Olen käyttänut kyseistä sarjaa n. puoli vuotta. Iho parantunut huomattavasti ja kipeät punoittavat finnit häipyneet. 1-2 kertaa kuussa naamaan tulee kuitenkin pieniä valkopäisiä näppyjä parissa yössä todella paljon, mutta lähtevät viikon sisälle pois. Kosmetologini on kahistellut periaatetta "ei mitään voiteita yöksi" Olenkin nyt ruvennut laittamaan kosteusvoidetta yöksikin, ettei tarvitsisi enää näistä pienistä näpyistä kärsiä. Pelottaa vain, jos iho tulee yhtä huonoon kuntoon, mitä se oli ennen sarjan käytön aloittamista.
Mistäköhän tämä johtuu? Pitäisikö kuitenkin jatkaa sinnikkäästi käyttöä ilman yövoiteita ja odottaa. Jos nyt käytän jonkin aikaa kosteusvoidetta yöllä ja sitten rupean käyttämään Hauschkaa "oikein" alkaako puhdistuminen kokonaan alusta eli pukkaa epäpuhtauksia pintaan? Voi kun tietäisi, mitä tämänkin kanssa pitäisi tehdä. Toivottavasti joku osaa auttaa :)
Dr. Hauschka
9
6863
Vastaukset
- mulle
kauanko sulla meni ennenkuin huomasit eron ihon kunnossa? Itse olen käyttänyt Hauschkaa n. pari kuukautta ja nyt olen sellaisessa vaiheessa, että ihomatoja pukkaa joka huokosesta ja finnejäkin on jonkin verran. Olenkin miettinyt että kuuluukohan se asiaan vai onko tämä vain seurausta joulusuklaiden syönnistä.
Olen tehnyt niin, että silloin tällöin olen laittanut yöksi vähän ruusuvoidetta, mutta yleensä en laita yöksi mitään voidetta. Näin talvella joskus tuntuu, että iho on niin kuiva että on pakko laittaa jotain.
Oletko käyttänyt mitään naamioita? Miltä ne ovat tuntuneet?- ruusu
Riippuu naamiosta, itselläni tosi kuiva iho joten laitan aina Creme packungia pari kertaa viikossa ja se on ihan ok siihen. Ystäväni iho taas on aika rasvainen joten hänellä on savinaamio. Ruusu ja voidenaamiosta minulla ei ole kokeumuksia
- hauschka
Heips,
Tästä aiheesta on kirjoiteltu aiemminkin, mutta vastailenpa silti. Nuo pienet näpyt ovat nk. miliumeja ja todellakin johtuvat siitä että iho pääsee kuivumaan liiaksi. Itse olen käyttänyt dr. hauschkaa lähes vuoden ja kun opettelin yövoiteettomuuteen niin ongelmani oli ihan sama kuin sinulla eli valkoisia pikkunäppyjä naama täysi. Aloin käyttämään öisin sitä Dr. H:n kevyttä Kosteusvoidetta Kasvoveden päälle ja ongelma hävisi. Eli ihoni on paikoin niin kuiva, etenkin talvisin ettei se millään tuota niin paljon rasvaa etten yövoidetta tarvitsisi. Eli nyt ilman muuta laitat yöksi KEVYESTI voidetta niin ne näpyt lähtee. Itse laitan yhä kosteusvoidetta kevyesti yöksi vaikka se onkin hauschka-ideologian vastaista mutta iho voi todella hyvin.
Tuohon kuivuuteenhan dr. hauschkalla on niitä tehotippoja joita tulisi käyttää siirryttäessä sarjan käyttöön ja joiden pitäisi auttaa ihoa tuottamaan enemmän rasvaa. Itse en kuitenkaan ole viitsinyt tippoja pitkään käyttää koska tulevat hirmu kalliiksi ja se lasinen ampulli on tosi epäkäytännöllinen ja vaarallinenkin (sain ison haavan siitä käteen avatessani :/)
Itse käytän Hauschkan naamioista ruusunaamiota joka on mielestäni tosi ihana tuote. Muutenkin oon ollut sarjaan tosi tyytyväinen. Itseltäni löytyy sävyttävää hoitavaa päivävoidetta, Kvitten-voidetta, Kasvovesi, Puhdistusvoide, Puhdistusemulsio, Ruusuvoide ja -naamio, Ruusu- ja Kvitten vartalovoide, Tasapainottava kasvoöljy ja Silkkipuuteri sekä Hauschkan ripsari - hyviä tuotteita kaikki!- Miita
Kiitos kaikille! Itse olen käyttänyt naamioista savinaamiota, joka taitaa olla vähän liian kuivattava. Varsinkin silloin kun en voiteita käyttänyt. Tuota ruusunaamiota voisi kokeille.
Olen nyt laittanut kevyttä kosteusvoidetta yöksi ja käyttänyt kvittenvoidetta päivällä. Ennen olin vain tuo kosteusvoide käytössä. Vieläkin tuntuu miiliumeja vähän tulevan, mutta täytyy toivoa, että iho tästä rauhoittuisi.
Eniten ihmetyttää se, että miiliumeja tuli aina vain aika-ajoin ja silloin todella paljon. Iho oli viikon-pari aina täydellisessä kunnossa ja sitten taas huononi yhtäkkiä. Taas viikon päästä kaikki oli kunnossa. Toinen ongelma on ollut se, että iho punoittaa paljon pinnalla olevien verisuonien takia. Osaksi saattaa johtua siitäkin, koska iho on ollut niin kuiva.
Voisiko se olla hyvä idea, että laittaisin yöksi aina saunan jälkeen vähän voidetta, koska saunassa käyn sen verta useasti. Muuten ei ole yleensä kiristänyt ilman voiteita.
- Nimetön
Hei,
Minä olen kohtuullisen tuore käyttäjä ja vielä en ole vakuuttunut sarjan tehosta, takana vajaa kaksi viikkoa käyttöä. Minulla on se normaali matkapakkaus käytössä mutta olen taistellut etenkin ihon kuivumisen kanssa. Puhdistusemulsio ja voide tuntuvat hyvältä mutta ruusuvoide, Kvitten ja kosteusvoide eivät tunnu riittävän pintakuivalle iholleni. Olen muutaman yön ollut ilman mitään voidetta mutta sitten taas laittanut voiteita ja tietenkin joka aamu olen laittanut voiteita. Mutta tuntuu että iho kuivaa liikaa ja hilseilee. Nyt tilasin Creme packung voiteen ja tehotippoja että toivottavasti auttavata tähän ikävään pintakuivuuteen- hauschka..
laittakaa hyvät ihmiset yöksi voidetta jos kasvot tuntuu rutikuivilta :) ei sen hauschka-ideologian vuoksi kannata kärsiä kiristävästä naamasta, eikä teho laske, jos sarjan kevyttä Kosteusvoidetta laittaa naamaan. miliumit johtuvat todella ihon kuivuudesta ja mulle auttoi tuo rasvaaminen - muutama viikko siinä meni että miliumit vähenivät. jo hormoonitoiminnastakin sekä ilman kosteudesta johtuen iho on välillä rasvaisempi, välillä kuivempi, se saattaa selittää sen että olet välillä selvinnyt ilman yörasvausta. Noita ruusuvoidetta ja -naamiota suositellaan couperoottiselle ja herkälle, kuivalle iholle. omaan pintakuivaan ihoon ne ainakin soveltuvat tosi hyvin. kokeilemalla löytää itselleen parhaat tuotteet ja hoitotavat. nytkin kun on näin hirmu kylmää ja ilma kovin kuivaa niin iho kuivuu takuulla ja rasvaa menee.
- touho
hauschka.. kirjoitti:
laittakaa hyvät ihmiset yöksi voidetta jos kasvot tuntuu rutikuivilta :) ei sen hauschka-ideologian vuoksi kannata kärsiä kiristävästä naamasta, eikä teho laske, jos sarjan kevyttä Kosteusvoidetta laittaa naamaan. miliumit johtuvat todella ihon kuivuudesta ja mulle auttoi tuo rasvaaminen - muutama viikko siinä meni että miliumit vähenivät. jo hormoonitoiminnastakin sekä ilman kosteudesta johtuen iho on välillä rasvaisempi, välillä kuivempi, se saattaa selittää sen että olet välillä selvinnyt ilman yörasvausta. Noita ruusuvoidetta ja -naamiota suositellaan couperoottiselle ja herkälle, kuivalle iholle. omaan pintakuivaan ihoon ne ainakin soveltuvat tosi hyvin. kokeilemalla löytää itselleen parhaat tuotteet ja hoitotavat. nytkin kun on näin hirmu kylmää ja ilma kovin kuivaa niin iho kuivuu takuulla ja rasvaa menee.
Minäkin olen kokeillut kuivuuteen lähes kaikki Hauschkan voiteet ja paria naamiotakin (paitsi tietysti savinaamio), mutta vasta creme packung auttoi oikeasti asiaan. Laitan sitä joka aamu kosteusvoiteen päälle ja ei ole ollut hilsettä enää naamassa.
laitan yöksi kosteusvoidetta ja aina saunan jälkeen ruusuvoidetta. Eihän kaikki ideologiat sovi jokaiselle. Muuten se tehotippakuuri ainakin itselläni vasta kuivattikin ihoa. - Nimetön
Hei,
Nyt olen muutaman päivän käyttänyt näitä tehotippoja ja Creme packung voidetta ja ihan ok:lta tuntuvat. Nuo tipat tuntuvat kyllä tosi kevyiltä että eivät hirveästi kosteuta mutta eivät ihon tilannetta kyllä pahennakaan. Miinusta on todella kaameasta pakkaamisesta eli tipat on pakattu pieniin lasisiin ampulleihin joita on todella vaikea avata ja muutenkin ovat epäkäytännöllisiä. Creme packung voidetta olen käyttänyt naamiona vasta kerran mutta tuntuu ainakin paremmin kosteuttavalta kuin esim. ruusuvoide. Lisäksi olen tosiaan luopunut tuosta ideologiasta olla käyttämättä mitään voidetta yöllä ja tuntuu ainakin mulla iho paremmalta - ... :)
Nimetön kirjoitti:
Hei,
Nyt olen muutaman päivän käyttänyt näitä tehotippoja ja Creme packung voidetta ja ihan ok:lta tuntuvat. Nuo tipat tuntuvat kyllä tosi kevyiltä että eivät hirveästi kosteuta mutta eivät ihon tilannetta kyllä pahennakaan. Miinusta on todella kaameasta pakkaamisesta eli tipat on pakattu pieniin lasisiin ampulleihin joita on todella vaikea avata ja muutenkin ovat epäkäytännöllisiä. Creme packung voidetta olen käyttänyt naamiona vasta kerran mutta tuntuu ainakin paremmin kosteuttavalta kuin esim. ruusuvoide. Lisäksi olen tosiaan luopunut tuosta ideologiasta olla käyttämättä mitään voidetta yöllä ja tuntuu ainakin mulla iho paremmaltaEi todella kannata päästää ihoaan kuivumaan korpuksi vain jonkin ideologian takia - ihonhoitoonkin mahtuu monenlaisia oppikuntia.
Toisten mielestä yöllä on ehodottomasti käytettävä voiteita, toisten mielestä ei... Ihminen itse tuntee ihonsa parhaiten! Ei kuunnella kaikkia "lahkoja" :)
Atoopikkona tiedän, mistä on kyse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3466929Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai715975Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1955453Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi834248Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan503451HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok663405Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63383Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta523317Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373074Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739122307