miten siis nainen voi iskeä toisen naisen? mistä edes voi tietää onko joku toinen nainen kiinnostunut naisista vai miehistä? itse olen lesbo ja kuulen juttuja kuinka jotkut onnistuu heterobaareissa iskemään naisia. miten minä voisin oppia tämän taidon? tai naiset, te hetero tai bi naiset, jos olette kiinnostuneita naisista, miten näytätte sen, vai salaatteko sen?
miten nainen iskee naisen?
6
3396
Vastaukset
- Lipstick-lepakko
Niin tuota, mäkin olen tätä kyllä ihmetellyt. Heterothan aina luulee näkevänsä jonkun lesbokoodin, josta aivan selvästi tietää, kuka on mitäkin. En kyllä ole huomannut. Varmaan ihan samalla tavalla kun kuka tahansa muukin. Olemalla kiinnostunut asiallisella ja hienotunteisella tavalla,JOS toinen on kiinnostunut.Siis jos on molemminpuolista viritystä ilmassa. Oksettavinta on (kenen tahansa,siis myös heteroitten) päällekäypä yliseksuaalinen moukkamainen paskanjauhanta tai ilmiselvä kaatoyritys. Mieti nyt vähän mistä itse pitäisit.En mä ainakaan mistään kännisestä örvellyksestä tai rautakankiflirtistä. Mene jonnekin alan bileisiin niin ainakin osut oikeeseenpaikkaan,eikä tarvii arvailla,kuka on kuka.Onnea vaan yritykselle, itse en kyllä mihinkään hetskukuppilaan lähtis, siellä ei oo naisellisia naisia vaan jotain tuulipukupirrejä. Lepakot on kauniita ja naisellisia misuja, nää rouvat on halolla päähän kanoja.
- Kaisa
No höh, kysymällä vaikka tai menemällä varmaan paikkaan. Jostain hetskubaarista saa kupan ja miestään pakoilevan pikkurouvan viikonlopuksi,mutta ei oikeeta naista.;)
Hetskut on tautitilastojen kärkisijoilla, yäk. - Grunt
Kaisa kirjoitti:
No höh, kysymällä vaikka tai menemällä varmaan paikkaan. Jostain hetskubaarista saa kupan ja miestään pakoilevan pikkurouvan viikonlopuksi,mutta ei oikeeta naista.;)
Hetskut on tautitilastojen kärkisijoilla, yäk.Kun nykyään tunnustautuminen puhtaasti heteroseksuaaliksi on merkki ahdasmielisyydestä ja ennakkoluuloisuudesta on tedella hienoa nähdä etteivät asiat ole yhtään sen paremmin 'vapaamielisemmissäkään' piireissä.
- Lola
Grunt kirjoitti:
Kun nykyään tunnustautuminen puhtaasti heteroseksuaaliksi on merkki ahdasmielisyydestä ja ennakkoluuloisuudesta on tedella hienoa nähdä etteivät asiat ole yhtään sen paremmin 'vapaamielisemmissäkään' piireissä.
Kuka suvaitsisi normaaleja ihmisiä - ei kukaan.
- Vinkkejä??
Jaa.Siis ei oo kellään mitään vinkkejä tai ideoita.Höh. Kertokaas ihan kaikki mikä herättää mielenkiinnon ja vetoaa teihin..
Mulle ainakin ihan tavallinen,älykäs juttelu,siisti ja asiallinen,naisellinen olemus ja hyvät tavat.Ei mitään sikakänniörinöitä eikä heteron näköisiä akkoja,joita ei erota mihestä muu kun käsilaukku tuulipuvun olkapäällä.Yäk.Lepakot on naisellisia ja kauniita!!!! - Sen90vm
No, vinkkinä, se alastonkuvan laitto ei toimi tässäkään 😅 Minä olisin ollut valmis erään lesbon kanssa romanttiseen suhteeseen vaan pusu/hali aloituksella (koska en koe seksuaalista vetoa naisiin, olisihan se voinut muuttua), mutta hän läjäytti sitten kaiken tiskiin kerralla ja laittoi alastonkuvansa. Sitten vonkasi samaa minulta.
Nyt otan askelen taaksepäin, jos nainen tulee minua iskemään. Itse tykkäisin edetä ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983