No niin neuvokaa nyt tyhmää. Eli autona Nissan Micra 87 ja akku luultavasti tämän päivän jälkeen finaalissa. Tiistaina onnistuin ihme kyllä vielä (pakkasta vain -22) saamaan käyntiin.. Tänään en enää ollut niin onnekas. Kysyisinkin mäkistarttia varten tyhmän kysmän eli laitanko virrat päälle, kytkin pohjaan, vaihde sisään(ja mikä paras loivaan mäkeen) ja kun auto hieman liikkuu kytkin ylös???Asun korvessa (työntöapua ei tarjolla) ja auto hieman loivassa mäessä. Elikkäs joutuisin itse työntämään ja emännän istuttamaan kuskin paikalle.. Antakaa nyt joku asiaan kuuluvia vinkkejä..
AUTON KYLMÄKÄYNNISTYS
uikkeli
5
1219
Vastaukset
- kiskis
Virta päälle, kakkonen silmään ja kytkin ylös kun tarpeeksi vauhtia.
- George-Yrjö
Kipinä unohtui!
Eli starttia kanssa. - M.B.
George-Yrjö kirjoitti:
Kipinä unohtui!
Eli starttia kanssa.Sytytysjärjestelmä saa sähköä aina virta-avaimen ollessa "kone käy" = ING tms. asennossa - siis silloin kun kaikki öljynpaine yms. varoitusvalot palavat. Ns. radioasennolla (ACC tms.) ei tietenkään starttaa, sammuuhan käynnissä oleva konekin käännettäessä avain radioasennolle.
Mäkilähtöä yritettäessä EI TODELLAKAAN mennä samalla sohlaamaan startin kanssa.
- mike
Uusi akku autoon,tulpat tarvittaessa vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930