Kuivaharjaus

Cathy*

Miten/millon teette kuivaharjauksen? Onko väliä tekeekö ennen vai jälkeen suihkun? Entä kosteusvoiteen käyttö? Alkaako iho punoittaa harjauksen jälkeen? Mulla ainakin..mietin et onkohan se mun harjausliina liian kova/karkea..

9

23424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellu

      Minä teen yleensä illalla ,ja kyllä iho alussa punoittaa, mutta kyllä se siitä rauhottuu kun laittaa kosteus- tai selluliittivoidetta, itse käytän yleensä kosteusvoidetta.On muuten mielestäni tehokas reisien ohentaja.Tsemppiä

    • okkooo

      anteeksi kun kysyn näin, vaikka kysykys oli ihan muusta, heräsi mielenkiinto.. mitä on kuivaharjaus? auttaako jotenkin selluliittiin? jos auttaisi niin olisin kyllä onnellinen.

      • Ninni

        Kuivaharjaamalla poistetaan tehokkaasti kuollutta solukkoa tms. iholta. Lisäksi se tehostaa verenkiertoa. Kuivaharjaus on tehokas ihon sileyttäjä ja selluliittialueille vaikka ei selluliittia kaiketi suoranaisesti poistakaan.. Muista rasvata jälkeen päin. Itse teen harjauksen 10-15 min/päivä puhtaalle iholle.
        Harjauksen voi tehdä "karheilla käsineillä", joita saa melkein mistä vain, Anttilasta Body shoppiin, missä vain on ihonhoitoon liittyviä tuotteita. Suosittelen osaksi säännöllistä ihonhoitoa, se on helppoa, halpaa ja käy kaikille.


      • winstar
        Ninni kirjoitti:

        Kuivaharjaamalla poistetaan tehokkaasti kuollutta solukkoa tms. iholta. Lisäksi se tehostaa verenkiertoa. Kuivaharjaus on tehokas ihon sileyttäjä ja selluliittialueille vaikka ei selluliittia kaiketi suoranaisesti poistakaan.. Muista rasvata jälkeen päin. Itse teen harjauksen 10-15 min/päivä puhtaalle iholle.
        Harjauksen voi tehdä "karheilla käsineillä", joita saa melkein mistä vain, Anttilasta Body shoppiin, missä vain on ihonhoitoon liittyviä tuotteita. Suosittelen osaksi säännöllistä ihonhoitoa, se on helppoa, halpaa ja käy kaikille.

        Tälläinen harjaus on selluliitti jaloille hyväksi.
        Itse harjaan suihkussa samalla kun on hoitoaine päässä! Ja sen jälkeen rasvaan hyvin jalat.
        Se on ihanaa ja tämän jälkeen on jalat pehmeät kuin vauvan pylly. :)


      • se-on

        Lähinnähän se on vain ihon kuorintaa, eli vähän saman asian ajaa erilaisialla iholle tarkoitetuilla kuorinta-aineilla, joskin kuorintahanska tai -harja tulee pitkällä aikavälillä halvemmaksi kuin kuorinta-aineet.

        Selluliittiin auttaa paljon tehokkaammin hieronta kuin kuivaharjaus.


      • hieroja
        se-on kirjoitti:

        Lähinnähän se on vain ihon kuorintaa, eli vähän saman asian ajaa erilaisialla iholle tarkoitetuilla kuorinta-aineilla, joskin kuorintahanska tai -harja tulee pitkällä aikavälillä halvemmaksi kuin kuorinta-aineet.

        Selluliittiin auttaa paljon tehokkaammin hieronta kuin kuivaharjaus.

        korjaus; hieronta EI vaikuta millään lailla selluliittiin.


      • kokemusta on
        hieroja kirjoitti:

        korjaus; hieronta EI vaikuta millään lailla selluliittiin.

        Siis riippuu hieronnasta. Todella kova, mekaaninen hieronta auttaa selluliittiin, kokeiltu on. Siinä pitää tosin olla kärsivällinen ja todella KÄRSIÄ! Mutta, reidet silenee.. Mitään normaalia rentouttavaa hierontaa en tarkoita.


      • didymus
        kokemusta on kirjoitti:

        Siis riippuu hieronnasta. Todella kova, mekaaninen hieronta auttaa selluliittiin, kokeiltu on. Siinä pitää tosin olla kärsivällinen ja todella KÄRSIÄ! Mutta, reidet silenee.. Mitään normaalia rentouttavaa hierontaa en tarkoita.

        http://212.149.128.218/www.ruusupuu.net/70_1.asp

        tuossa pari juttua koko tosta touhusta, kyllä tässä ainakin pieni hiki tulee kun vetäsee vihreetä teetä viellä perään :)

        tässä linkissä tietoa teestä ja sen vaikutuksista

        http://www.fennia.fi/Ajankohtaista/Asiakaslehti/MuutAiheet/130104.htm


      • Iloina
        winstar kirjoitti:

        Tälläinen harjaus on selluliitti jaloille hyväksi.
        Itse harjaan suihkussa samalla kun on hoitoaine päässä! Ja sen jälkeen rasvaan hyvin jalat.
        Se on ihanaa ja tämän jälkeen on jalat pehmeät kuin vauvan pylly. :)

        Selluliitit lähtivät, kun jätin sokeri- ja raffinoidut vehnäjauhotuotteet pois sekä rasvaset ruoat ja herkut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe