Seksiä muutaman kerran vuodessa.

Mies 26v.

Pitäiskö luovuttaa..? Harrastamme tyttöystäväni kanssa seksiä korkeintaan kerran kuukaudessa. Sitä on jatkunut reilun vuoden verran. Tyttöni yritti alussa tehdä aloitetta, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. En koe häntä enään kovin seksuaalisena olentona, muuten olen kyllä hyvin kiintynyt häneen, ja nautin elämästä hänen kanssaan. Eli ainoa joka meillä klikkaa, on seksi.
olen käynyt jokusen kerran viime vuoden aikana vieraissa, mutta en sentään ihan säännölliseksi tavaksi ole ottanut. Mitä siis tehdä? Lopettaakko suhde, kun seksi ei luista, sitä ei ole. Nautitteko te ihmiset yleensä seksistä kumppaneittennne kanssa? Jäänkö minä ja tyttöni paljosta paitsi, kun meillä ei ole seksielämää? Olemme seurustelleet noin neljä vuotta.
Kiitos kaikille etukäteen.

11

1604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amor

Sanoit ettet koe naistasi "seksuaalisena olentona", johan oletkin itsetärkeä pieru!
      Voin lyödä vetoa että häntä kiinnostaa enemmän kuin sua, joten HÄN on kyllä seksuaalinen olento, SINÄ taas ET, sinähän kirjoitit että "jos ei kiinnostaa, niin ei"...
      Ongelma on siis sun korvien välissä, tai jalkojen, en voi sanoa kun en tunne, mutta kun nyt kerran käyt vieraissa, niin on kai pulma yläpäässäsi.
      Olet ajautunt sellaiseen tilanteeseen ettet koe enää seksiä partnerisi kanssa kiinnostavana, joten ehdotankin että yrität tehdä seksistä mielenkiintoisemmaksi.
      Ehdotus :
      Osta naisellesi jotakin kivaa, e.m. pitsialusvaattet tai hieromaöljyä, sua ehkä hävettää yhtäkkiä tuoda jotakin tällaista lahjana, mutta odota vaikka synt. päivää, tai vuosipäivää, jouluaattoa, t.m.s.
      Jos ostat vaikka pitsialusvaatteet, on hyvä muista että liian isot on pahempaa tuoda kuin liian pienet, se viestittää naisellesi että luulet sitä lihavaksi, joten on hyvä tietää kokoa.
      Sitten pyydät että hän esitteleekin näitä sulle, ja siitä voi seurata vaikka mitä.
      Hieromaöljyä kun käyttää, niin pääsee koskemaan ilman liian selviä "taka-ajatuksia", joten sitäkin voi kokeilla.
      Jos tämä kuullostaa liian vaikealta, niin puhu ihmeessä hänen ka, ja yritä saada selville että kiinnostaisiko häntä harrastaa seksiä useammin.
      Seksi voi olla maailman ihanin kokemus, mutta myöskin voi tuntua että painostetaan nykyään liikaa siihen että se pitää olla "täydellistä".
      Jos rentoutuu ja on ensin vain yhdessä alasti, koskien toisiaan, niin siitä on hyvä lähteä, voi etukäteen päättä että ei siitä välttämättä tarvitsee seurata varsinainen akti.
      Jäätte todella paljosta paitsi, se on ihan varma.
      Yritä nyt vain pistää hieman vauhtia seksielämäänne, se on hyvin palkitsevaa.

• Rocktyär

Sun pitää vaan miettiä kumpi sulle on tärkeämpää seksi vai tyttöystäväsi?? Ei kukaan voi sanoa sulle mikä on normaalia ja mikä ei... Mutta jos onnellinen olet muuten niin ei kai se maailmaa kaada, on tässä maailmassa varmaan suurempiakin huolia

• sama

Mulla oli taannoin sama pulma. Ei oikein kiinnostanut, kun aina on samat kuviot ja rutiinit. Tyttöni ei ollut kiinnostunut kokeilemaan uusia asioita. Kun koitin keskustella asiasta, hän kysyi ivallisesti että "ai haluutsä jotain spänkingiä vai?"
      Muuten meni ihan hyvin mutta koska en halunnut olla intohimottomassa suhteessa, lopetin seurustelun. Vaikka otti kyllä hemmetin koville.

Jotkut kai onnistuvat pitämään kipinän yllä pidempäänkin. Olen tästä ystävien kanssa jutellut, en kyllä ole tavannut yhtään jolla se onnistuisi kahta vuotta kauempaa. Elän toivossa että tapaan sellaisen vielä joku päivä.

