wasp

on kullä

Maailman paras bändi

16

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunn

      iron maiden

      • Kohta

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.


      • Nooo
        Kohta kirjoitti:

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.

        Kyllä


      • Muttaaa
        Nooo kirjoitti:

        Kyllä

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,


      • siitä
        Muttaaa kirjoitti:

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,

        Nyt on Aikaa.


      • play-boy90
        siitä kirjoitti:

        Nyt on Aikaa.

        Koska Iron Maiden on paras, W.A.S.P. toiseksi paras, mun mielestä.


    • Multa löytyy jok ikinen levy (kiitos kihlattuni järjettömän mahtavasta joululahjasta!) ja EHDOTTOMASTI on parhaimpia bändejä maailmassa!!!! En osaa sanoa, onko paras, kun Maiden, Dio ja Judas Priest soi yhtä paljon...mut tulis nyt prkl Suomeen!!! :-D

      • Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.


      • TouchOfEvil
        hell_patrol kirjoitti:

        Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.

        Tosi fani :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Tosi fani :D

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D

        Näinhän se on!! ;D parempi myöhään kun ei milloinkaan!


    • deathguy

      mutta todella hyvä ainakin. Pistämpä soimaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe