Piereskely

työpaikalla

Minulla on pomo joka kiusaa minua piereskelemällä aina kun tulee huoneeseeni. Hän tulee sinne muka jonkun tekosyyn perusteelle ja on kysyvinään jotain työasiaa ja samalla piree noita iljettäviä ännettömiä ja hajuttomia pieruja. Tämä on vastenmielistä. Olen monta kertaa yrittänyt saada kiusaamisen loppumaan. Aina kun otan asian puheeksi, esim. eilen ruokalassa, kaikki ovat vain hiljaa ja katsovat minua. Uskon, että ovat liitossa pomon kanssa tai sitten heidät peloteltu hiljaisksi. Että tällaista sosiaalialalla 2006 vuoden suomessa. Eikö ole uskomatonta.
Onneksi kävin sentään ennakkoäänestämääs Tarjaa ja vielä työajalla, se tuo jotain lohtua. Se vitsittää pomoa, tiedän että tuollaisena pikkuhilterinä kannatta varmasti Niinistöä.
Tsemppiä kaikille muillekin työpaikkakiusatuille, ese ei ole helppoa.

29

4303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää

      kiusatuttuna oleminen ei ole koskaan hauskaa, tiedän tunteen. Ja Tarja on meidän pelastus, näyttää porvareille että on sitä verojakin maksettava ja että turha ylpeys kostautuu ja että on sitä meillä tavallisenkin näköisillä ihmisillä oikeus elämään.

    • kohtalotoveri

      Minulla oli kerran samanlainen pomo, tosin se päästeli hiljaisia hiihtäjiään aina hississä ja katseli sitten ylimielisen huvittuneena ympärilleen kuin etsien syyllistä. Se oli todella noloa varsinkin kun hän aina katseli minua ja kysyi "jaa, Hiltunen söi sitten taas elen kaalipiirakkaa?" ja nauroi ivallisesti. Loppujen lopuksi jouduin siirtymään rappujen käyttöön, mutta sitä en kauan jaksanut. Jouduin jäämään työkyvyttömyyseläkkeelle.

      • täysin

        Itse olen niin huonkuntoinen (kiitos työnantajan viinereiden ja pullan joita on pakko syödä) että en jaksa kävellä edes yhtä kerroksen väliä. Joksus pomo pitää hissiä ihan kiusalla varattuna pitkkän jolloin voin joutua odottamaan jopa 3 minuuttia. Pomot on sikoja ja jotkut jopa natseja. Tarja sait ääneni tee jotain asialle.


    • Dark Fear

      ja siitä tuoksusta.Täällä Lapinjärven sivarikeskuksessa poikain kanssa leijoja heitellään ja sit tehdään sisätutkimus muka:).Kivaa:)

      • Kaiken kokenut

        No nyt päästiin "mieliaiheeseen".Olen hyvin kiinnostunut tietämään ovatko noi pierijät savolaisia. Piereskely on kuulema savolaisten huumoria.
        Minunkin entisessä työpaikassa pitivät oikein pierukilpailuja. Mitä väkevämmät hajut saivat ilmoille, sitä makeammat naurut oli porukalla.
        Arvatkaapa oliko takana olevalla työtoverilla hauskaa?
        Kun tästä aikoinaan hyvässä mielessä ja kauniisti huomautin, niin minä sain kiusaajan maineen. Kaiken kuukkuraksi oltiin sentään elintarvikealalla, missä pitäisi olla ehdottomasti hygieeninen. Mistä tietää vaikka jotain eheggiä vielä löytyisi?
        Tällainen pierivä käytös on tahallista työnteon häirintää. Eivät kaikki halua niellä kenenkään pieruja, vaikka se joistakin kullipäistä makoisalta tuntuisikin. Ei ainakaan minusta.


