wasp

on kullä

Maailman paras bändi

16

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunn

      iron maiden

      • Kohta

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.


      • Nooo
        Kohta kirjoitti:

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.

        Kyllä


      • Muttaaa
        Nooo kirjoitti:

        Kyllä

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,


      • siitä
        Muttaaa kirjoitti:

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,

        Nyt on Aikaa.


      • play-boy90
        siitä kirjoitti:

        Nyt on Aikaa.

        Koska Iron Maiden on paras, W.A.S.P. toiseksi paras, mun mielestä.


    • Multa löytyy jok ikinen levy (kiitos kihlattuni järjettömän mahtavasta joululahjasta!) ja EHDOTTOMASTI on parhaimpia bändejä maailmassa!!!! En osaa sanoa, onko paras, kun Maiden, Dio ja Judas Priest soi yhtä paljon...mut tulis nyt prkl Suomeen!!! :-D

      • Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.

        Tosi fani :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Tosi fani :D

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D

        Näinhän se on!! ;D parempi myöhään kun ei milloinkaan!


    • deathguy

      mutta todella hyvä ainakin. Pistämpä soimaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe