Kuivaharjaus

Cathy*

Miten/millon teette kuivaharjauksen? Onko väliä tekeekö ennen vai jälkeen suihkun? Entä kosteusvoiteen käyttö? Alkaako iho punoittaa harjauksen jälkeen? Mulla ainakin..mietin et onkohan se mun harjausliina liian kova/karkea..

9

25233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellu

Minä teen yleensä illalla ,ja kyllä iho alussa punoittaa, mutta kyllä se siitä rauhottuu kun laittaa kosteus- tai selluliittivoidetta, itse käytän yleensä kosteusvoidetta.On muuten mielestäni tehokas reisien ohentaja.Tsemppiä

• okkooo

anteeksi kun kysyn näin, vaikka kysykys oli ihan muusta, heräsi mielenkiinto.. mitä on kuivaharjaus? auttaako jotenkin selluliittiin? jos auttaisi niin olisin kyllä onnellinen.

• Ninni

Kuivaharjaamalla poistetaan tehokkaasti kuollutta solukkoa tms. iholta. Lisäksi se tehostaa verenkiertoa. Kuivaharjaus on tehokas ihon sileyttäjä ja selluliittialueille vaikka ei selluliittia kaiketi suoranaisesti poistakaan.. Muista rasvata jälkeen päin. Itse teen harjauksen 10-15 min/päivä puhtaalle iholle.
        Harjauksen voi tehdä "karheilla käsineillä", joita saa melkein mistä vain, Anttilasta Body shoppiin, missä vain on ihonhoitoon liittyviä tuotteita. Suosittelen osaksi säännöllistä ihonhoitoa, se on helppoa, halpaa ja käy kaikille.

• winstar
        Ninni kirjoitti:

Kuivaharjaamalla poistetaan tehokkaasti kuollutta solukkoa tms. iholta. Lisäksi se tehostaa verenkiertoa. Kuivaharjaus on tehokas ihon sileyttäjä ja selluliittialueille vaikka ei selluliittia kaiketi suoranaisesti poistakaan.. Muista rasvata jälkeen päin. Itse teen harjauksen 10-15 min/päivä puhtaalle iholle.
        Harjauksen voi tehdä "karheilla käsineillä", joita saa melkein mistä vain, Anttilasta Body shoppiin, missä vain on ihonhoitoon liittyviä tuotteita. Suosittelen osaksi säännöllistä ihonhoitoa, se on helppoa, halpaa ja käy kaikille.

Tälläinen harjaus on selluliitti jaloille hyväksi.
        Itse harjaan suihkussa samalla kun on hoitoaine päässä! Ja sen jälkeen rasvaan hyvin jalat.
        Se on ihanaa ja tämän jälkeen on jalat pehmeät kuin vauvan pylly. :)

• se-on

Lähinnähän se on vain ihon kuorintaa, eli vähän saman asian ajaa erilaisialla iholle tarkoitetuilla kuorinta-aineilla, joskin kuorintahanska tai -harja tulee pitkällä aikavälillä halvemmaksi kuin kuorinta-aineet.

Selluliittiin auttaa paljon tehokkaammin hieronta kuin kuivaharjaus.

• hieroja
        se-on kirjoitti:

Lähinnähän se on vain ihon kuorintaa, eli vähän saman asian ajaa erilaisialla iholle tarkoitetuilla kuorinta-aineilla, joskin kuorintahanska tai -harja tulee pitkällä aikavälillä halvemmaksi kuin kuorinta-aineet.

Selluliittiin auttaa paljon tehokkaammin hieronta kuin kuivaharjaus.

korjaus; hieronta EI vaikuta millään lailla selluliittiin.

• kokemusta on
        hieroja kirjoitti:

korjaus; hieronta EI vaikuta millään lailla selluliittiin.

Siis riippuu hieronnasta. Todella kova, mekaaninen hieronta auttaa selluliittiin, kokeiltu on. Siinä pitää tosin olla kärsivällinen ja todella KÄRSIÄ! Mutta, reidet silenee.. Mitään normaalia rentouttavaa hierontaa en tarkoita.

• didymus
        kokemusta on kirjoitti:

Siis riippuu hieronnasta. Todella kova, mekaaninen hieronta auttaa selluliittiin, kokeiltu on. Siinä pitää tosin olla kärsivällinen ja todella KÄRSIÄ! Mutta, reidet silenee.. Mitään normaalia rentouttavaa hierontaa en tarkoita.

http://212.149.128.218/www.ruusupuu.net/70_1.asp

tuossa pari juttua koko tosta touhusta, kyllä tässä ainakin pieni hiki tulee kun vetäsee vihreetä teetä viellä perään :)

tässä linkissä tietoa teestä ja sen vaikutuksista

http://www.fennia.fi/Ajankohtaista/Asiakaslehti/MuutAiheet/130104.htm

• Iloina
        winstar kirjoitti:

Tälläinen harjaus on selluliitti jaloille hyväksi.
        Itse harjaan suihkussa samalla kun on hoitoaine päässä! Ja sen jälkeen rasvaan hyvin jalat.
        Se on ihanaa ja tämän jälkeen on jalat pehmeät kuin vauvan pylly. :)

Selluliitit lähtivät, kun jätin sokeri- ja raffinoidut vehnäjauhotuotteet pois sekä rasvaset ruoat ja herkut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2727
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      294
      2604
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1102
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      771
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe