Nyt olisi hätä kädessä! Cmt.Comissa on mahdollisuus kuunnella John Fogertyn kokoelmalevyä The Long Road Home.
MUTTA. Pitkiin aikoihin albumien / videoiden kuuntelu / katselu ei ole mulla ko. sivustolta onnistunut. Kun klikkaan videota, jonka haluan nähdä tai levyä, jonka haluan kuunnella, ei tapahdu yhtikäs mitään. Todella sääli, koska CMT:ssä on hitonmoinen määrä hyvää musiikkia.
Ei onnistu Firefoxilla eikä Explorerilla. Mites teillä muilla, onnistuuko teillä?
Vastauksia, kiitos, koska musta tuntuu, että syyllinen ei ole selaimeni sinänsä, vaan palomuuri nimeltä Norton Internet Security.
Mutta kun en tiedä varmaksi.
Apuva!
Aaargh! Auttakaa!
hoodoo
4
354
Vastaukset
- Lodi
Täällä onnistuu ninkuin tyhjää vaan. Kyllä sulla on joku asetus jossain tms.
- bubba
Mnun tietojeni mukaan noita videoita ja musaa ei enää yhdistetä Europpaan.
Katselin niitä ennen joka päivä...
- McMan
Mulla toimii aivan loistavasti kotona, töissä on laitettu esto työantajan toimesta joten asetuksissa vikaa...
- hoodoo
joku, MIKÄ asetus olisi pielessä? :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109