Muistaakohan /tietääköhän kukaan mitä biisiä käytettiin tunnuksena P-P Peteliuksen tähdittämässä "Herra 47"-sarjassa v. 1994?
Suurkiitos sille, joka saa tämän elämää suuremman kysymyksen vaivaamasta päätäni. :)
sketsisarjan tunnusmusa v.1994
7
431
Vastaukset
- En muista
Pulttibois-sarjan tunnari oli Pump Up The Volume
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pulttibois
Vuosiluku ei kyllä ihan natsaa.- utelias
En tarkoita Pulttiboisia, vaan tosiaan Peteliuksen sarjaa "Herra 47" (ihan oma sarjansa). Muina näyttelijöinä oli Outi Alanen ja Jope Ruonansuu.
http://www.imdb.com/title/tt0371453/
Kiitos kuitenkin vastauksestasi. :)
Voisitko vähän kuvailla sitä musaa, minkä tyylistä se oli? Mulla tulee yks biisi kyl mieleen, mut en kehtaa sitä edes tarjota vastaukseksi vielä tässä vaiheessa... =(
- utelias
Sitä on tosi vaikea kuvailla.. Mulla on kyllä melodia päässä, mutta se ei tässä paljoa auta. :(
Voisin kuvitella että se on joku vanha instrumentaalibiisi, joka on miksattu uusiksi. Nopeatempoinen ja "menevä", muistaakseni naisen "esittämä" (ei siis varsinaisesti laulama, vaan "tapailema" - ehkä vähän scat-tyyppinen).
Mulla on jopa ollut tää biisi tiedossa joskus, mutta en muista sitä enää, luultavasti tunnistaisin kyllä heti nimen perusteella.
...mut sanotaan nyt se silti...Doop - Doop...semmosta foxtrot-eurodancea...jossain Peteliuksen ohjelmassa muistan tuon biisin kuulleeni . Täytyy kyllä tunnustaa että en ole ikinä ollut yhtä epävarma vastauksestani, kuin nyt... =(
- utelias
Suotta olet epävarma, satut nimittäin olemaan täysin oikeassa. :) Sydämelliset kiitokset - tuo biisi on vaivannut mieltä viimeiset 12v.. Toivottavasti saan sen nyt vihdoinkin pois päästäni. :D
utelias kirjoitti:
Suotta olet epävarma, satut nimittäin olemaan täysin oikeassa. :) Sydämelliset kiitokset - tuo biisi on vaivannut mieltä viimeiset 12v.. Toivottavasti saan sen nyt vihdoinkin pois päästäni. :D
Kiva kuulla että minunkin vastaukset joskus osuvat oikeaan... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889