E-pillereistä kysymys

Söin 4 kuukautta Harmonetteja, mutta koko sen ajan olin herkkä ja itketti kaikki pienetkin asiat ja viikon ennen menkkojen alkua ja niiden ajan olin masentunut, joten soitin gynelle ja sain reseptin Merciloniin. Nyt olen syönnyt Merciloneja toukokuusta 05 lähtien ja sama juttu on ollut koko ajan.

Joten kysymys kuuluu, muuttavatko kaikki pillerit käyttäjänsä herkiksi, vai onko se merkki siitä, että pillerit eivät oikein sovi? Joten kannattaisiko minun kokeilla muita pillereitä, koska en todellakaan jaksa tätä, vai onko kaikilla pillereillä sama vaikutus?

Toivottavasti joku osaa auttaa ja vaivaatuu vastaamaan :). Kiitos etukäteen.
3350
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Tuota noin..
en usko että kaikki merkit muuttavat käyttäjänsä herkiksi, itse en ainakaan ole huomannut sellaista. Se on tietysti aika yksilöllistä, voi myös olla että juuri sinulle eivät pillerit oikein sovi. Itselleni Diane Nova merkki on käynyt hyvin. Pitkään en ole vielä ehtinyt syödä, mutta en ainakaan tähän mennessä ole huomannut minkäänlaisia haittavaikutuksia. Niitä voin siis lämpimästi suositella.

Äänestä

merkkiä, koska voi olla juuri niin, että kokeilemasi pillerit eivät sovi sulle. Itselläni ei ole ollut vastaavia ongelmia pillereitten sopivuuden kanssa, mut mulla on yks kaveri joka on kokeillut suurinpiirtein kaikkia pillerimerkkejä ja hänelle ei kuulemma sopineet yhdetkään. Muuttivat mielialaa sen verran, melkein persoonallisuuttakin jo. Mutta kokeile vielä eri merkkejä!

Äänestä
  • Minä käytin Jasmin pillereitä jonkin aikaan. Pillerit vaikuttivat niin, että olin todella herkkä hermostumaan, ehkä itkunenkin. Pillerit lopetettuakin olin vielä pitkään alakuloinen ja muutenkin herkkä itkemään ja suuttumaan. Sen jälkeen en ole uskaltanut aloittaa uusia pillereitä. Tämä oli tietenkin minun tarina. Mutta olen kuullut paljon samanlaisia tarinoita ja niitä löytyy netistä, jos etsii hakukoneella.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Heartilly. kirjoitti:

Söin 4 kuukautta Harmonetteja, mutta koko sen ajan olin herkkä ja itketti kaikki pienetkin asiat ja viikon ennen menkkojen alkua ja niiden ajan olin masentunut, joten soitin gynelle ja sain reseptin Merciloniin. Nyt olen syönnyt Merciloneja toukokuusta 05 lähtien ja sama juttu on ollut koko ajan.

Joten kysymys kuuluu, muuttavatko kaikki pillerit käyttäjänsä herkiksi, vai onko se merkki siitä, että pillerit eivät oikein sovi? Joten kannattaisiko minun kokeilla muita pillereitä, koska en todellakaan jaksa tätä, vai onko kaikilla pillereillä sama vaikutus?

Toivottavasti joku osaa auttaa ja vaivaatuu vastaamaan :). Kiitos etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu