Miesten aito kiinnostus naisiin

akak

Kuinkahan monella naisella on ystavana homomies? Siis sellainen homoystava joka on aidosti kiinnostunut naisen ajatuksista ja tunteista ja joka haluaa mielellaan tavata naisen ja vaihtaa taman kanssa ajatuksia. Arvaanpa, etta hyvin harvalla.

Homomiehet eivat ole poikkeus, yhta paljon naisen ajatukset ja tuntemukset kiinnostavat heteromiehia. Jos normaalit miehet siis siit' huolimatta hakeutuvat naisen seuraan, heita kiinnostaa naisissa joku muu. Sita maagista magneettia kutsutaan ammattipiireissa nimella v*tun voima.

Naiset voisivat ottaa hiukan realistisemman asenteen omaan viehatysvoimaansa. Jos naisilla ei olisi sita yhta tavaraa, elaisivat he samanlaisesssa maailmassa kuin jos kaikki miehet olisivat homoja. Naiset olisivat miesten silmissa pelkkaa ilmaa.

14

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lii

      Mietipä mitä tämä "ajatusleikkisi" kertoo miehistä... ;) Olen kyllä tavannut miehiä, joille nainen on kävelevä v*ttu, eipä olleet kyseiset henkilöt älykkyydellä pilattuja muutenkaan.

      • väittää olevani keskivertoa älykkäämpi mutta silti naiset on mun mielestä pelkkiä käveleviä vittuja :-) (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).


      • Lii
        yrmio kirjoitti:

        väittää olevani keskivertoa älykkäämpi mutta silti naiset on mun mielestä pelkkiä käveleviä vittuja :-) (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

        Et siis tunne lainkaan älyllistä viehätystä naisia kohtaan? Tästä voin tehdä seuraavan johtopäätöksen; olet joko tunteisiin kykenemätön tai älyllinen mielenkiintosi kohdistuu muualle eli miehiin. Rakastutko myös miehiin? Kuulostaa kammottavalta kohtalolta elää pillun orjana (suorastaan eläimellistä!), jos todelliset mielihalut vetävät muualle. Alkuperäinen kirjoittaja ei kertonut, liittyykö hänen pohdiskelemaansa pilluttomaan maailmaan myös miesten seksuaalisten mielihalujen päättyminen. Vai onko miehillä edelleen tarpeita, jotka tyydytetään joko omalla kädellä tai äijäkaverien suosiollisella avustuksella (naisethan ovat ilmaa tässä vaiheessa). Apua, tämähän viittaa siihen, että loppupeleissä KAIKKI miehet ovat homoja! Tässä nyt pikaisesti muutamia ajatuksia, joita kirjoitus herätti. Jatkoa seuraa varmasti, kun töiltäni ehdin asiaa oikein kunnolla pohdiskella ;)


      • Lii kirjoitti:

        Et siis tunne lainkaan älyllistä viehätystä naisia kohtaan? Tästä voin tehdä seuraavan johtopäätöksen; olet joko tunteisiin kykenemätön tai älyllinen mielenkiintosi kohdistuu muualle eli miehiin. Rakastutko myös miehiin? Kuulostaa kammottavalta kohtalolta elää pillun orjana (suorastaan eläimellistä!), jos todelliset mielihalut vetävät muualle. Alkuperäinen kirjoittaja ei kertonut, liittyykö hänen pohdiskelemaansa pilluttomaan maailmaan myös miesten seksuaalisten mielihalujen päättyminen. Vai onko miehillä edelleen tarpeita, jotka tyydytetään joko omalla kädellä tai äijäkaverien suosiollisella avustuksella (naisethan ovat ilmaa tässä vaiheessa). Apua, tämähän viittaa siihen, että loppupeleissä KAIKKI miehet ovat homoja! Tässä nyt pikaisesti muutamia ajatuksia, joita kirjoitus herätti. Jatkoa seuraa varmasti, kun töiltäni ehdin asiaa oikein kunnolla pohdiskella ;)

        älyllistäkin mielenkiintoa sen jälkeen jos tutustuu paremmin mutta ensimmäinen ajatus mikä mulle juolahtaa mieleen joka naisen kohdalla on 'minkäköhänlaista tuotakin muijaa ois nussia,oiskohan muija mallia villikissa vai lahna,pitääköhän hän kovaa meteliä sängyssä,minkähän näköiset tisut ja pimppi hänellä on....Arvaa vaan onko tää tuskaa kun noista spekuloinneista pääsee toteamaan käytännössä ehkä promillen tuhannes osan :-( Enkä rakastu sen kummallisemmin miehiin enkä naisiin,siinä vaiheessa kun sen promillen tuhannesosan kanssa on tutustunut paremmin ja todennut edellä mainitut spekuloinnin hommasta tulee kaverin kanssa hengailua.Sad sad little life...


      • paskapäitä kaikki!
        yrmio kirjoitti:

        älyllistäkin mielenkiintoa sen jälkeen jos tutustuu paremmin mutta ensimmäinen ajatus mikä mulle juolahtaa mieleen joka naisen kohdalla on 'minkäköhänlaista tuotakin muijaa ois nussia,oiskohan muija mallia villikissa vai lahna,pitääköhän hän kovaa meteliä sängyssä,minkähän näköiset tisut ja pimppi hänellä on....Arvaa vaan onko tää tuskaa kun noista spekuloinneista pääsee toteamaan käytännössä ehkä promillen tuhannes osan :-( Enkä rakastu sen kummallisemmin miehiin enkä naisiin,siinä vaiheessa kun sen promillen tuhannesosan kanssa on tutustunut paremmin ja todennut edellä mainitut spekuloinnin hommasta tulee kaverin kanssa hengailua.Sad sad little life...

        Ja justiinsa kun maailmassa on tuollaisia kusipää miehiä olemassa niin kuin sä Yrmiö!
        Nii tutustukaa miehiin ensin naiset! ei kannata hyppää heti sänkyyn jonkun tyypin kanssa, koska ne haluaa vain nussia sua ja kokeilla minkälainen alapää sulla on! ja sitten kun se on nussinut sua niin alkaa metsästää toista pillua ja taas sen päässä pyörii vain tällaista paskaa eli>>>'minkäköhänlaista tuotakin muijaa ois nussia,oiskohan muija mallia villikissa vai lahna,pitääköhän hän kovaa meteliä sängyssä,minkähän näköiset tisut ja pimppi hänellä on....'
        yooooooooooooooook!! te miehet olette joskus kyllä ihan sieltä syvältä! inhottavia ootte!


      • paskapäitä kaikki! kirjoitti:

        Ja justiinsa kun maailmassa on tuollaisia kusipää miehiä olemassa niin kuin sä Yrmiö!
        Nii tutustukaa miehiin ensin naiset! ei kannata hyppää heti sänkyyn jonkun tyypin kanssa, koska ne haluaa vain nussia sua ja kokeilla minkälainen alapää sulla on! ja sitten kun se on nussinut sua niin alkaa metsästää toista pillua ja taas sen päässä pyörii vain tällaista paskaa eli>>>'minkäköhänlaista tuotakin muijaa ois nussia,oiskohan muija mallia villikissa vai lahna,pitääköhän hän kovaa meteliä sängyssä,minkähän näköiset tisut ja pimppi hänellä on....'
        yooooooooooooooook!! te miehet olette joskus kyllä ihan sieltä syvältä! inhottavia ootte!

        joku toinen vois pitää yhtä etovana,vastenmielisenä, kuvottavana ja 'idioottien' toimintana sitä että joku EI haluais VAIN nussia ja kokeilla minkälainen alapää sulla on :-) Se mikä etoo toista voi olla toisen mielestä ainut oikea tapa toimia,ei sun oo pakko tehdä niinkuin mä ainakin pyrin tekemään mutta suo mulle edes vapaus ajatella ja tehdä kuten itse haluan.Miks se että pitäis olla kiinnostunut ihmisestä muussakin kuin kertalaaki-panona on loppupeleissä sen oikeampaa tai hyväksyttävämpää kuin sunkaan 'seurustelu' / 'parisuhde-paska', missä on määritelty että ihmistä pitää kiinnostaa toisessa ihmisessä muukin kuin rodun jatkamisen kannaltä välttämätön.Ok enemmistö ihmisistä saattaa olla sun kanssa samaa mieltä mutta onhan homoillakin oikeus harjoittaa omaa toimintaansa nyky-yhteiskunnassa,ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa :-)


      • Lii
        yrmio kirjoitti:

        joku toinen vois pitää yhtä etovana,vastenmielisenä, kuvottavana ja 'idioottien' toimintana sitä että joku EI haluais VAIN nussia ja kokeilla minkälainen alapää sulla on :-) Se mikä etoo toista voi olla toisen mielestä ainut oikea tapa toimia,ei sun oo pakko tehdä niinkuin mä ainakin pyrin tekemään mutta suo mulle edes vapaus ajatella ja tehdä kuten itse haluan.Miks se että pitäis olla kiinnostunut ihmisestä muussakin kuin kertalaaki-panona on loppupeleissä sen oikeampaa tai hyväksyttävämpää kuin sunkaan 'seurustelu' / 'parisuhde-paska', missä on määritelty että ihmistä pitää kiinnostaa toisessa ihmisessä muukin kuin rodun jatkamisen kannaltä välttämätön.Ok enemmistö ihmisistä saattaa olla sun kanssa samaa mieltä mutta onhan homoillakin oikeus harjoittaa omaa toimintaansa nyky-yhteiskunnassa,ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa :-)

        Hedonismi ja narsismi, siinä kaksi kukoistavaa trendiaatetta, joiden pauloihin olet näköjään sinäkin langennut. Etkö tosiaan ymmärrä, miksi on hyväksyttävämpää olla kiinnostunut ihmisistä muussakin mielessä kuin pelkkänä reikänä? Olisiko niin, että juuri tuo kiinnostus, muista ihmisistä välittäminen, huomioon ottaminen ym. blaablaa tekevät ihmisestä inhimillisen. Tällaiset "pienet" asiat kertovat, että aivosi ovat kehittyneet siltä ajalta, jolloin pelkkä eloonjäämisvaisto ja suvunjatkamisvietti hallitsivat ihmistä (vai pitäisikö sanoa eläintä). Tosin siihen minulla ei ole vastausta, että miksi olisi parempi olla ihminen kuin eläin. Moraalista en jaksa edes alkaa jauhaa.

        Se, että koet naisen pelkästään omien seksuaalisten mielihalujesi tyydyttämisen välikappaleena, kielii kyllä melko vinksahtaneesta (vaiko kenties kehittymättömästä) ajatusmaailmasta. Tätähän et tietenkään ymmärrä, mutta niinhän se aina menee; ei moni juoppokaan tiedä olevansa juoppo, saati että haluaisi tehdä jotakin tilanteensa parantamiseksi. Arvostan kyllä erilaisuutta, mutta sanoisin, että ylitsevuotava kyynisyytesi vaikeuttaa vain ja ainoastaan SINUN elämääsi. (Anteeksi, yleensä vältän henkilökohtaisuuksiin menemistä, mutta sinä pieni höpönassu taidat tarvita apua. Paraneminen alkaa kunnon itkuista.)

        Suotakoon sinulle kuitenkin kaipaamasi "vapaus ajatella ja tehdä kuten itse haluat", mutta pieni tietoisku; ei se sun saantisi ainakaan helpotu sillä, että huutelet täällä alkukantaisia ajatuksiasi oman pärstäsi kera. Eli se siitä sun älykkyydestäsi. Vai liekö kyse vain vajavaisesta metsästystaktiikasta, missä tapauksessa sinun kannattaisi alkaa hiomaan taitojasi VÄLITTÖMÄSTI. On eri asia olla rehellinen kuin tyhmän rehellinen ;). No mutta parempi näin meille naisille, kerro toki lisää!


      • Lii kirjoitti:

        Hedonismi ja narsismi, siinä kaksi kukoistavaa trendiaatetta, joiden pauloihin olet näköjään sinäkin langennut. Etkö tosiaan ymmärrä, miksi on hyväksyttävämpää olla kiinnostunut ihmisistä muussakin mielessä kuin pelkkänä reikänä? Olisiko niin, että juuri tuo kiinnostus, muista ihmisistä välittäminen, huomioon ottaminen ym. blaablaa tekevät ihmisestä inhimillisen. Tällaiset "pienet" asiat kertovat, että aivosi ovat kehittyneet siltä ajalta, jolloin pelkkä eloonjäämisvaisto ja suvunjatkamisvietti hallitsivat ihmistä (vai pitäisikö sanoa eläintä). Tosin siihen minulla ei ole vastausta, että miksi olisi parempi olla ihminen kuin eläin. Moraalista en jaksa edes alkaa jauhaa.

        Se, että koet naisen pelkästään omien seksuaalisten mielihalujesi tyydyttämisen välikappaleena, kielii kyllä melko vinksahtaneesta (vaiko kenties kehittymättömästä) ajatusmaailmasta. Tätähän et tietenkään ymmärrä, mutta niinhän se aina menee; ei moni juoppokaan tiedä olevansa juoppo, saati että haluaisi tehdä jotakin tilanteensa parantamiseksi. Arvostan kyllä erilaisuutta, mutta sanoisin, että ylitsevuotava kyynisyytesi vaikeuttaa vain ja ainoastaan SINUN elämääsi. (Anteeksi, yleensä vältän henkilökohtaisuuksiin menemistä, mutta sinä pieni höpönassu taidat tarvita apua. Paraneminen alkaa kunnon itkuista.)

        Suotakoon sinulle kuitenkin kaipaamasi "vapaus ajatella ja tehdä kuten itse haluat", mutta pieni tietoisku; ei se sun saantisi ainakaan helpotu sillä, että huutelet täällä alkukantaisia ajatuksiasi oman pärstäsi kera. Eli se siitä sun älykkyydestäsi. Vai liekö kyse vain vajavaisesta metsästystaktiikasta, missä tapauksessa sinun kannattaisi alkaa hiomaan taitojasi VÄLITTÖMÄSTI. On eri asia olla rehellinen kuin tyhmän rehellinen ;). No mutta parempi näin meille naisille, kerro toki lisää!

        nyt multa meni ns. jauhot kurkkuun :-( Mun juttuja ei ehkä kuitenkaan kannata lukea kovin totinen irvistys kasvoilla koska ne on kirjoitettu aikamoinen pilke silmäkulmassa.Äläkä huoli kultapieni,mun täällä kirjoittelun motiivi ei ole vonkaaminen jtn. ei vaikuta flaksiin vaikka päästelisin kuinka pulleita sorsia hyppysistäni :-)


    • juulia

      PROVO!! on naisissa muutakin kun vittu!! Ainakin minussa!! On niitä joo idiootti miehiäkin ketkä ajattelee noin mutta ei kaikki!

    • Orange

      Onpa sulta "akak" aiemminkin idioottimaista tekstiä tullut mutta tässä murjaisit pohjat.

      Mistä vetoa että olet elävässä elämässä joku saakelin pikku nysvä jota naiset pitää lähinnä potkupallona? Ruma, köyhä, lihava, tyhmä ja saamaton nysvä jolla on ainoastaan interin netissä pokkaa sanoa jostain asiasta ylipäätään yhtään mitään.

      Olet säälittävä ja ikävä sanoa tämä; kukaan, ei kukaan ota sua vakavasti. Ai niin, paitsi sä itse.

      Akak = Kaka, eli melko melko pitkälle sama kuin paska eli sonta. Sellainen olet. Sontapaska, akak.

    • vilperi

      mulla on aito kiinnostus naisiin, ihan kaverinakin. naiset ovat vain ystävinä aika paljon raskaampia, perus äijät. on naisissa muukin juttu, ku se maksuväline....se on varma juttu. mistä pirusta noin rumaa läppää keksit.

    • Anonyymi

      Kävelevät vitunhuulet lepattaa tuulessa. Ei minulla muuta. Jatkakaa !

    • Anonyymi

      Haluan ehdottomasti kritisoida ilmaisua "Ne ovat telineitä"
      har-hfdsdf-asdf-ssösöfshadfsähar-ahara-sdfsfäsä

    • Anonyymi

      Jaa, nuorena ajatusmaailma liikkui paljonkin ajatusmallissa ”pääsispä tuotakin panemaan”. Nyt jo vähän enemmän elämää nähneenä ei tule edes harrastettua yhden yön juttuja. Ei siinä ettei olisi mahdollisuus mutta eipä enää kiinnosta seksi ilman minkäänlaista tunnesidettä toiseen osapuoleen.
      Naisethan ovat aivan mahtavia mutta mutta..syvempi tutustuminen tuntuu niin raskaalta ettei vaan millään jaksa panostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe