Sanokaas mistä löytää sen jumputtavan rummutuksen soittoääneksi???
Tilasin kahdeltakin toimittajalta mutta ei ne minusta mitään tunnusmelodioita olleet.
Soittoääni
7
5871
Vastaukset
- 24n lovettaja..
Sori mun pönö veljeni ettii kaikkii soittareit ja lataa mein koneel mut i se tietenkää muist mist se niit latas.. se löys kaikkee xPP jopa "CTU puhelin"
äänen xPP kerroppas mulleki jos löytynee..
24 on saletisti paras xPP - Oniyuri
rummutuksen????
- no plaa
sitä "pommin" tikitystä.
- kiera
Jostain netistä saa kuulemma loudattua CTU-puhelimen äänen kännykän soittoääneksi, mutta mistä?
- Jenni+
Haluan kans sen puhelimen äänen !
- Jenni+
Jenni+ kirjoitti:
Haluan kans sen puhelimen äänen !
- olzak
Täältä löytyy ilmaiseksi mm. mp3 ja wav muodossa CTU24 soittoääniä. Myös tuon puhelimen ääni.
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
Toimivat ainakin Sony Ericssonin uusimmissa kännyköissä. Nokialainen saattaa vaatia midin, jota ei tuolta löydy, mutta mp3 on muunnettavissa midiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880