Ultraääni vs. mekaaninen puhdistus

Kia

Ihoni on melko normaali.
Ei erityisen kuiva tai rasvainen.
Finnejä tulee ehkä yksi yhdessä-/kahdessa viikossa.
Mutta nenän seudulla on melko paljon mustapäitä.
Suosittelisitteko minulle millaista ihonpuhdistusta kosmetologilla?

Käynti on ensimmäinen ja olen hyvin nuori.

Minulla on myös pahimmilta teinivuosilta jäljellä melko paljon arpia finneistä. Auttaako tavallinen puhdistus niihin millään tavalla?

6

6510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penni

ainakin mulla on olut kemiallinen puhdistus.kestaa alle kaksi tuntia ja maksaa ainakin kaakon kulmalla 70e hujakoissa.ultra kiva ja ihan hyväkin jos iho suht hyvä ja ed se etu että iho rauhallinen hoidon jälkeen toisin kuin mekaanisessa puhd

• KOSMETOLOGI -72-

Kyllä mekaaninen puhdistus on tehokkain niinkuin lähes aina "käsintehty"
        Ultraääni on myös hyvä ja kirkastaa ihoa selvästi mutta sillä ei saa sisällä tai syvemmällä olevia komedoja eli mustapäitä pois!
        Ainakin ensi kerralla kannattaa ottaa ihan mekaaninen puhdistus ja esim.2 viikon päästä ultraääni tehostamaan!

• puhdistus

tehokkain, mutta sitä ei joka kosmetologilla saa. Siihen levitetään jotain ainetta joka työntää mustapäät ulos ihosta, sitten vielä laitetaan kääreet kasvoille ja lämpölampun alle. Nipistelee jonkin verran, ainakin minulla, mutta on kai se selvää kun ne mustapäät muut epäpuhtaudet työntyvät ihosta läpi. Käsittelyn jäkeen iho on todella puhdistetun näköinen MUTTA ei mitään jälkiä jätä, huoletta voi mennä ihmisten ilmoille heti, ei huomaa muuta kuin että iho on kirkas ja hyvännäköinen. Sanottakoon että minulla on pintakuiva iho johon tulee mustapäitä ja kipeitä paiseita aina silloin tällöin, no yksi paise on melkein aina, vaihtelee vaan paikkaa. Käsittely maksoi 70e. Ihoni on ollut huomattavasti kirkkaampi ja parempi sen jälkeen, kolme kuukautta sitten kävin käsittelyssä. Olen kokeillut kaikki puhdistumenetelmät, itselleni tämä oli paras vaihtoehto. Ultra tekee kyllä ihon kirkkaaksi joksikin aikaa, mutta ei ainakaan minun ihoa puhdista riittävästi. Mekaaniseen puhditukseen ihoni on liian herkkä.

• tuollaista?
        puhdistus kirjoitti:

tehokkain, mutta sitä ei joka kosmetologilla saa. Siihen levitetään jotain ainetta joka työntää mustapäät ulos ihosta, sitten vielä laitetaan kääreet kasvoille ja lämpölampun alle. Nipistelee jonkin verran, ainakin minulla, mutta on kai se selvää kun ne mustapäät muut epäpuhtaudet työntyvät ihosta läpi. Käsittelyn jäkeen iho on todella puhdistetun näköinen MUTTA ei mitään jälkiä jätä, huoletta voi mennä ihmisten ilmoille heti, ei huomaa muuta kuin että iho on kirkas ja hyvännäköinen. Sanottakoon että minulla on pintakuiva iho johon tulee mustapäitä ja kipeitä paiseita aina silloin tällöin, no yksi paise on melkein aina, vaihtelee vaan paikkaa. Käsittely maksoi 70e. Ihoni on ollut huomattavasti kirkkaampi ja parempi sen jälkeen, kolme kuukautta sitten kävin käsittelyssä. Olen kokeillut kaikki puhdistumenetelmät, itselleni tämä oli paras vaihtoehto. Ultra tekee kyllä ihon kirkkaaksi joksikin aikaa, mutta ei ainakaan minun ihoa puhdista riittävästi. Mekaaniseen puhditukseen ihoni on liian herkkä.

Mistä Tampereelta saisi tuollaista hoitoa?

Ultra yhtä tyhjän kanssa, mutta tuo kuulosti tehokkaalta?

• Kia
        tuollaista? kirjoitti:

Mistä Tampereelta saisi tuollaista hoitoa?

Ultra yhtä tyhjän kanssa, mutta tuo kuulosti tehokkaalta?

Ei varmaan auta muuta, kun lähteä kiertämään kauneushoitoloita ja katsella (yleisimmin ikkunoissa hinnat ja palvelut) mistä löytyy.

Niin ja kiitos muuten vastauksista kaikille.

Kai mun täytyy kemialliseen mennä...

• hjeronymus
        Kia kirjoitti:

Ei varmaan auta muuta, kun lähteä kiertämään kauneushoitoloita ja katsella (yleisimmin ikkunoissa hinnat ja palvelut) mistä löytyy.

Niin ja kiitos muuten vastauksista kaikille.

Kai mun täytyy kemialliseen mennä...

tuo hoito on elsa hjeronymus,,erittäin tehokas syvävaikutteinen kemiallinen ihonpuhdistus joka liuottaa ylimääräisen talin ja parantaa ihon verenkirtoa.
        tulos on silminnähtävä,vaikeaan ihoon suositellaan sarjahoitoa(kerran kuukaudessa ainakin kolmen kuukauden ajan niin saa tuloksia luultavasti) hinta 55-80 euroa riippu paikkakunnasta.
        tuo hoito on oikesti tehokas!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe