wasp

on kullä

Maailman paras bändi

16

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunn

      iron maiden

      • Kohta

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.


      • Nooo
        Kohta kirjoitti:

        tahdot varmaan kuunnella kappaleen juudas priistiä.

        Kyllä


      • Muttaaa
        Nooo kirjoitti:

        Kyllä

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,


      • siitä
        Muttaaa kirjoitti:

        Ethän sinä siitä ennen pitänyt,

        Nyt on Aikaa.


      • play-boy90
        siitä kirjoitti:

        Nyt on Aikaa.

        Koska Iron Maiden on paras, W.A.S.P. toiseksi paras, mun mielestä.


    • Multa löytyy jok ikinen levy (kiitos kihlattuni järjettömän mahtavasta joululahjasta!) ja EHDOTTOMASTI on parhaimpia bändejä maailmassa!!!! En osaa sanoa, onko paras, kun Maiden, Dio ja Judas Priest soi yhtä paljon...mut tulis nyt prkl Suomeen!!! :-D

      • Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.


      • TouchOfEvil
        hell_patrol kirjoitti:

        Että löytyy ihan kokoelmatkin? Aivan loistava bändi kyllä. Siitä ei pääse mihinkään.

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ..kaikki viralliset levyt, kokoelmat ja livelevyt yms. Ainoastaan kuulemma on olemassa vielä yksi virallinen levy, jota on nykyään tosi vaikea saada...se multa puuttuu.

        Tosi fani :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Tosi fani :D

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        en ny tiiä...tosi fani on sitten, kun on saanu kerättyä kaikki epävirallisetkin julkaisut ja päässy näkemään bändiä livenä monta kertaa. Mä en oo päässy vielä kertaakaan!! :( tulis nyt kesällä Suomeen, niin olis se kolo paikattu!

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Sama täällä en ole nähnyt. En tajua mikä minua viimeksi esti kun suomessa kävivät, mutta seuraavalla kerralla sitten. Voihan tosifani olla vaikkei livenä olisikaan nähnyt. Ajattele nyt kun W.A.S.P. kävi 85 suomessa joskus Last commandin aikoihin ja sen jälkeen pyörähti se päälle kymmenen vuotta että seuraavan kerran bändi täällä nähtiin. Joten en usko että monikaan fani kuitenkaan ihan ulkomaille asti lähti sillonkaan bändiä katsomaan. Riittää että omistautuu asialle. Tuo on minun näkemys fanittamisesta :D

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Onhan se niinkin :) kyllähän mä fani olen henkeen ja vereen! W.A.S.P on vaan aika uus "rakkaus". Noin 2 vuotta, vähän alle, oon vasta kuunnellut... Nuorempana mua repi mieletön punk/rock kausi, ja kunnon musiikki rupes kiinnostaa vasta lähempänä täysi-ikäisyyttä ;P

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D


      • hell_patrol kirjoitti:

        Se on alotettava. Pääasia on kuitenkin että alkaa kuuntelemaan metallia hehe :D

        Näinhän se on!! ;D parempi myöhään kun ei milloinkaan!


    • deathguy

      mutta todella hyvä ainakin. Pistämpä soimaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe