KESKUSTELUIHIN

--> Turhapäiset? Koska vastustamme rikollisuutta? Tottakai me saamme ottaa kantaa, tämä sentaan "Naisten muoti" -palsta, jossa puhutaan muodista! Itseasiassa feikit eivät ole muotia, ne ovat vain ala-arvoisuuden huippu, joten te feikeistä puhuvat voisitte mennä muualle?

MISTÄ ME TIRDÄMME VAIKKA TE ITSE KANTAISITTE FEIKKIÄ JOSSAIN

--> No haloo, ette tiedäkkään. Kukaan täällä ei voi tietää varmuudella toisesta kirjoittajasta mitään. Olipa siis terävä huomio.

VOITTE KIRJOITTAA TÄNNE JA VASTUSTAA FEIKKEJÄ KUTEN KAIKKI MUUTKIN, MUTTA SILTI ITSE KULJETTE FEIKKI KAINALOSSA. MIETTIKÄÄ SITÄ!!!!!!!

--> No en viitsi vaivautua jossittelemaan.

Vaikutat todella lapselliseslta, vajaalta jopa, ja sinun kannattaisia jättäytyä pois Internetista, ja yrittää saada vähän kavereita jonkun liikunta-harrastuksen kautta.

Saattehan te vastustaa feikkien ostoa, mutta teidän ei tarvitse sitä täällä ilmaista niin agressiivisesti. Älä puhu ala-arvoisuudesta! Menkää itse muualle! Toiset haluavat feikkejä niin mikäs siinä.

• tekemistä
        minä vaan.. kirjoitti:

Saattehan te vastustaa feikkien ostoa, mutta teidän ei tarvitse sitä täällä ilmaista niin agressiivisesti. Älä puhu ala-arvoisuudesta! Menkää itse muualle! Toiset haluavat feikkejä niin mikäs siinä.

muodin kanssa!

• ei porvari, mutta mauttomia...

minulle on täysin yhdentekevää, mistä hyvät suomen teinit tyylikkyyttä epätoivoisesti tavoitellessanne laukkunne ostatte. mutta miksi haluatte "merkkilaukun" sen pelkän statusarvon takia? rahat eivät mene oikealle taholle, eikä feikkilogo liitoksistaan halkeavan laukkunne kyljessä tee teistä sen parempaa ihmistä. olen kuullut jopa peustelun, että huippusuunnittelijat ovat jo tarpeeksi rikkaita. tämä on aivan totta, mutta noin ajattelevana jättäytyisin koko laukkubuumista ja boikotoisin kaikkia vuittoneita ja gucceja. anteeksi häiriö.

OLETTE MAUTTOMIA, Vuittonia ei kehitetty pissiksille blend-lenkkareiden rinnalle.

• nea

jos sinua kiinnostaa laita s.posti osoitteesi niin mailaan.

(valkoinen kova iso laukku jossa lukee lilalla vuttion)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe