Vietin viime syksyn pimeinä iltoina aika paljon aikaa Suomi24:n Sokkotreffeillä juttuseuraa ettien.. Noin kuukaus sitten juttusilleni tuli sitten mies, jonka keskustelun jälkeen meno on ollu jotain käsittämätöntä (positiivisessa mielessä) :)
Nyt tuntuu, että kadonnut puoliskoni on löytynyt. Ainakin minulla on erittäin hyvä olla hänen lähellään ja puhua asioista asioiden oikeilla nimillä. Avoimuutta ja keskusteluja tästä "suhteesta" ei puutu. Tuntuu ihan kummalliselta, että sellanen mies osu kohdalleni.
Iloitsen ja olen onnellinen tästä LÖYDÖSTÄ:) :)
Kiitos Suomi24.
Suomi24 Sokkotreffit
30
7030
Vastaukset
- Spm
Otsikossa 100%
- kaikkii
tyyni..Usko pois.....Ole varovainen sillä tarvitset sitä ettet tipu sieltä pilven reunalta pääedellä kivikkoon...
- suru
toivottavasti sua onnistaa...mä olen muutaman kerran ottanu yhteyttä näillä palstoilla; kax ekaa ei ollu sitä, mitä haussa annettiin ymmärtää ja kolmas kerta kolahti täysillä... ei vaan jatkunu paria kuukautta pidempään... kaverilla oli kova kiire edetä kokoajan, vaikka mä olisin halunnu tutustua ihan rauhassa... mutta onnea sulle kuitenkin...!!!
- kertoisitko ?
Minäkin löysin erään sokkotreffien kautta, epäilen kuitenkin ettei ole ihan miltä vaikuttaa...
Kertoisitko omasta löydöstä lisää ?! Ei koskaan tiedä vaikka samaa miestä tapailtais...tämä minun 44v ja kauris, iso, pitkä, upea mies....mutta sokkotreffeissä pyörivät vaan usein eivät pysty siellä vierailujaan lopettamaan. Meilläkin tämän miehen kanssa välimatkaa, joten ei niin usein nähdä kuin haluttais. Lapista lähtöisin tämä mies...
Kerro omastasi...vaikuttaa liian hyvältä meillä molemmilla tilanne ! ;)- viestin aloittanut
Mun löytö on alle 40v ja on Pohjanmaalta ja horoskoopiltaan vesimies.. Eli onneksemme olemme löytäneet eri miehet:D
Ja muille viestiin vastanneille.. Olen varautunut siihen, että onni voi tyssätä / homma kusee. Mutta mistä voi tietää etukäteen, mikä onnistuu ja mikä ei,ellei kokeile???
Olen aiemminkin tapaillu sättituttuja ja hyviä kokemuksia mulla on vaan kerrottavana.. Joten ekaa kertaa en oo netistä löytämän miehen kans suhdetta kokeilemassa!
Lykkyä tykö teille kaikille.. Antakaa rakkaudelle tilaa elämässänne - jaakkoo
viestin aloittanut kirjoitti:
Mun löytö on alle 40v ja on Pohjanmaalta ja horoskoopiltaan vesimies.. Eli onneksemme olemme löytäneet eri miehet:D
Ja muille viestiin vastanneille.. Olen varautunut siihen, että onni voi tyssätä / homma kusee. Mutta mistä voi tietää etukäteen, mikä onnistuu ja mikä ei,ellei kokeile???
Olen aiemminkin tapaillu sättituttuja ja hyviä kokemuksia mulla on vaan kerrottavana.. Joten ekaa kertaa en oo netistä löytämän miehen kans suhdetta kokeilemassa!
Lykkyä tykö teille kaikille.. Antakaa rakkaudelle tilaa elämässänneSoon sitte loppu se meirä suhre.
Ristus että mua risoo ku menit ton tekemähä. - toinen nainen
viestin aloittanut kirjoitti:
Lykkyä tykö teille kaikille.. Antakaa rakkaudelle tilaa elämässänneasuupi vaasassa??
- Anonyymi
Kärsämäki tekee ryhmä sokko treffit matkan, niin ei tule kuin, traumatologian seurakunnan tikkupullamatka.
Täällä ne on törkeä rattijuoppous, puhelin matkoja.
Katotaan käynnit.
Ei me itse olla törkeä ryhmää .
Huume rakkaus on mukana, ja sitä tehdään kotiin.
Ei tule edes alkohotinta olutta, eikä vwsikään ole omaa kun ostaa.
Vievät kädestä, WC on kaikkialle yhteinen hevoskoppi , saatte sen lattialla pissiä.
- Muutakin kuin seksiä, kiitos !
seksinhakupaikka !!
Nykyisin kaikki siellä sivulla hakee seksisuhdetta. Sellaiseen saisi mielestäni olla oma sivu. Normaaliin sokkotreffailuun taas oma sivunsa. Meno on tosi hurjaa sokkotreffisivulla ja tämä koskee sekä naisia että miehiä. Tuttavapiirissä paljon leikkiä tämän palstan yhteydessä - siellä ei kaikki ole sitä miltä näyttää ! Naiset saattavat esiintyä miehinä ja päinvastoin. Ja ne jotka seuraa etsivät ehdottavat suoraan tai sitten leikkivät haluavansa suhdetta kunnes seksin aika ja pian kaikki ohi on ! Varoitan sinua ! Saatat tipahtaa - ja korkealta ! Anna ajan kulua ja etene mahdollisimman hitaasti, sillä tavalla huomaat onko miehellä todellisia tunteita ja vakavaa aikomusta suhteeseen.
Toivon teille parasta - pelkään vaan pahinta - ja kokemuksesta !!- ,,jos vaikka itsekin,,,
,,Haluaa sellaisen kyvykkään oriin? Ja jos sellaisen sattuu löytämään,silloinhan kaikki pitäisi olla hyvin. Mitä se muille sitten kuuluu? vai kateellinenkos olet!
- Varoitus x 2
luottaisi kehenkään missään sokkotreffeillä. Kuka tahansa voi esiintyä minkälaisena tahansa. Ja moni esiintyykin aivan muuna kuin omana itsenään. Sokkotreffit netissä, nimikin jo kertoo mistä on kysymys. Voihan sieltä aito ihminenkin osua kohdalle, mutta silloinkaan se tuskin on pelkää ruusuilla tanssimista, vaan jotain aivan muuta. Kyllä täytyy olla tosi sinisilmäinen, jos johonkin sokkotreffituttavuuteen alkaa luottamaan, varsinkaan, jos ei ole tavannut häntä elävässä elämässä. Järki hoi!
- viestin aloittaja
selvennettäköön kaikille, että olen tavannut miehen livenä muutamia kertoja ja hän on juuri sellainen kuin netissä keskustellessamme sanoi olevansa..
Lieneekö kateellisten panettelua? - Ei millään pahalla...
viestin aloittaja kirjoitti:
selvennettäköön kaikille, että olen tavannut miehen livenä muutamia kertoja ja hän on juuri sellainen kuin netissä keskustellessamme sanoi olevansa..
Lieneekö kateellisten panettelua?sitähän se juuri on...sokkotreffistä jatketaan ehkä mesettämään, puhelinkeskustelija ja tietysti livetapaamisia, kunnes toinen on mahdollisesti saanut mitä haluaa...tai sit voi onnistua, mutta epäilen juttua kun se on lähtenyt tuolta sokkotreffisivulta !! Sori vaan ja toivottavasti et pety ! Minäkin tapasin ekalla kerralla kun kävin noilla sivuilla miehen, johon vähitellen jopa rakastuin, tapasimme ja tunne oli ihana, vaan hän oli peluri,jonka peliin kuului tuo kaikki...
Todella pettynyt olen. Kuitenkin olen käynyt sokkotreffisivulla sen jälkeenkin, mutta en enää ole löytänyt mitään vastaavaa. Profiilikin on ollut, mutta siellä sama juttu. En ymmärrä tätä aikaa ja näitä deittisivuja...ihmiset leikkivät ja toiset kärsivät pahasti, kaikki ei kestä sellaista. Minä toivoisin tapaavani normaalin, rehdin ja kivan miehen ! Onko sellaisia enää ??
Seksiä on joka paikassa aivan liikaa ja suoristusta pitää olla, kaikkea pitää kokeilla. Tietysti pitää olla vaihtelua, mutta eikö oikea, vakava, pitkä suhde ole ihanaa, seksi sellaisessa upeeta ja normaali, rauhallinen, tunteellinen rakastelu parasta ?!! Sitten vakisuhteessa lisämausteet tietysti YES !
Ennen oli paremmin... :( - Ikuisesti ?!
viestin aloittaja kirjoitti:
Lieneekö kateellisten panettelua?Vai olette tavanneet muutamia kertoja ?! Siitähän se lähtee tietysti, mutta se voi olla "strategiaa". Toisen tuntemiseen menee tutkimusten mukaan ainakin puoli vuotta - joten katsotaan sitten miten sun kävi !
Varuillasi ole kuitenkin mutta onnea yritykseen !
- arvata?
Otetaan nyt näin että erehtyisin sinne ylistämillesi sokkotreffeille. Valinta on vaikea.Pitkässä listassa on niin monta nimeä. Eikä kukaan tosissaan. Kaikilla kalu pystyssä tai kiusa mielessä. Pahimmassa tapauksessa punaiset kumihousut jalassa pyytää sua messengeriin, kun tahtoisi että "katselet"
Voin minä joskus kuitenkin käydä siellä vielä "tarkistamassa" tilanteen..mutta eipä ole kiirettä. Netistä ei yksinkertaisesti löydy enää foorumia jossa voisi vain keskustella, vieläpä ravitsevasti. Ja se on tosi sääli. - saletti homma
En usko sua, en todellakaan ! Tai sit olet täysi imbesilli idiootti. Kuka nyt sokkotreffipalstalta juttuseuraa etsiin ?! Jokainen tietää mikä homman nimi siellä on !!
Tulet pettymään vielä pahasti ! Olen muuten mies.
Osaan nämä hommat, heh.- itsekästä
Tyydyttää itseään netin välityksellä.
- kaksin aina kaunihimpi
Täällä paljon kohtalon tovereita:
http://mbnet.fi/b00gie/flash-animaatiot/youare.swf - mies.
Kävin kokeilemassa eka kertaa ja joku nainen sanoi "moi", siitä lähti keskustelu alkuun ja kohta väliin tunkes joku toinen äijä. Tämän jälkeen meikeläinen kirjautukin automaattisesti ulos keskustelusta. Ompa tosi magee systeemi, todella.
- chatissa?
Treffipalstalla, kun sydäntä(!) klikkaat on sokkotreffit, siellä ei kyllä kukaan kolmas pääse väliin. Kokeiles piruuttaan, menet naisena sisälle ja huomaat että jos et osaa tarpeeksi kiihottavia puhua ja huipulle johdatella, ja nopeasti sittenkin niin sokkotreffi kumppanisi kirjautui ulos! HirveÄn huonokäytöksistä porukkaa, koskaan ei edes varoiteta, että kohta mä lähden, tämä keskustelu ei minua miellytä. Eihän netissä hyvänen aika VOI mitään muuta kuin keskustella. Netissä on aika vaikea tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan kumppanin kanssa joka ei halua mukaan!
- mies.
chatissa? kirjoitti:
Treffipalstalla, kun sydäntä(!) klikkaat on sokkotreffit, siellä ei kyllä kukaan kolmas pääse väliin. Kokeiles piruuttaan, menet naisena sisälle ja huomaat että jos et osaa tarpeeksi kiihottavia puhua ja huipulle johdatella, ja nopeasti sittenkin niin sokkotreffi kumppanisi kirjautui ulos! HirveÄn huonokäytöksistä porukkaa, koskaan ei edes varoiteta, että kohta mä lähden, tämä keskustelu ei minua miellytä. Eihän netissä hyvänen aika VOI mitään muuta kuin keskustella. Netissä on aika vaikea tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan kumppanin kanssa joka ei halua mukaan!
Se sokkotreffi, kokeilin sitä piruuttaan kun täällä siitä on jauhettu.
- -mies26-
mies. kirjoitti:
Se sokkotreffi, kokeilin sitä piruuttaan kun täällä siitä on jauhettu.
Eiköhän siinä käynyt niin, että valvoja heitti sut ulos. Eli tämä kolmas kaveri lienee varustettu oikeuksilla pois potkimiseen.
- mies.
-mies26- kirjoitti:
Eiköhän siinä käynyt niin, että valvoja heitti sut ulos. Eli tämä kolmas kaveri lienee varustettu oikeuksilla pois potkimiseen.
Joo. Huomas varmaan kun keskustelu lähti hyvin liikkeele ilman mitään taka-ajatuksia. Kerkesimpäs kirjoittaa että tänne tuli vissiin joku muukin kirjoittelemaan ja sen jälkeen lensin ulos.
- mies.
mies. kirjoitti:
Joo. Huomas varmaan kun keskustelu lähti hyvin liikkeele ilman mitään taka-ajatuksia. Kerkesimpäs kirjoittaa että tänne tuli vissiin joku muukin kirjoittelemaan ja sen jälkeen lensin ulos.
Tämä juttu, että oli pakko laittaa palautetta asiasta. Mielestäni aika törkeetä jos valvojaksi päästetään tuommoinen elämäänsä kyrpiintynyt yksilö joka ei osaa tehdä aloitetta naisten kanssa, vaan pitää ratsastaa muiden avustuksella.
- toinen onnellinen :)
Järkyttävää kuinka kateellisia ihmiset on, heti ollaan mollaamassa ja maalaamassa piruja seinille. Eikö jokaisella ole oikeus tehdä itse omat virheensäja oppia kantapään kautta asioita ilman teidän kaikkitietävien neuvoja.
Antakaa kaikkien kukkien kukkia vaan :)
Onnea viestiketjun aloittajalle. Itselläni kolahti jouluaattona, ekat treffit ja that´s it....molemminpuolin. Ehkä kaksi yötä ollaan oltu erossa tän kuukauden aikana.. Nyt tuntuu että on rakastumassa ja samaa sanoo toinenkin, ei oo ikinä ollu tämmönen olo kenenkään kanssa. Ja nuoria ollaan vielä, 24-v. - mä vain
Kyllä sokkotreffeiltä voi todellakin löytää rakkaan. Näin kävi itsellenikin. Tunne on molemminpuolinen. Tosin sokkotreffeillä on paljon juuri vain seksiseuraa hakevia, mutta onneksi löytyy välistä joku muukin.
En oisi koskaan uskonut, että jotain näin ihanaa on olemassakaan.- SOKKOTYTTÖ
Milloin hänet löysit, onko uusi juttu ? Sinä ihastunut/rakastunut ? Missä tapasitte/kohtaamispaikka ? Mistä kotoisin ? Kuka ?
Kerro jotain miehestä ?
Ajattelen vaan että saattaa olla näitä sokkotreffi/nettihuijareita, kuulostat taas yhdeltä "onnelliselta" uhrilta ? Nyt on ihana tunne, mutta pian haukut häntä täällä pelimieheksi/huijariksi, ties miksikä ! - mä vain
SOKKOTYTTÖ kirjoitti:
Milloin hänet löysit, onko uusi juttu ? Sinä ihastunut/rakastunut ? Missä tapasitte/kohtaamispaikka ? Mistä kotoisin ? Kuka ?
Kerro jotain miehestä ?
Ajattelen vaan että saattaa olla näitä sokkotreffi/nettihuijareita, kuulostat taas yhdeltä "onnelliselta" uhrilta ? Nyt on ihana tunne, mutta pian haukut häntä täällä pelimieheksi/huijariksi, ties miksikä !Löysin hänet kolme kuukautta sitten. Olen erittäin ihastunut häneen ja olemme tavanneet muutaman kerran. Tämä ei ole mikään huijarijuttu. Hän on ihan ok.
Kyllähän täällä paljon on näitä huijareita, mutta pitää katsoa ennen kuin suostuu mihinkään ja tavatakin varauksella muutaman kerran.
En varmaan koskaan tule haukkumaan häntä täällä vaikka homma ei toimisikaan pitemmän päälle. Tässä suhteessa elämme molemmat samalla tavalla eli tykkäämme toisistamme ja nautimme tästä hetkestä. Aika sitten näyttää kuinka tässä käy. Emme elä haavemaailmassa vaan ihan rehellisesti tätä päivää. Kiva kun huolehdit, mutta en ole sinisilmäinen teinityttö. - SOKKOTYTTÖ
mä vain kirjoitti:
Löysin hänet kolme kuukautta sitten. Olen erittäin ihastunut häneen ja olemme tavanneet muutaman kerran. Tämä ei ole mikään huijarijuttu. Hän on ihan ok.
Kyllähän täällä paljon on näitä huijareita, mutta pitää katsoa ennen kuin suostuu mihinkään ja tavatakin varauksella muutaman kerran.
En varmaan koskaan tule haukkumaan häntä täällä vaikka homma ei toimisikaan pitemmän päälle. Tässä suhteessa elämme molemmat samalla tavalla eli tykkäämme toisistamme ja nautimme tästä hetkestä. Aika sitten näyttää kuinka tässä käy. Emme elä haavemaailmassa vaan ihan rehellisesti tätä päivää. Kiva kun huolehdit, mutta en ole sinisilmäinen teinityttö.Sun sanat siinä sun aloitusviestissäsi vain olivat aivan kuin minun ajatuksistani muutama kuukausi sitten, kun itse tapasin miehen sokkotreffien kautta. Hän vaikutti kaikin puolin rehelliseltä ja luotettavalta, Vantaalla asustelee.
Mekin tapasimme harvoin ja lopulta selvisi että hän tapailee muitakin. Todella kusetusta aivan upeantuntuiselta aikuiselta mieheltä. Minullakin silloin tunne että emme eläneet haavemaailmassa, olimme hyvinkin realistisia ja välimatkaakin jonkun verran ( mutta ei mikään ylitsepääsemätön matka) ja molemmat olimme toistemme mielestä sellaisia mitä kumpikin oli halunnut ja odottanut. Niin hän ainakin mulle väitti - on vaan tainnut väittää muillekin samaa.
Olet nyt sitä mieltä että ajattelet realistisesti ja olet ihastunut - toivon ettet pety. Koska sitten kun pettyy niin ei enää osaa olla lainkaan realistinen suhteen päättymiseen, toisen keinotteluun ja leikkiin ym
Ikävä että tällaista jouduin kokemaan, nyt onkin vaikea luottaa kehenkään täällä netissä tai live-maailmassakaan. Olen aikuinen, 40-kymppinen nainen ja tämä kyseinen mieskin yli 40 jo. Joten ei mistään teinileikeistä ole kysymys.
Tuttavapiirissä on puhuttu paljonkin näistä asioista ja huomattu että päälle 40-kymppiset miehet, miksei naisetkin, elävät jonkinlaista uutta teiniaikaa, haluavat elää kuin nuorena, vaihtavat kumppania kuin paitaa, eivätkä ajattele vaan toisen tunteita.
Hyvää jatkoa teille, toivottavasti kaikki menee hyvin, epäilen vain... ;)
- Nimetön
...ja anna kateellisten kalkattaa. Löysin oman rakkaani, nykyisen aviomieheni, täältä. Sitä ennen toki tullut turpaankin näillä(kin) markkinoilla. Mitään ei saa, jos ei uskalla yrittää! Kaikkea hyvää Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884