Tietääkö kukaan mitä kokoa (xs, s, m jne.) farkut vastaavat, jos ne on kokoa 27? Tai 26? En tiedä oonko niin pienikokoinen, että tää kuuluis tänne, mutta haluisin tietää..
kysymys farkuista
8
3903
Vastaukset
- mielestä
25=xs ja 26=s ja 27=m en oo varma mut mä ainakin oon aina luullu niin!!
- Tiinuli
Mun mielestä 27 on ehkä xs ja 28 s jne..
- XS82
Itse olen kokoa xs/s ja hukkuisin farkuissa kokoon 27.. Kyllä tuo ensimmäinen joka ketjuun vastasi oli mielestäni oikeassa kokojen suhteen..
- elle
voi vaihdella merkeittäin. ei siis oo mitään pääsääntöä.
- örmp
Siis täh. Ne koothan jatkuu siitä vielä ylöspäin. 29, 30, 31 niin että antakaapas niille oikea arvio sitten. Tuumakoot eivät mene samalla tavalla kuin xs, s, m, l. Ja sitten on koot vielä esim 32/32, 34/32, 36/32, 38/32. Ei tuossa voi arvioida vastaako koko 27 kokoa s tai 32/32.
- Nena
Ne ovat vyötärökohdan tuumakokoja, jotka saa senttimetreiksi kertomalla se 2,54:llä. Tuumakoko on farkkumerkistä riippumatta sama, mutta ei välttämättä vastaa farkkujen vyötärökohtaa, sillä riippuu siitäkin, onko vyötärö matala vai korkea. Eli se tarkoittaa absoluuttista vyötäröä riippumatta minkä kokoinen HOUSUJEN vyötärö on. Tässäkin on heikkoutensa tässä mittatavassa, mutta minkäs teet. YLEENSÄ ihmiset osuvat näihin arvioihin, eli mittaapa vyötärösi mittanauhalla ja JAA se 2,54:llä, niin saat luultavammin oikean kokosi, olkoon se sitten 25, 26, 27 jne..
- hukkapätkä
laskujen mukaan mun tuumakokoni pitäisi vyötärön perusteella olla 23. hyvä kun edes kokoon 27 oikeasti saa ahtauduttua. noi on kyllä kummallisia.
- dgsg
joo mulla kans tuli vyötärön perusteella 23 :D:D vyötärö on 58cm
että eipä oikee noilla saa oikeeta, 26-27 tuumakoko on mulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346