      • tarkastaja
        Kaiken kokenut kirjoitti:

        No nyt päästiin "mieliaiheeseen".Olen hyvin kiinnostunut tietämään ovatko noi pierijät savolaisia. Piereskely on kuulema savolaisten huumoria.
        Minunkin entisessä työpaikassa pitivät oikein pierukilpailuja. Mitä väkevämmät hajut saivat ilmoille, sitä makeammat naurut oli porukalla.
        Arvatkaapa oliko takana olevalla työtoverilla hauskaa?
        Kun tästä aikoinaan hyvässä mielessä ja kauniisti huomautin, niin minä sain kiusaajan maineen. Kaiken kuukkuraksi oltiin sentään elintarvikealalla, missä pitäisi olla ehdottomasti hygieeninen. Mistä tietää vaikka jotain eheggiä vielä löytyisi?
        Tällainen pierivä käytös on tahallista työnteon häirintää. Eivät kaikki halua niellä kenenkään pieruja, vaikka se joistakin kullipäistä makoisalta tuntuisikin. Ei ainakaan minusta.

        Nuo pierijät purkavat pahaa oloaan työtoveriinsa. He eivät ole saaneet seksiä edellisenä iltana, kun vaimokin on lähtenyt pierun puuskuja karkuun niin sitten tällä tavoin öykkäröivät. Koettakaa kestää,vaikka kestämistä siinä on pitkityksessä. Jotain siis pitäisi tehdä. Ilmoitus työsuojelupiirille ja työterveyshoidolle.


      • Kipupiste.
        tarkastaja kirjoitti:

        Nuo pierijät purkavat pahaa oloaan työtoveriinsa. He eivät ole saaneet seksiä edellisenä iltana, kun vaimokin on lähtenyt pierun puuskuja karkuun niin sitten tällä tavoin öykkäröivät. Koettakaa kestää,vaikka kestämistä siinä on pitkityksessä. Jotain siis pitäisi tehdä. Ilmoitus työsuojelupiirille ja työterveyshoidolle.

        pois töistä kiusattuna kun mulla on laktoosi ja tuhnuttelin.Sille ei voi mitään.


      • Kaiken kokenut
        Kipupiste. kirjoitti:

        pois töistä kiusattuna kun mulla on laktoosi ja tuhnuttelin.Sille ei voi mitään.

        Laktoosittoman ei pidä juoda maitoa ja syödä maitotaloustuotteita ainakaan työpaikalla. Silloin ei ole tarvetta tuhnutella.
        Jotkut tarkoituksellisesti söivät sellaisia ruokia, että jos niistä saatavat kaasut olisi voinut purkittaa, niin varmasti talonsa saisivat pidettyä lämpimänä näinkin kovalla pakkasella.


      • pakattu suolikaasuun
        Kaiken kokenut kirjoitti:

        No nyt päästiin "mieliaiheeseen".Olen hyvin kiinnostunut tietämään ovatko noi pierijät savolaisia. Piereskely on kuulema savolaisten huumoria.
        Minunkin entisessä työpaikassa pitivät oikein pierukilpailuja. Mitä väkevämmät hajut saivat ilmoille, sitä makeammat naurut oli porukalla.
        Arvatkaapa oliko takana olevalla työtoverilla hauskaa?
        Kun tästä aikoinaan hyvässä mielessä ja kauniisti huomautin, niin minä sain kiusaajan maineen. Kaiken kuukkuraksi oltiin sentään elintarvikealalla, missä pitäisi olla ehdottomasti hygieeninen. Mistä tietää vaikka jotain eheggiä vielä löytyisi?
        Tällainen pierivä käytös on tahallista työnteon häirintää. Eivät kaikki halua niellä kenenkään pieruja, vaikka se joistakin kullipäistä makoisalta tuntuisikin. Ei ainakaan minusta.

        ilmankos elintarvikepakkauksista joissa lukee että ovat pakattu suojakaasuun, lemahtaakin nokkaan aivan pierunhajua muistuttava haju :D


      • Anonyymi
        pakattu suolikaasuun kirjoitti:

        ilmankos elintarvikepakkauksista joissa lukee että ovat pakattu suojakaasuun, lemahtaakin nokkaan aivan pierunhajua muistuttava haju :D

        Multakin Pieru usein karkaa, tosin pakastettuna, että mahdollisimman moni joutuu Näihin pintoihin. Voeeee mahoton!


    • ????

      mistä sä sen tiedät että se pomos pieree jos se on äänetön ja hajuton????

      • ilmavirran

        Tunnen ilmavirran joka lähtee natsipomon housuista kun tämä tulee huoneeseni muka jotain työasiaa kysymään. Pomojen ei pitäisi saada käydä alaistensa huoneissa lainkaan, jatkuva (jopa 2-3 kertaa päivässä) on kiusaamista.


    • öölä

      Hei kerro mulle millaisia ovat: ännettömiä ja hajuttomia pieruja.

      Aika hauskoja... PIERU on paras vitsi. Kiva pomo.
      Mistä sä tiedät et se oli pomo jolta se ännettömiä ja hajuttomia pieruja`pääsee, ettet vaan olis itse kun ovat muka hajuttomiakin?

      • Kaiken kokenut

        Piereksiminen työpaikalla työtovereiden nenän edessä ei ole hyvää käytöstä. Se ei kuulu hyvän yhteistyön kuviohin eikä edes suomalaiseen sivistykseen.
        Oletteko te vielä kuin ala-aste ikäiset pikkupojat jotka leikkivät hiekkalaatikolla kuin kuurupiiloa.
        Onhan sitäpaitsi työpaikallakin tauot joka tunti, jolloin voi kaasutella vaikka suolensa ulos jos niin haluttaa.


    • Töissä Ruotsissa

      Suomalaiset ovat suoria ja meiltä puuttuu vieraskoreus. Täällä en ole kenenkään ruotsalaisen kuullut pierevän työpaikallaan, mutta kun olen ollut kylässä heidän luonaan, he piereskelevät kotonaan estottomasti.

      Kun olen ihmetellyt heidän tapaansa, minulle on vastattu, että tämä on minun kotini "detta är mitt hem", ja minä teen täällä mitä haluan.

      Sitä vastoin ole harvoin kuullut suomalaisten piereskelevän kotonaan, kun on vieraita paikalla.

      • Kai-Peter

        Ruottalaisetpa ovatkin sivistyneitä. Eivät ole suomalaisia kateellisia moukkia.


    • tämä totuus

      Kuules, jos sillä on avanne ja ei voi itse sille mitään. Avanteeseen menee automaattisesti ilmat ja paskat.

      • lakimies Jyry

        Niin. Tuo paskominen täyttää epäasiallisen kohtelun ja työnteon häintännän kriteerit.
        Tekipä sitä sitten työtoverit, luottamusmiehet tai työnjohdossa olevat. Laki on häirityn ja kärsineen puolella.


      • Heh heh heh hee
        lakimies Jyry kirjoitti:

        Niin. Tuo paskominen täyttää epäasiallisen kohtelun ja työnteon häintännän kriteerit.
        Tekipä sitä sitten työtoverit, luottamusmiehet tai työnjohdossa olevat. Laki on häirityn ja kärsineen puolella.

        Paskahuumoria savolaisittain. Kylläpä naarattaa taat taat taat hah hah haa hah hah haa!


      • Osuiko
        Heh heh heh hee kirjoitti:

        Paskahuumoria savolaisittain. Kylläpä naarattaa taat taat taat hah hah haa hah hah haa!

        Minusta tämä on ollut paras aihe pitkästä aikaa. Minuakin naaratti niin makeasti.


    • zzzz81

      Pomo joka pieree "äänettömiä ja hajuttomia pieruja"?

      Minullapa on pomo, jolla on tapana usuttaa kimppuuni äänettömiä ja näkymättömiä ja miltään tuntumattomia tappajarottia. Kun otan asian puheeksi ruokalassa, työtoverit vain katsovat kuin vajaamielistä. Joku jopa väitti vainoharhaiseksi.

    • pieru-iikka

      Palataanpa jälleen tähän aiheeseen, nyt 5 vuoden tauon jälkeen. Tuo työpaikalla piereskely on tuttua minullekkin, tosin itse en ole sitä harrastanut. Meidän työpaikalla kylläkin jotkut sitä toisinaan harrastavat, ja etenkin yksi miespuolinen työntekijä on oikein ekspertti siihen. Joskus hän on piereskellyt jopa kahvihuoneessakin, kun siellä on ollut muitakin, aiheuttaen joskus senkin, että kaikki ovat sieltä tulleet hyikäillen pois. Eräs tapaus on jäänyt kaikista eniten mieleen. Meillä työpaikalla on sellainen postihuone, ja kerran yksi iltapäivä olimme siellä minä, ja kaksi muuta työntekijää. Tämä kyseinen heppu sitten yhtäkkiä työntää persauksensa postihuoneen ovesta, ja pieraisee. Yksi, siellä huoneessa ollut naispuolinen työntekijä jotain siihen sitten letkauttaa, mutta sitten, alkaa siellä postihuoneessa tuoksahdella ankara lemu, oikein sellainen munapieru. Tämä naispuolinen työntekijä alkaa hyikäillä ja pidellä nenäänsä sanoen: -hyi! eihän täällä pysty olemaan, kunnon muna! Ja vielä yökkäsikin myös. Tämä pahanhajuisen flatuksen päästänyt heppu vain naureskeli oven toisella puolella, kun näki naiskollegansa reaktion. Siinä sitten piti laittaa lähellä ollut ulko-ovikin auki, jotta pahimmat hajuhaitat poistuisivat. Kyllä se silloin vähän huvittikin, mutta pidemmän päälle ajateltuna ei tuollainen ole kauhean kivaakaan.

      • Pierutyyny

        voisi sinänsä olla kiva tunnelman laukaisija. Ei tarvitsisi vastata kiusaajalle mitään, vaan vain istahtaa pilailuvälineen päälle, jonka voi ommella housuihin kiinni.


      • Työelämässä kaiken k
        Pierutyyny kirjoitti:

        voisi sinänsä olla kiva tunnelman laukaisija. Ei tarvitsisi vastata kiusaajalle mitään, vaan vain istahtaa pilailuvälineen päälle, jonka voi ommella housuihin kiinni.

        Joo mutta savolaiset pierijät voittavat kaikki muut ainakin Kuopion Atrialla. Heille annettakoon kultamitali tuosta saavutuksesta. En tiedä sitten kun he pääsevät "ihaniin" matkatöihin Kauhajoelle. Matkaako enää pierettää ja naarattaakkaan ?
        Atrian lihanleikkaamon jokapäiväiset pierukisat muistan tahallisena työnteon häiriköintinä. Ilmapistooleilla oli muu käyttötarkoitus kuin pierujen hajotus.


      • 22
        Työelämässä kaiken k kirjoitti:

        Joo mutta savolaiset pierijät voittavat kaikki muut ainakin Kuopion Atrialla. Heille annettakoon kultamitali tuosta saavutuksesta. En tiedä sitten kun he pääsevät "ihaniin" matkatöihin Kauhajoelle. Matkaako enää pierettää ja naarattaakkaan ?
        Atrian lihanleikkaamon jokapäiväiset pierukisat muistan tahallisena työnteon häiriköintinä. Ilmapistooleilla oli muu käyttötarkoitus kuin pierujen hajotus.

        Lyö asiassa mennen tullen nuo miinustus-peukutus väittelyt! Vaihteeksi asiaa palstalla.


      • U R Fart...Fired!!
        Työelämässä kaiken k kirjoitti:

        Joo mutta savolaiset pierijät voittavat kaikki muut ainakin Kuopion Atrialla. Heille annettakoon kultamitali tuosta saavutuksesta. En tiedä sitten kun he pääsevät "ihaniin" matkatöihin Kauhajoelle. Matkaako enää pierettää ja naarattaakkaan ?
        Atrian lihanleikkaamon jokapäiväiset pierukisat muistan tahallisena työnteon häiriköintinä. Ilmapistooleilla oli muu käyttötarkoitus kuin pierujen hajotus.

        jos työnteon sijaan on vain piereskelty, varmaan oikein vuoden työntekijä ehdokkaita...


      • Työelämässä kaiken k
        U R Fart...Fired!! kirjoitti:

        jos työnteon sijaan on vain piereskelty, varmaan oikein vuoden työntekijä ehdokkaita...

        Sitä minä jälkeenpäinkin olen ihmetellyt kuinka työnantaja, tässä tapauksessa työnjohto ei millään tavalla puuttunut tällaiseen ja muunkinlaiseen häiriköintiin. Työnjohdolla oli savolaisia "lempipoikia", joita ei voinut häiritä selvästä työnteon häiriköinnistä.


      • Hellevi56
        Työelämässä kaiken k kirjoitti:

        Sitä minä jälkeenpäinkin olen ihmetellyt kuinka työnantaja, tässä tapauksessa työnjohto ei millään tavalla puuttunut tällaiseen ja muunkinlaiseen häiriköintiin. Työnjohdolla oli savolaisia "lempipoikia", joita ei voinut häiritä selvästä työnteon häiriköinnistä.

        Pomo pieri silloin tällöin nokkani edessä, mutta se loppui kun itse aloin pieremään vielä enemmän. Yleensä paukuttelin siinä vaiheessa kun joku tuli häiritsemään työntekoani, ja se toimi aina loistavasti. Purkkaa kun syö ja esim. hernekeittoa niin se pistää pierettää hyvin. Tai muutama aski mynthoneja päivässä. Hyvä keino on myös syödä sipulia tai valkosipulia töissä.
        Missään tapauksessa periksi ei kannata antaa, jos on kiusattuna, vaikka perseennuolijatkin olisivat sinua vastaan. Minä tein työni hyvin ja koitin kehittää firmaa parempaan suuntaan ja korjata ongelmia jotka kaikki tiedosti, mutta sitten pikkuhitleri tuli aina pilaamaan asiat. Tiedän, että kun minä lähdin niin seuraava uhri tuli tilalle. Tällä hetkellä olen työtön ja hemmetin onnellinen. Ei stressiä, ei huolia. Yrittäjäksi ajattelin 1-2 vuoden sisällä.


      • Anonyymi
        Hellevi56 kirjoitti:

        Pomo pieri silloin tällöin nokkani edessä, mutta se loppui kun itse aloin pieremään vielä enemmän. Yleensä paukuttelin siinä vaiheessa kun joku tuli häiritsemään työntekoani, ja se toimi aina loistavasti. Purkkaa kun syö ja esim. hernekeittoa niin se pistää pierettää hyvin. Tai muutama aski mynthoneja päivässä. Hyvä keino on myös syödä sipulia tai valkosipulia töissä.
        Missään tapauksessa periksi ei kannata antaa, jos on kiusattuna, vaikka perseennuolijatkin olisivat sinua vastaan. Minä tein työni hyvin ja koitin kehittää firmaa parempaan suuntaan ja korjata ongelmia jotka kaikki tiedosti, mutta sitten pikkuhitleri tuli aina pilaamaan asiat. Tiedän, että kun minä lähdin niin seuraava uhri tuli tilalle. Tällä hetkellä olen työtön ja hemmetin onnellinen. Ei stressiä, ei huolia. Yrittäjäksi ajattelin 1-2 vuoden sisällä.

        Nonnii, sano tarva.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe