Mikä hyvä ja halpa mp-soitin aloittelijalle?

Aloittelijatar

Mikä olisi kätevä,pikkuinen,halpa mp-soitin,jolla voisi kokeilla,tuleeko sitä edes kuunneltua?

26

11179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

jo haluat hyvän ja halvan niin sun täytyy ostaa kaks soitinta..

"...tuleeko sitä edes kuunneltua..."
      voi tsiisus, täältäkö sä tuota kysyt? Kai sä nyt itse tiedät oarhaiten

• Aloittelijatar

Täällä kysyin nimenomaan halpaa soitinta aloittelijalle.Jos et ymmärrä kysymystä,älä vastaa.

• first_hp_finn
        Aloittelijatar kirjoitti:

Täällä kysyin nimenomaan halpaa soitinta aloittelijalle.Jos et ymmärrä kysymystä,älä vastaa.

Mikä on toisin sanoen hintahaarukka?Mulle halpa on 100 euroa,entä sinulle,niin etin sulle muutaman sitten,kun hintahaarukan ilmoittaisit...

• play-boy90
        first_hp_finn kirjoitti:

Mikä on toisin sanoen hintahaarukka?Mulle halpa on 100 euroa,entä sinulle,niin etin sulle muutaman sitten,kun hintahaarukan ilmoittaisit...

128 megan "tshangon kin kong" 25€

• Aloittelijatar
        play-boy90 kirjoitti:

128 megan "tshangon kin kong" 25€

Menen tänään Giganttiin katselemaan vähän muitakin juttuja,katsonpa myös soitinta sieltä.

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

Halpa on tässä tapauksessa alle 100 euroa,koska en ole varsinainen musiikin harrastaja,vain satunnaisesti voisin joskus jotin kuunnella.

• first_hp_finn

Halpa on tässä tapauksessa alle 100 euroa,koska en ole varsinainen musiikin harrastaja,vain satunnaisesti voisin joskus jotin kuunnella.

Creative MuVo V200 512 Mb hintaan 94.90,ostin tänään ko. vehjeen, tulee huomenna tai maanantaina,tarvittaessa
        voin kertoa käyttökokemuksia.Soittimessa on radio.

Tootetiedot:
        Creative MuVo V200 512MB MP3-soitin, valkoinen. Creative MuVo V200 on MuVo TX FM -sarjan päivitys, joka ylittää 1gigatavun tallennuskapasiteetin entistä tyylikkäämmässä muodossa. Se onkooltaan ja toiminnoiltaan alkuperäisten MuVo TX FM -soitinten kaltainenkaksiosainen digitaalisoitin, joka on saatavana neljällä erimuistikapasiteetilla: 128 Mt, 256 Mt, 512 Mt ja 1 Gt. MuVo V200:n 1gigatavun flash-muistiin voi tallentaa jopa 32 tuntia (480 kappaletta) WMA-musiikkia ja se mahdollistaa jopa 15 tunnin jatkuvan soittoajan yhdellä AAA-paristolla. MuVo V200:ssa on sisäänrakennettu radiovastaanotin, jossa on 32 pikavalintaa. Sisäänrakennetulla mikrofonilla voi tallentaa jopa 64tuntia ääntä. Taustavalaistun näytön ja ikonipohjaisen suomenkielisen valikon kautta laitteen käyttö on vaivatonta. Creative Labsin soittimet tukevat myös musiikkitiedostoja myyviä palveluja, kuten NetAnttila, Pepsi Maxmusic ja MSN.fi.

Kuva: http://images.europe.creative.com/iss/images/artwork/a5_rgb/muvo_v200_512_c.jpg

Internetissä ko. soittimesta on valtavasti arvosteluja,joissa se on pärjännyt varsin maniosti.
        Katso arvosteluja mm. täältä:
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?p_id=6264
        Sama soitin pienemmällä kapasiteetiltaan arvostelut: http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 256mb
        ja täältä
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 128mb
        ja täältä
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 1gb

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

Creative MuVo V200 512 Mb hintaan 94.90,ostin tänään ko. vehjeen, tulee huomenna tai maanantaina,tarvittaessa
        voin kertoa käyttökokemuksia.Soittimessa on radio.

Tootetiedot:
        Creative MuVo V200 512MB MP3-soitin, valkoinen. Creative MuVo V200 on MuVo TX FM -sarjan päivitys, joka ylittää 1gigatavun tallennuskapasiteetin entistä tyylikkäämmässä muodossa. Se onkooltaan ja toiminnoiltaan alkuperäisten MuVo TX FM -soitinten kaltainenkaksiosainen digitaalisoitin, joka on saatavana neljällä erimuistikapasiteetilla: 128 Mt, 256 Mt, 512 Mt ja 1 Gt. MuVo V200:n 1gigatavun flash-muistiin voi tallentaa jopa 32 tuntia (480 kappaletta) WMA-musiikkia ja se mahdollistaa jopa 15 tunnin jatkuvan soittoajan yhdellä AAA-paristolla. MuVo V200:ssa on sisäänrakennettu radiovastaanotin, jossa on 32 pikavalintaa. Sisäänrakennetulla mikrofonilla voi tallentaa jopa 64tuntia ääntä. Taustavalaistun näytön ja ikonipohjaisen suomenkielisen valikon kautta laitteen käyttö on vaivatonta. Creative Labsin soittimet tukevat myös musiikkitiedostoja myyviä palveluja, kuten NetAnttila, Pepsi Maxmusic ja MSN.fi.

Kuva: http://images.europe.creative.com/iss/images/artwork/a5_rgb/muvo_v200_512_c.jpg

Internetissä ko. soittimesta on valtavasti arvosteluja,joissa se on pärjännyt varsin maniosti.
        Katso arvosteluja mm. täältä:
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?p_id=6264
        Sama soitin pienemmällä kapasiteetiltaan arvostelut: http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 256mb
        ja täältä
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 128mb
        ja täältä
        http://vertaa.fi/cgi-bin/review.cgi?cat=fi_audiovideo&subcat=mp3_soittimet&merk=creative&p_code=muvo_v200 1gb

Hei!Olisi kiva,kun kertoisi,millainen peli se on!

• first_hp_finn

Hei!Olisi kiva,kun kertoisi,millainen peli se on!

Kerron käyttökokemukset niin nopeasti kuin mahdollista...

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

Kerron käyttökokemukset niin nopeasti kuin mahdollista...

Kiva!Odottelen kommentteja.

• first_hp_finn

Kiva!Odottelen kommentteja.

haen sen puolen tunnin kuluttua ja sanotaanko näin että noin kello viisi laitan tänne kunnolliset arvostelut,sekä kommentit!;)

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

haen sen puolen tunnin kuluttua ja sanotaanko näin että noin kello viisi laitan tänne kunnolliset arvostelut,sekä kommentit!;)

Huomenna palaan asiaan ja luen kommenttisi.

Mikähän olisi Tieteen Kuvalehden tarjoussoitin,kun tilaisi kaksi lehteä,saisi jonkin soittimen ilmaiseksi.Taitaa olla leikkipeli?
        Olisi halpa aïnakin,mutta tiedä häntä.

• first_hp_finn

Huomenna palaan asiaan ja luen kommenttisi.

Mikähän olisi Tieteen Kuvalehden tarjoussoitin,kun tilaisi kaksi lehteä,saisi jonkin soittimen ilmaiseksi.Taitaa olla leikkipeli?
        Olisi halpa aïnakin,mutta tiedä häntä.

..soitin on jotain kiinalaista halpis tavaraa.Muistia siinä oli muistaakseni 64Mb,joilla ei tee mitään.Jos musiikkia aikoo kunnella on oltava 512Mb.64 Mb:hen,ei mahdu kuin korkeintaan 20 WMA Biisiä.
        Laitan myöhemmin kommentit,vaikka tuossa illemmalla,että ehtíi vielä käyttää kunnolla.Huomenna sitten laitan jotain lisää,jos jotain lisättävää löytyy.Lue sitten huomenna...

• first_hp_finn
        first_hp_finn kirjoitti:

Kun avasin paketin,sieltä paljastuivat:hyvin pakatut
        varusteet:Soitin,kuulokkeet,kaulanauha,ohjekirja,levy Windows 98 varten ja DURACELL AAA-pariso.Kun otin käteen soittimen,ihmettelin sen pientä kokoa,vertasin vanhaan 128 Mb Aiptekkiin.Luin hieman lyhyet käyttöohjeet,jossa kerrottu tärkeimmät asiat. Kuitenkin minäkin ihmettelin kun valikon 97% toiminnoista EI OLE kerrottu mitään.Itse sain kaikkiin toimintoihin tutustuu noin 10 minuutissa.Aloittelija ei ehkä heti tajua,mitä pitää painaa.Soittimessa on kuunnelma,jossa mies kertoo englannniksi jotain,ja lopuksi toteaa,tyyliin,Mukavia musiikki hetkiä Creativen kanssa...

Latasin musiikkia tekemiini kansioihin jossa mm. Bändin nimi,esim NIGHTWISH kansiossa kaikki nightwish musiikki,jne.Kuulokkeita moni sanoo liian pieneksi,kun ne putoo käyttäjiltä korvistaan. Minun
        korviini kuulokkeet sopii täydellisesti. Aloin ihmettelemään kuullokkeiden HYVÄÄ äänenlaatua.Vertasin niitä omiin kaulanauha kuulokkeisiin (Sony MDR NE1).Sonyt kuulostaa hieman paremmilta,mutta Creativen omat sopii paremmin soittimen väritykseen.

Musiikkia minulla mahtui noin 138 kappaletta (WMA,128Kbps.) Totesin,että soitin on erittäin helppokäyttöinen,ja ääneenlaatu on erittäin hyvä.

Soittimessa on radio,jossa UUSI KISS kuuluu vallan mainiosti,erittäin hyvin kun istuu paikoillaan.Juosta ei oikein voi,sillä soitin vaihtaa sillon Stereon ja Monon välillä,ja särisee.Mut täytyy sanoa,että olen yllättynyt erittäin hyvään radiovastaanottoon.Pariston kestoa,en kerennyt testata,sain just klo soittimen testaukseen,luvataan kuitenkin yli 15 tuntia.

Soittimeen voi luoda kansioita,jolloin hakeminen on vaivatonta.Soittimessa on erilaiset toiminnot kuten:Pop/Rock/Jazz/Classik ja itse mukautettava taajuuskorjain ja Radiosta nauhoitus soittimeen,radioasemien avtomaattihaku ja luonti muistiin (32 asemaa).Soittimessa on erilaiset toisto-toiminnot kutenpa satunnaistoisto.

Soittimeen saa kiinni kaulanauhan,kiinnitetään koloon patterikansin alle,ja jonka jälkeen kansi laitetaan kiinni.

Soitin on mukava käyttää.

Paras toiminto on kuitenkin tämä: Kuuntelet esim biisiä,jota on kuultu 20 sekka,ja sammutat laitteen.Käynnistät esim. tunnin päästä ja saat ihmetellä,kun soitin palaa samaan biisiin ja samaan
        kohtaan... ;)

Siinä voit tallentaa puheesi,muistiin...

Enempää en keksi.. Laitan viel muutaman plussan ja miinuksen

MuVo V200

Plussat: Ääänenlaatu
        Kuulokkeeet
        Helppokäyttöinen
        Monipuolisesti toimintoja
        Suomen kielinen valikko
        Koko
        Pariston kesto /luvataan yli 15 tuntia ' putkeen/
        Radio
        Kansioita voi luoda niin paljon kuin
        haluaa

Miinukset:Kun käytetään kaulanauhaa,soittimen
        kuulokkeiden johto roikkuu.Pitää keksiä
        jonkun kiinnityksen,ettei häiritsisi.
        Suunnittelen parhaillaan "ratkaisun"
        siihen.

Arvosana: Ääneenlaatu 10
        Käytettävyys 10
        Toiminnot 10
        Suosittelen!

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

varusteet:Soitin,kuulokkeet,kaulanauha,ohjekirja,levy Windows 98 varten ja DURACELL AAA-pariso.Kun otin käteen soittimen,ihmettelin sen pientä kokoa,vertasin vanhaan 128 Mb Aiptekkiin.Luin hieman lyhyet käyttöohjeet,jossa kerrottu tärkeimmät asiat. Kuitenkin minäkin ihmettelin kun valikon 97% toiminnoista EI OLE kerrottu mitään.Itse sain kaikkiin toimintoihin tutustuu noin 10 minuutissa.Aloittelija ei ehkä heti tajua,mitä pitää painaa.Soittimessa on kuunnelma,jossa mies kertoo englannniksi jotain,ja lopuksi toteaa,tyyliin,Mukavia musiikki hetkiä Creativen kanssa...

Latasin musiikkia tekemiini kansioihin jossa mm. Bändin nimi,esim NIGHTWISH kansiossa kaikki nightwish musiikki,jne.Kuulokkeita moni sanoo liian pieneksi,kun ne putoo käyttäjiltä korvistaan. Minun
        korviini kuulokkeet sopii täydellisesti. Aloin ihmettelemään kuullokkeiden HYVÄÄ äänenlaatua.Vertasin niitä omiin kaulanauha kuulokkeisiin (Sony MDR NE1).Sonyt kuulostaa hieman paremmilta,mutta Creativen omat sopii paremmin soittimen väritykseen.

Musiikkia minulla mahtui noin 138 kappaletta (WMA,128Kbps.) Totesin,että soitin on erittäin helppokäyttöinen,ja ääneenlaatu on erittäin hyvä.

Soittimessa on radio,jossa UUSI KISS kuuluu vallan mainiosti,erittäin hyvin kun istuu paikoillaan.Juosta ei oikein voi,sillä soitin vaihtaa sillon Stereon ja Monon välillä,ja särisee.Mut täytyy sanoa,että olen yllättynyt erittäin hyvään radiovastaanottoon.Pariston kestoa,en kerennyt testata,sain just klo soittimen testaukseen,luvataan kuitenkin yli 15 tuntia.

Soittimeen voi luoda kansioita,jolloin hakeminen on vaivatonta.Soittimessa on erilaiset toiminnot kuten:Pop/Rock/Jazz/Classik ja itse mukautettava taajuuskorjain ja Radiosta nauhoitus soittimeen,radioasemien avtomaattihaku ja luonti muistiin (32 asemaa).Soittimessa on erilaiset toisto-toiminnot kutenpa satunnaistoisto.

Soittimeen saa kiinni kaulanauhan,kiinnitetään koloon patterikansin alle,ja jonka jälkeen kansi laitetaan kiinni.

Paras toiminto on kuitenkin tämä: Kuuntelet esim biisiä,jota on kuultu 20 sekka,ja sammutat laitteen.Käynnistät esim. tunnin päästä ja saat ihmetellä,kun soitin palaa samaan biisiin ja samaan
        kohtaan... ;)

MuVo V200

Kuulokkeeet
        Helppokäyttöinen
        Suomen kielinen valikko
        Koko
        Radio
        haluaa

siihen.

Käytettävyys 10
        Toiminnot 10
        Suosittelen!

Hei!

Kommenttisihan kuulostavat hyvältä.
        Nyt pistän heti harkintaan vastaavanlaisen hankkimisen.
        Kiitos sinulle vaivannäöstä,kun jaksoit näin paljon kirjoittaa.
        helppokäyttöisyys oli yksi avainsanoista!

Mukavia kuunteluhetkiä!

• Aloittelijatar
        first_hp_finn kirjoitti:

kohtaan... ;)

MuVo V200

Kuulokkeeet
        Helppokäyttöinen
        Suomen kielinen valikko
        Koko
        Radio
        haluaa

siihen.

Käytettävyys 10
        Toiminnot 10
        Suosittelen!

Hei!

Mikä olisi vastaava soitin ladattavalla akulla?

Minulla oli kamera,jossa oli paristot ja tympäännyin niihin paristoihin.
        Akku on paljon riittoisampi.

• Aloittelijatar

Hei!

Mikä olisi vastaava soitin ladattavalla akulla?

Minulla oli kamera,jossa oli paristot ja tympäännyin niihin paristoihin.
        Akku on paljon riittoisampi.

Tilasin sitten kuitenkin tällaisen.
        http://www.jammaa.com/spa540.php

• first_hp_finn

Hei!

Kommenttisihan kuulostavat hyvältä.
        Nyt pistän heti harkintaan vastaavanlaisen hankkimisen.
        Kiitos sinulle vaivannäöstä,kun jaksoit näin paljon kirjoittaa.
        helppokäyttöisyys oli yksi avainsanoista!

Mukavia kuunteluhetkiä!

..tässä nyt olen noin 4 tuntia kuunnellut ja olen edelleen tyytyväinen.Parsistoissa on vielä 60% jäljellä...Suosittelen!

• first_hp_finn

Tilasin sitten kuitenkin tällaisen.
        http://www.jammaa.com/spa540.php

koska,kun akun ikä loppuu,sen soittimen voi samantien vaihtaa.Vaikkakin akut kestää yleensä pitempää,ne kestää yht. noin 600-1000 latauskertaa.Ja jos soitin on silloinkin hyvänkuntoinen,ei käyttäjä välttämättä haluaisi luopua siitä.Ja akun vaihto maksaa Applella esimerkiksi noin 140 euroa. Tässä yksi syy,miksi käytän patterillisia.Ja voihan aina ostaa ladattavat paristot,jotka kestää tavallisia,MP3 soittimissa noin 1-2 enemmän.Mulla on ladattavat.Soitimessasi LCD näyttö.Ja tietääkseni näissää Jammaa.com tavaroissa ei ole suomenkielisiä käyttöohjeita sekä MP3 soittimissa valikoita.Kun hinta on 112,ja Creativella 95,niin voinpi sanoa,että Creative menee Jammaa.com soittimen eteen: mm. suomenkielisine valikkoineen,monipuolisine toimintoineen ja hyvine äänenlaatuineen ja pitkäne toistoineen...

Mutta en nyt rupea valittamaan,onhan tuokin jammaan soitin varmasti hyvä...

• t.a.T.e
        first_hp_finn kirjoitti:

koska,kun akun ikä loppuu,sen soittimen voi samantien vaihtaa.Vaikkakin akut kestää yleensä pitempää,ne kestää yht. noin 600-1000 latauskertaa.Ja jos soitin on silloinkin hyvänkuntoinen,ei käyttäjä välttämättä haluaisi luopua siitä.Ja akun vaihto maksaa Applella esimerkiksi noin 140 euroa. Tässä yksi syy,miksi käytän patterillisia.Ja voihan aina ostaa ladattavat paristot,jotka kestää tavallisia,MP3 soittimissa noin 1-2 enemmän.Mulla on ladattavat.Soitimessasi LCD näyttö.Ja tietääkseni näissää Jammaa.com tavaroissa ei ole suomenkielisiä käyttöohjeita sekä MP3 soittimissa valikoita.Kun hinta on 112,ja Creativella 95,niin voinpi sanoa,että Creative menee Jammaa.com soittimen eteen: mm. suomenkielisine valikkoineen,monipuolisine toimintoineen ja hyvine äänenlaatuineen ja pitkäne toistoineen...

Mutta en nyt rupea valittamaan,onhan tuokin jammaan soitin varmasti hyvä...

Onpas jammaan traxterissa suomenkieliset valikot ja ohjekirjat!

• pete_mies

on off:issa sais 20gigasen ipod soittemen 159€.. ite kävin jo hakee..

• Myös ostanut

kannattaa käydä oikeasti ostaa on offista ipod soitin nyt.. kiitos pete_mies vinkistä...

• Aloittelijatar

Tilasin Traxter mp-3 soittimen.Aivan leikkipeli.Radio aivan kuulumaton.
      Palautin vehkeen ja sieltä (jammaa.com) luvattiin palauttaa 85 % hinnasta postikulut,koska soitin on selvästi käytetty.
      Kaikki muut postimyyntifirmat korvaavat koko summan,mutta tämä selittelee ja vähentelee käyttöpoistoja.Viikossa postituspäivineen ei paljon semmoista vekotinta käytetä,mistä ei mitään kuulu.
      Epärehellistä kaupantekoa!En suosittele.

• Aloittelijatar

Sain kuitenkin rahani takaisin,pikku tinkauksen jälkeen.

• first_hp_finn

Sain kuitenkin rahani takaisin,pikku tinkauksen jälkeen.

Noo,osta MuVo V200 niin et pety... Minulla ko. soitin toimii jo kuukauden, aivan loistavasti. Pidän siitä. Nyt soittimeni on halventunut 94,90:stä 83,90:n verkkokauppa.comissa...

• Grotesque

No mieti nyt itse, maksaisitko rahat takaisin käytetystä soittimesta. Et kai kaupastakaan saa rahoja takaisin jos käytät soitinta viikon. huh huh. Itse ostin soittimeni suuresta tavaratalosta jossa pääsen tutustumaan ominaisuuksiin kunnolla ettei tarvitse täällä valittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe