Onko mies kiinnostunut silloin, kun kertoo oma-aloitteisesti omista asioistaan. Esim. harrastuksista,perheestään..
Asioitahan voisi omassa päässään lähteä tulkitsemaan miten parhaakseen haluaa nähdä, mutta mietiskelin, että os täältä saisi jonkimoista kommenttia.
Jos mies on kiinnostunut, milloin voi odottaa häneltä selkeää aloitetta vaikka treffeille? Muuten tavataan harrastuksen yhteydessä, ja siellä tosiaan puhuu noista yllä manituista asioista mm.
Uskallankohan tulla vielä vastauksia katsomaan, vai teilataanko täällä heti idiootiksi... Mutta kun ei tällaisesta ole kokemusta, niin pitää teiltä kysellä. :)
onko mies kiinnostunut?
12
4266
Vastaukset
Tai sitten ei. Ehkä muuten vaan juttelee. Mistäpä me täällä se tiedettäisiin, eiköhän olisi parasta kysäistä mieheltä itseltään.
Yhtä hyvin voit muuten itse tehdä sen selkeän aloitteen, ei tässä enää 1800-luvulla eletä :)- neito
Saitte ehkä vääränlaisen käsityksen nyt, ei hän nyt perheestään tarinoi, vaan on kertonut ketä perheeseen kuuluu ja missäpäin nykyään vaikuttavat.. On puhunut myös avoimesti muuten elämäntilanteestaan ennen ja nyt..
toivon vaan, etten nyt maalailisi liian kauniita kuvia seinille ja sitten ehkä pettyisin.. Mutta aika kai sen sitten näyttää.
- uskoisin
jos perheestään puhuu niin eiköhän silloin olla liikkeellä kaveripohjalla. muuten kait välttelisi perhettään retostelevan!
- näkijä...
ootappas mä katson mun kristallipallosta....
ai jaaha.........joo.. perheestään puhuu....joo.. juu....noh ...pallo kertoo et sä oot vähä tyhmä.....kun luulet vielä kaiken päälle että se mies on sust kiinostunut vaikka se puhuu perheestään... :D
- onnentonkija
Mies on kiinnostunut, koska puhuu sinulle. Jos hän moikkailisi sinulle niin senkin varmaan tulkitsisit kiinnostukseksi! Eiköhän tavallisessa jutustelussa ole mitään pahaa eikä sen kautta voi sanoa, että mies on kiinnostunut. Ennemminkin tyyliin:"Näytätpä hyvältä tänään" tai "vaimon kanssa on seksiongelmia..." voisi olla enemmän kiinnostuksen osoitusta, ainakin siihen yhteen asiaan!
- clower___
olla kaveripohjalla..Eix se ole parempi et juttelee???Se on huomannut,et sun kaa voi jutella muutenkin.Ei sitä koskaan tiedä!!!!!
- Thomas
ainakaan tykkäis kuulla muiden juttuja. Harvvinaista joku kertoo vaan, Olen joskus huomannut että jos mies. Minä täällä tapuksessa alkaa kerro omalla elämää itte yleensä sait kuulla tätä, "anteeks mua täytyy käydä wc.een" en näki ne naiset silloin enää. :) Nyt mää en enää käy ulos mistään eri syistä, ei kannattaa. No joo mta alkaa kertoa vaan omat jutut, luulen se on näin että nainen on helpompi saada kertoa omia juttuja, kuin mies.
- wdw
Eikö ystävälle voi kertoa noita asioita myös? Ei kai sillä ole merkitystä oletko nainen vai mies? Seuraile nyt hyvä ihminen tilannetta, äläkä heti vedä omia johtopäätöksiä.
- Kjip
Aivan mahdotonta sanoa. Ei tuollaisesta jutustelusta
voi mitään päätellä.
Kyllä minäkin juttelen naisten kanssa niitä sun
näitä ihan juttelemisen takia, ilman mitään
erityistä kiinnostusta.
Voihan se olla kiinnostunutkin, mutta emme me sitä
voi tietää. ... taas harrastukset ja perhe on suht henkilökohtaisia asioita, itse en kertoilisi kenelle tahansa noista asioista. meitä on niin moneen lähtöön.
- neito
..ovat nuo asiat minullekin aika henkilökohtaisia, enkä niistä kenelle tahansa puhu, siitä syystä tätä pohdinkin.
Muutenkin, kun ei nyt voi sanoa, että ystäviä oltaisiin, on tunnettu parin kuukauden ajan ja nähty tosiaan harrastuksen kautta muutaman kerran (~10-15kertaa).
Mutta enpä nyt taida lähteä leijumaan kuvitelmiin, vaan pidän jalat maassa ja katsotaan mitä siitä seuraa. Toivottavasti seuraa sitten edes ystävyyttä! :)
- riksu
mies kaikkea maan ja taivaan väliltä harrastusten yhteydessä ja muulloinkin milloin satutaan näkemään. Aina ne jutut esim. omasta vaimosta ei ole niin imartelevia. Olen minäkin välillä pyörällä päästäni ollut, että missä oikein mennään.
Voi se sinusta ainakin jossain määrin olla kiinnostunut. Jos ei muuten niin ainakin ystävänä jolle on kiva puhua omia asioitaan ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934730
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854069Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1633977Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162658Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362613- 442177
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727