Tietäisiköhän kukaan järkivastausta tähän: miten helvetissä nämä hurmaavasti lepattavat Alli Paasikivet saa pois?!? Alkaa olla pikkuhiljaa vitsit vähissä, kun tässä olen jo jonkin aikaa käsipainojen kanssa temppuillut... Yhdellä 3 kilon puntilla veivaan 4-5 x päivässä 10-15 toistoa, läiskin kiinteyttäviä mönjiä ja sauvakävelen, tuloksena se, että pala on kuin halmeella, mutta allit hulmuaa tuulessa silti. Pitääkö ne perkeleet teipata sieltä roikkumasta vai miten menettelen tiedustelee nimimerkki epätietoinen...?
Alli-Ongelma
8
4155
Vastaukset
- jarna
Teetkö painoilla pelkkää hauista vai myös ojentajaa?
Allit tietysti johtuu myös osittain löysästä ihosta, joka palautuu hyvin hitaasti laihtumisen jälkeen entiselleen.
Apua saa tosiaan ojentaja-treenistä, vaikka onhan tietysti hauiskin kiva olla olemassa :) Niin ja jos on myös olkapään lihakset kunnossa niin käsivarret ei näytä niin pahalta.- Saba111
Vaikea selittää tämä liike sanoin, mutta yritän...
Nosta kädet suoriksi ylöspäin ja taita ne taakse koukkuun niin, että kyynärpään on korvien yläpuolella (kuulostaapa tyhmältä). Sitten painot käsissä nostat kädet suoraksi ja taas koukkuun. Liike tapahtuu tavallaan pään takana.
Tuo ainakin minulla auttoi probleemaan.
- omalla painolla
Ei siis tarvita puntteja ojentajien treenaamiseen, vaan se käy helposti tuolin avulla omaa painoa hyväksikäyttäen. Vastusta on helppo "säätää" sen mukaan miten jaksaa.
Eli, käsillä tuolin etureunasta kiinni ja peppu reunan yli. Tässä sitten punnerrellaan ylös alas. Ja vastusta saa tosiaan itse säädettyä ihan miten hyvältä tuntuu, vaihtamalla hieman asentoa/auttamalla jaloilla.
Löytyyköhän tästä liikkeestä kuvaa... tuntuu niin mahdottomalta selittää :) - Elli
Saban kuvailemaa veivausta olen tässä tehnyt yötä päivää. Mulla voi tosiaan olla se löllö nahka joka roikkuu... Tiputin tuossa pari vuotta takaperin yli 30 kiloa puolessa vuodessa n. puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Siitähän sitten jäi allien lisäksi vielä aasian verran löysää nahkaa myös massuun :(
- *minä*
Onko 1,2 kg painot molemmissa käsissä niin ihan hyvät? haluan allit pois, en lihasta lisää.. tietenkin sitä tulee ku kiinteytyy mut siis u know..
- Ei viisastelija
Vinkiksi voisin sanoa, että jos vain on mahdollisuus, niin mene Bodypump-tunnille. Siellä saa kokonaisvaltaisen treenin koko kropalle. Lisäksi, kun treenaa ojentajia kotona, niin on ihme jos ei kuukauden päästä ala tulokset näkymään! 3 kg käsipainot tai 2kg. Ojentajapunnerrus ja dipit. penkillä ranskalaista punnerrusta. Niin johan rupes allit katoamaan! (:
- Elli
Ei viisastelija kirjoitti:
Vinkiksi voisin sanoa, että jos vain on mahdollisuus, niin mene Bodypump-tunnille. Siellä saa kokonaisvaltaisen treenin koko kropalle. Lisäksi, kun treenaa ojentajia kotona, niin on ihme jos ei kuukauden päästä ala tulokset näkymään! 3 kg käsipainot tai 2kg. Ojentajapunnerrus ja dipit. penkillä ranskalaista punnerrusta. Niin johan rupes allit katoamaan! (:
valitettavasti pelaamaan ainoastaan yhden kolmen kilon puntin voimin kun oikea olkapää on mennyt kahteen otteeseen päreiksi. Kokeilin aluksi yhdellä viiden kilon puntilla, sitten kokeilin kahdella kolmen kilon puntilla ja loppujen lopuksi totesin että paikat paukahtaa, jos (ainakin aluksi) ei ota vähän pienemmillä painoilla...
Onhan siinä käsittääkseni sekin että kevyemmät painot ja paljon toistoja kiinteyttää, ja isommat puntit kasvattaa lihasmassaa. Mun puolesta ton hauiksen ei tosta tarviis enää yhtään enempää pullistua kun en ole mikään niin hentoinen täti niin ei hotsittais näyttää miltään amatsoonilta :) - sanna.
Ei viisastelija kirjoitti:
Vinkiksi voisin sanoa, että jos vain on mahdollisuus, niin mene Bodypump-tunnille. Siellä saa kokonaisvaltaisen treenin koko kropalle. Lisäksi, kun treenaa ojentajia kotona, niin on ihme jos ei kuukauden päästä ala tulokset näkymään! 3 kg käsipainot tai 2kg. Ojentajapunnerrus ja dipit. penkillä ranskalaista punnerrusta. Niin johan rupes allit katoamaan! (:
että kun menee selin makuulle, laittaa kädet pään takana sillain suoriksi, ja nostelee sieltä käsin painoja (minkä painoisia nyt jaksaakaan), niin sen pitäisi pienentää alleja.. ja on itsellä ainakin vähän kiinteytynyt. Mutta sitten joku puhui noista ojentajapunnerruksista ja dipeistä.. löysin tollasia sivustoja:
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtTriDip.html
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtBenchDip.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482