• Laura

Kyyyllä se onnistuu, kun vain jaksaa tehdä töitä suhteen eteen ja puhua. Niin ja: ei omia pikku perversiyksiään unohtaa kannata, tyttöystävän kanssa voisi niistä puhuakin.. :) Ainakin minä erään tyttöystävänä olen varsin kiinnostunut kaikesta sellaisesta, mikä häntä voisi jossain muussa tapauksessa ehkä hävettääkin :).

Amor puhuu totta siinä, että aktin tavoittelevuus, paineet siihen tilanteeseen "pääsemisestä" johtavat usein siihen, että koko aktia ei synny, tai siitä tulee vajavainen, tai vain jompaa kumpaa osapuolta tyydyttävä, taikka sitten ainoastaan fyysisesti (ei henkisesti) tyydyttävä "pikapano", jonka jälkeen seksiä kaipaa vielä enemmän.

Jos jättää koko itse yhdyntään pyrkimisen pois - typerän klassiselta kuin tämä kuulostaakin - niin jotain saattaa tapahtua. Sitä voi keksiä miljoona muutakin tapaa kiihottaa toista ja itseään.

• Heidi

Halusin vaan sanoa, että minulla parisuhteessani on sama ongelma. Olen itse hyvin seksuaalinen ihminen, mutta emme rakastele usein. Olen kysynyt poikaystävältäni, enkö sytytä häntä, mutta ei hän ainakaan myönnä sitä... Hän ei ole käynyt vieraissa, minä taas olen, mutta en ole sitä hänelle paljastunut. Olen varmaan aika paha ihminen...

• Leila

No voi per****

Otan osaa. Meillä on 14 vuotta kestänyt suhde, josta 11 vuotta ilman seksiä.En ole toistaiseksi lähtenyt vieraisiin,koska tiedän miten paljon se loukkaa. Olen itkenyt,huutanut,tapellut,uhkaillut,kiristänyt, hoitanut,lepytellyt,anellut ja vaikka mitä.Ei auta.Ei kuulemmavaan kiinnosta, ei kenenkään kanssa.Vieraissa tuo ei ole käynyt, ei ole homo,eikä toista suhdetta.Mutta kun ei niin ei.Itse olisin seksuaalinenja ole ollutkin.Nykyisin en jaksa muuta kun antaa olla.Mitä pitäis tehdä vai tätäköl on loppuelämä?

• Mies 26v.

Enkä pidä itseänikään sellaisena. jossain määrin selkärangaton olen, kun en ole lähtenyt. Mutta ei se helppoa ole, vaikka seksi ei kiinnostakkaan kumppanin kanssa. Juuri eilen suunnittelimme tulevaa viikonloppua, mökkeillen luonnossa, ja se tuntuu hyvältä! Odotan viikonloppua.. Mutta seksi puuttuu, vaikka joku haukkuikin minua, kun en kokenut naistani seksuaalikseksi ihmiseksi.. Itselläni on kyllä voimakas sukupuolivietti, olen miellyttävän näköinen, pitkä suomalainen mies, ei minun ole vaikeaa naista saada. Syyllistyn siihen, mihin en olisi koskaan uskonut syyllistyväni..elän puolinaisessa suhteessa.

• Hanne

Auts. Nyt kolahti tai ainaskin vähän nipisti. Mulla on 16-vuotinen parisuhde ja viimeset 10 vuotta seksitön. Ollaan kummatkin nuoria ja terveitä, mutta ei vaan innosta. Asia ei enää pahemmin edes vaivaa.Huvittavaa asiassa on se, että olemme molemmat naisia ja lesboja sanotaan seksihulluiksi.Vähänkö kirpasee tollasetjutut.Tunnen paljon vanhoja naispareja,joilla ei oleollenkaan seksiä ja silti joutuu noita paskajuttuja aina ja aina vaan kuuntelemaan.Höh

• Mies

lesbous on varmaankin pannut kaikki asiat sekaisin.

Luulisin.

• sb

johtuu useimmiten jostain muusta kuin siita ettei vain halua seksia. ongelma voi siis olla mika tahansa joka vaikuttaa seksielaman latistumiseen. itsellani oli noin 2-4 vkon kokemus siita taman vuoden alussa.
      eli puhukaa toisillenne mista seksittomyys johtuu, ja nayttakaa etta rakastatte toisianne. jos hanta rakastat sydamestasi, et hanta jata seksin takia, vaan haluat auttaa hanta ja tukea. (tarvittaessa myos toisinpain).

• Nini

Ihan mielenkiinnosta ja ehkä avuksi omaan tilanteeseen kysyisin, mistä teillä kiikasti? ...ja kaikki eivät osaa puhua ongelmista vaikka parisuhteesta muuten nauttisivatkin :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe