Hei..
Naisena olen ostamassa itselleni maasturia(city maasturia),budjetoitu summa on n.85000e.
Joten uudesta autosta olisi kyse,itseäni kiinnostaa hirveästi BMW:een X5 mutta mitä mieltä olette muista vaihtoehdoista..ML,LAND CRUISER,CHEROKEE...lähinnä haluaisin tietää vikoja,huollon toimivuutta,yms asiaan liittyvää
Naiselle maasturi
20
3723
Vastaukset
- niin.
Että täällä ei ole yhtään, joka ajaa tuollaisilla autoilla...
- toiminut
moitteettomasti. ML :stä kuullut paljon negatiivista, MB:n laatuongelmat.
- .,.,
On kehuttu ja laatuongelmat jääneet vanhan mallin osalle.
- Luotet tava
.,., kirjoitti:
On kehuttu ja laatuongelmat jääneet vanhan mallin osalle.
kokemusta uudesta ML:stä joten sen laadusta ei pysty sanomaan vielä mitään. Ja dieselversiosta ei kannata edes haaveilla tosiostajan: toimitusaika yli vuoden päässä
- myöskin
Audi Allroad tai Porsche Cayenne.
- Tepeka
Ehdottomasti nykyaikaisin on Lexus R 300 H. Laadukasta työtä, erittäin vähäpäästöinen ja kohtuupienikulutuksinen. Nätin näköinen ja todella pitkä takuu. Kevyt käsiteltävä mutta silti tanakka ajettava. Hiljainen.
Olen kokeillut ja ihastunut. - muiden ylitse?
Tepeka kirjoitti:
Ehdottomasti nykyaikaisin on Lexus R 300 H. Laadukasta työtä, erittäin vähäpäästöinen ja kohtuupienikulutuksinen. Nätin näköinen ja todella pitkä takuu. Kevyt käsiteltävä mutta silti tanakka ajettava. Hiljainen.
Olen kokeillut ja ihastunut.ei ole kummoinen peli Lexus maasturi. Mersu tai Bemari sen olla pitää.
- Tepeka
muiden ylitse? kirjoitti:
ei ole kummoinen peli Lexus maasturi. Mersu tai Bemari sen olla pitää.
Lexus R 300 H ylittää mainitsemasi.
-Laadultaan.
-Imagoltaan.
-Ympäristöystävällisyydeltään ( Kirjain H tarkoittaa hybridiä).
-Takuullaan.
-Palvelullaan. - toyotamies
Tepeka kirjoitti:
Lexus R 300 H ylittää mainitsemasi.
-Laadultaan.
-Imagoltaan.
-Ympäristöystävällisyydeltään ( Kirjain H tarkoittaa hybridiä).
-Takuullaan.
-Palvelullaan.Lexus-hybridi saattaa olla ihan hyvä auto, mutta niin ovat myös Range Roverit ja Discovery 3. Niillä kaikilla on kuitenkin se vika, että huolto ei toimi kuin pääkaupunkiseudulla ja muutamassa suuressa kaupungissa. Kuhmolaisen tai Sodankyläläisen ei kannata harkitakaan noiden autojen hankkimista.
- Tepeka
toyotamies kirjoitti:
Lexus-hybridi saattaa olla ihan hyvä auto, mutta niin ovat myös Range Roverit ja Discovery 3. Niillä kaikilla on kuitenkin se vika, että huolto ei toimi kuin pääkaupunkiseudulla ja muutamassa suuressa kaupungissa. Kuhmolaisen tai Sodankyläläisen ei kannata harkitakaan noiden autojen hankkimista.
Olet muuten tismalleen oikeassa.
- maailmaa
Tepeka kirjoitti:
Olen kokeillut ja ihastunut.löytyy ko Lexus malli? Ei löydy suomen maahantuojan sivuilta enkä muista törmänneeni muuallakaan tommoseen versioon. Mutta mielenkiintoselta vaikuttaa.
- Tepeka
maailmaa kirjoitti:
löytyy ko Lexus malli? Ei löydy suomen maahantuojan sivuilta enkä muista törmänneeni muuallakaan tommoseen versioon. Mutta mielenkiintoselta vaikuttaa.
Näppishäiriö: Versio on RX 400 H, ovh alkaen 82.000. Ulkonäöltään sama kuin RX 300.
- toyotamies
On vain maastureita (esim. Land Cruiserit ja Jeepit) ja citymaastureita (esim. ML ja Bemarin X-mallit). Tietääkseni kaikissa on kunnon ohjaustehostin ja penkkien säätövarat, jos naisena ajattelet näitä asioita. Ilmeisesti tarkoituksesi on kuljettaa vaikeapääsyisiin paikkoihin raskaita kuormia, hitsausvälineitä ja sen semmoista. Nostokynnys kannattaa käydä mittaamassa itse kaupassa, siinä on iso ero kun nostaa 80-kiloista taakaa 45 cm tai 70 cm. Kyllä tuon hintaluokan autoa ostaessa täytyy käydä kokeilemassa kaikkia kysymykseen tulevia merkkejä/malleja.
- wrooomm
Naiset ja maasturi on vaarallinen yhdistelmä erityisesti pikkuautoille ja jalakulkijoille..Jos on noin vähän autontuntemusta että ptää tältä palstalta hakea tietoa niin se kertoo jotain.....
Jos kerran isot autojen kyytti miellyttää niin hanki bussilippu ja matkusta bussilla. - citymaasturi
Ihan tiedoksi vain Jutta, että Land Cruiserista ei voi puhua samana päivänäkään kuin noista muista mainitsemistasi autoista. LC on ihan täysiverinen maastoauto eikä mikään höpöhöpö-citymaasturi.
- Vaihtoehtoja on
sen hyvin. Se herättää huomiota ja kateutta, jota MB ei tee samassa mittakaavassa. Volvo sopii parhaiten, jos ai halua erottua liikaa. Volvossa on lisäksi saatavissa penkit 7:lle. Jos on aikaa odotella, niin Audin Q7 voisi olla kova sana. Nythän on samalta konsernilta jo Porsche ja VW Touareg saatavilla
- jutta
Juu oikeassa olet minulla omassa käytössäni on jo X5 joten sellaista emme toista ostaneet, ostimme mökki reissuja yms varten MB ML:än vm.2004 400cdi...nyt minulla on siis vara valita kummalla autolla shoppailu yms reisuille lähden.
Kuitenkin enemmän pidä tuosta X5:sta.
Poika saa ajokortin vuoden päästä joten suunnitteilla on myös audi allroundin tai vw touaregin hakinta.
- johtava konsultti
Itse olen saanut todella hyviä neuvoja ja palvelua kotimaisesta Pacecarista. http://www.demec.fi/
Olemme monesti pohtinee mikä voisi olla minulle sopiva seuraava auto ja mitä lisävarusteita siihen voisi saada kaikkien tehdasvarusteiden lisäksi. Vaihdan autoa kahdesti vuodessa, joten osaan arvostaa hyvää palvelua. - Ennika
Itse ajan mersun Ml:ää vm.2004....erittäin mukava auto ja hyvä pitkillä matkoilla.
Ja sopii myös naisen käteen!
Toki tällaisella autolla ajavalle kateellisten/köyhien tuijotukset ja mielenosoitukset ovat arkipäivää varsinkin kun näkee ratissa naisen turkiksissaan,köyhät kyykkyyn ylös sanon minä ja sassiin.. - Lonely rider
Ainoa oikea valinta ja kaikkien edellämainittujen ylitse menee LandRoverin RangeRoverSport, nutipäät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690