Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kosto vinkkejä

pyydän anteeks näitä

mulla on muutama härski temppu mitä voi tehdä jos haluu kostaa että tullu petetyks ja haluan nyt pytää anteeksi tekojani.. =) ja vitut.. jos muija petti viekää vaikka sille jätkälle pullo viinaa ja sanokaa että olipa hyvä et selvis täsä vaihees et kuinka lehmä toi oli.. sitte voitte esim rikkoa kolme kananmunaa 0.5l pulloon ja laittaa se johonki lämpimään paikkaan viikoks ja kaatapa se auton konepellin ja tuulilasin väliin sinne nii kun lähtee ajaan nii tulee kivat aromit auton sisälle..entinen auto.. ja voitte myös joskus vaikka kännisä kusta sinne väliin.. no tos oli muutama ja kaikkee pitää kokeilla.. kivaa on ollu.. ja nyt kannattaa miettiä kannattaako pettää jos esim autona on ihka uusi mersu... hyvää kevättä kaikille

26

13613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mappiöö

      Tai voi tiputtaa koirankakkaa postiluukusta.. ;)

    • huoh

      Kaikkeen hölynpölyyn sitä ihminen älyään ja energiaansa tuhlaa...

      • Kata

        Mitä se kostaminen hyödyttää. Parhaimmin pettämisen unohtaa kun lopettaa koko jutun ajattelemisen. Ei se teko tai sen pettäjän tunteet muutu vaikka kostaiski ja pahasti.


      • sinä syyllinen
        Kata kirjoitti:

        Mitä se kostaminen hyödyttää. Parhaimmin pettämisen unohtaa kun lopettaa koko jutun ajattelemisen. Ei se teko tai sen pettäjän tunteet muutu vaikka kostaiski ja pahasti.

        taida puhua omista virheistäsi joita olet elämän saatossa tehnyt,aika aivotonta ajattelua,jos noin elät,huoria ja pettäjiä on paljon,,,,,,,,,,


    • tavataan

      että saadaan kostolle vielä hintalapppu päälle.

    • Rekisterikeskuksen

      numero....tarvis saada pikaseen...etten iske vahingossa väärään autoon...niin tietääkö joku mikä se numero on...???

    • kannata

      tehdä..

      • kerrohan

        sit jotain parempii, jotain josta toinen takuulla muistaa tekonsa koko loppuelämäs...


      • .............
        kerrohan kirjoitti:

        sit jotain parempii, jotain josta toinen takuulla muistaa tekonsa koko loppuelämäs...

        no nuista voi muistaa.. mä tein yhen nuista vasta keväällä kun se jätkä muutti pois


      • ..mut on jotain vielä pahempaa
        kerrohan kirjoitti:

        sit jotain parempii, jotain josta toinen takuulla muistaa tekonsa koko loppuelämäs...

        Kosto on suloinen, vaan välinpitämättömyys sitäkin pahempi. Kaikkea yritin; huusin, raivosin, itkin, syyllistin, uhkailin ja kiristin, yritin myös hyvällä saada kaverin tajuamaan, et nyt tuli satutettua meikäläistä. Eipä auttanut, pyysi vaan unohtamaan ja antaa oleen rauhassa. No, niinpä tein; en edes vilkassu, puhumattakaan tervehtimisestä. Olin, kuin häntä ei olis edes ollut. Miten kävi? No, yllätys, nyt pyydellään anteeksi tekoja ja pompitaan tasajalkaa, kun takerrunkin toisen miehen käteen, enkä ole huomaavinakaan exää.Vihan ja rakkauden välillä onkin hyvin häilyvä raja... Välinpitämättömyys on pahinta!


      • Karmq
        ..mut on jotain vielä pahempaa kirjoitti:

        Kosto on suloinen, vaan välinpitämättömyys sitäkin pahempi. Kaikkea yritin; huusin, raivosin, itkin, syyllistin, uhkailin ja kiristin, yritin myös hyvällä saada kaverin tajuamaan, et nyt tuli satutettua meikäläistä. Eipä auttanut, pyysi vaan unohtamaan ja antaa oleen rauhassa. No, niinpä tein; en edes vilkassu, puhumattakaan tervehtimisestä. Olin, kuin häntä ei olis edes ollut. Miten kävi? No, yllätys, nyt pyydellään anteeksi tekoja ja pompitaan tasajalkaa, kun takerrunkin toisen miehen käteen, enkä ole huomaavinakaan exää.Vihan ja rakkauden välillä onkin hyvin häilyvä raja... Välinpitämättömyys on pahinta!

        Niin.. toi on toimiva keino.. mutta entäs jos se jätkä mulle et sekin unohtais mut kokonaa jne...
        Mä kuitenkin haluaisin kostamalla tai muut sellast tehdä et se tajuaa mitä se teki..
        Vinkkejä? :)


    • nöyryyytetty

      olisi kiva kuulla miten muut pääsevät tasapainoon vihansa ja turhautumisensa kanssa. Ei aina vaan voi unohtaa ja kääntää toista poskea, joku raja täytyy olla toisen nöyryyttämisellä. Miten kostaa kollegalle, joka käyttää henkistä väkivaltaa työpaikalla? Puhuminen ei auta. Helpottaisi jos saisin hänelle aikaan saman paskafiiliksen mitä hän teki mulle. Ottaa päähän ja raskaasti.

    • KKekkonen

      miks pitää kostaa jollekkin ja mistä.Ei sulla kovin hyvin mee jos tuollasta menoo on kunnon mies jättää asian antaa menneiden olla.Jos sä kostat jollekkin siitä että se jätti sut niin mieti miks se jätti ehkä just tuon takia.
      HANKI ELÄMÄ ÄLÄKÄ PISSAA AUTOIHIN ON PAREMPIA
      HARRASTUKSIAKIN JOS SE SIITÄ ON KIINNI

    • cepbra

      Kiitokset ensimmäiselle vastaajalle, jos uskallan niin aion kokeilla tuota. Kaveri joka on hyväksikäyttänyt, vahingoittanut henkisesti ja jonka takia olen menettänyt liian monet yöunet, saa pian koston. Olo parani kertaheitolla pelkästä ajattelusta.

    • Ei kehitä

      Mutta kakkoskommentoija on silti viisas ja oikeassa: ihminen, jolla on järki ja ymmärrys päässä, tekee ihan jotain muuta kuin kostaa. Kosto on pipin mielen tuote.

    • älä inise

      Miksi pitää kostaa? Ihminen on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa lystää. Ei toista voi omistaa.

      • sfsfs

        Juuri näinhän se menee. Useimmille seksi on kuitenkin sen verran tärkeetä, että jos ollaan suhteessa ni sitä ei muiden kanssa harrastella ellei muuta olla sovittu. Jos näin kuitenkin käy, ni siitä pitää kertoa ja kohdata seuraukset. Toivottavasti en itse ikinä törmää pettäjään. Tuska olis varmasti mieletön.


    • anteeksi vaan

      potut pottuina. Pettäminen ei kannata koskaan, eikä liioin kostokaan

    • kiitos vain

      Voitteko lopettaa moralisoinnin. Tahtoisin lukea vain hyvät kostovinkit.

    • lllllllll

      kostamisessa ei ole mitään järkeä kannattaa kuluttaa aika johonkin hyödyllisempään tekemiseen koska minusta on aika lapsellista kostaa

    • jeesmieshki

      kosto on pipipäiden juttua.mä haluan olla sit pipipää. yli 30v alotin kostamiset.väkivallasta sain sakkoa oikeudessa.sen jälkee tajusin valehdella esitutkinnassa enkä saa rangaistuksia.kostan myös ilmiantamalla hyvin arkaa tietoa ihmisille,kuten raiskauksia,pettämisiä,keskenmenoja.ne ei oo laittomia keinoja.oon myös kiristäny rahaa uhkaamalla kertoa pettämisen,rahat saatuani oon silti ilmiantanut ja antanut litsarin maksajalle. olen kuningas ja mua pettäneet kärsii.näin ei voi kaikki toimia,mutta mun kaltainen vahva iso mies voi.sääli pahantekijää kohtaa on sairautta.ite säälin niitä heikkoja jotka ei pysty kostaa ja keksii tekosyitä tyyliin"heikot kostaa" tai "paras kosto on anteeksianto". mä ainakin kostan viel monelle täs elämäs

    • pettäjä=bärshestÄ

      PETTÄMINEN on pipipäiden hommaa. Pieni kosko joka ei tee kenelekään fyysisesti eikä juurikaan henkisesti haittaa ei ole pahitteeksi. Mitä sillä on väliä jos lähettää toiselle kuvainnollisesti laatikon paskaa postitse. Hetken yökötyshän siitä vain syntyy ja huvittavaa kerrottavaa muille....

      Pipipääksi haukkujat taitavat olla niitä pettäjiä, jotka pelkäävät kostoa.

    • heh 1255

      Hemmetin typerä idea aloittajalta. Tiesitkö että aikamonella on sellainen riistakamera asennettuna autoonsa ilkivallan takia. Noh tyhmästä ideasta se raastuvan ovi tosiaan heilahtaa.

    • Rakkaudella:minä.

      Entinen mieheni kohteli minua kuin saastaa, ja viimein karkasin yhteisestä talostamme silmä viidennen kerran mustana.
      Parin kuukauden jälkeen kostin. Ja se helpotti.

      Tiesin missä talon vara-avain on, ja luikin sisään, kun tiesin miehen olevan reissussa. Murskasin lihaliemikuutioita, joita tungin suihkun letkut täyteen. Tungin katkarapuja ilmastointikanaviin (ja syvälle sinne) ja verhotankojen sisälle. Laitoin keittiön kaapin päälle raakaa jauhelihaa ja purkillisen kärpäsentoukkia.

      Lapsellista touhuahan tuo oli, mutta enpä ole katunut kuitenkaan. Tuli ainakin itselle parempi fiilis.

    • ex

      Paras kosto on soittamalla pettäjä miehelle ja pyytää vaimoa puhelimeen tai soittaa tuntemattomasta ja leikkiä puhelinmyyjää ;) Ja tsadaaaa iskeä vaimolle, että toinen nainen täällä hallooota :D Ilmiantaa miehen ja sitten saat miehen itsellesi. Kiitää huonoista raadoista entiselle vaimolle ;D Tuo kanamuna juttu oli parhain :)

    • kosto on paras

      fghsfdjnfgjhgkjtydjn oooottte säälittäävi' tapatkaa ihmi nen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe