Laittakaapas omia mietteitä raamatun luvustanne.
Yleisesti on sellainen kuva ettei vl:t lue raamattua, jos, niin minimaalisen vähän.
Ainakin oma isäni luki lähes aina ja itsekin luen usein, vaikken ole mukana.
Voi olla että vanhoilliset ovat vesittymässä tapakristillisiksi, joten riittää että viikottain joku lukee ja yleisölle suomentaa.
Kertokaapa rehellisesti miten asia on.
( voi olla että tämä aloite jää unholaan ).
Raamatun luku?
3
368
Vastaukset
tuollainen luulo? Luen Raamattua melkein päivittäin....hengellistä kirjallisuutta vieläkin useammin.
- tosiuskova
Tällä foorumilla tapaakin niitä tosiuskovia joita Jumalan sana on koskettanut ja he pyrkivät itsekkin ajattelemaan uskonasioita ja perusteita.
Tuossakin aiemmin oli kirjoituksia että kuinka moni käyttäisi ehkäisyä jos se ei olisi kiellettyä.
Omasta mielestäni tuollaisista lausunnoista puuttuu kokonaan omakohtainen uskon ymmärrys.
Usko on muodostettu kiellon varaan.
Itse kyllä ajattelen että elämä suuri Jumalan lahja joka on Jumalan kädessä ja jonka Jumala voi antaa tai ottaa pois milloin Hän itse niin haluaa tehdä. - eksytte
tosiuskova kirjoitti:
Tällä foorumilla tapaakin niitä tosiuskovia joita Jumalan sana on koskettanut ja he pyrkivät itsekkin ajattelemaan uskonasioita ja perusteita.
Tuossakin aiemmin oli kirjoituksia että kuinka moni käyttäisi ehkäisyä jos se ei olisi kiellettyä.
Omasta mielestäni tuollaisista lausunnoista puuttuu kokonaan omakohtainen uskon ymmärrys.
Usko on muodostettu kiellon varaan.
Itse kyllä ajattelen että elämä suuri Jumalan lahja joka on Jumalan kädessä ja jonka Jumala voi antaa tai ottaa pois milloin Hän itse niin haluaa tehdä.kun, ette tunne kirjoituksia. Te luulette sieltä totuuden löytävänne, mutta kaikki te eksytte ja tulkitsette Raamattua oman mielenne mukaan ja ootte erimieltä keskenännekin. Älä mulle tule selittämään höpöjäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511