Lueskelin noita sukulaisten nuuskimisjuttuja mielenkiinnolla.
Meillä on wc:ssä sellainen muovinen peilikaappi, josta lähtee aivan käsittämättömän kovaääninen lonksaus, kun sen laittaa kiinni (jotain vikaa saranapuolella). Joskus kun joku vieras käy wc:ssä, saattaa kuulua tuo lonksaus ja siitä tietää, että vieras on avannut tuon kaapin. Saattaa vähän nolottaa sitä kaappien tutkijaa vähän, kun tulee pois veskistä... :)
Ilmiantava kaappi
89
64103
Vastaukset
- monesti olen
ihmetellyt! Miksi h**v***ssä sitä täytyy tonkia toisten kaappeja! Mua ei ainakaan kerkee kiinnostaa kenenkään kaappien sisältö kun meen johkin kylään. Mul on kyl muita intressejä siihen kylässä käymiseen.
- ihana tietää
että jollakin muullakin on samanlainen kaappi kuin minulla! Ilmeisesti kaikissa tuon valmistajan kaapissa on sama vika.
Tuo, että kurkataan kylppärissä toisten peilikaappiin, on kai yleisin pikku uteliaisuuden muoto, ja ihan tiedostamaton.
Minulla ainakin, minä näes kurkkaan aina, vaikkei minua oikeasti pätkääkään kiinnosta, mitä siellä kaapissa oikeesti on!! - XXX
ihana tietää kirjoitti:
että jollakin muullakin on samanlainen kaappi kuin minulla! Ilmeisesti kaikissa tuon valmistajan kaapissa on sama vika.
Tuo, että kurkataan kylppärissä toisten peilikaappiin, on kai yleisin pikku uteliaisuuden muoto, ja ihan tiedostamaton.
Minulla ainakin, minä näes kurkkaan aina, vaikkei minua oikeasti pätkääkään kiinnosta, mitä siellä kaapissa oikeesti on!!Uudessa asunnossani pikkuvessassa on myöskin tuollainen kaappi. Arvatkaa miltä tuntui kun ex-ukko ex-appivanhempien kanssa oli lapsemme synttäreillä ja kun joku heistä meni ekan kerran vessaan kuului tuo loksahdus... mulla kyllä oli naurussa pidättelemistä kun ajattelin, että mitähän sieltä luulevat löytävänsä kun meidän asunnon asukkaiden (minä ja 4 tytärtäni) kaikki kamat on kylppärin vessassa!
- viiruhiiru
XXX kirjoitti:
Uudessa asunnossani pikkuvessassa on myöskin tuollainen kaappi. Arvatkaa miltä tuntui kun ex-ukko ex-appivanhempien kanssa oli lapsemme synttäreillä ja kun joku heistä meni ekan kerran vessaan kuului tuo loksahdus... mulla kyllä oli naurussa pidättelemistä kun ajattelin, että mitähän sieltä luulevat löytävänsä kun meidän asunnon asukkaiden (minä ja 4 tytärtäni) kaikki kamat on kylppärin vessassa!
Pitäisiköhän kaappiemme perustaa joku yhdistys... ;o)
- Anner
ihana tietää kirjoitti:
Minulla ainakin, minä näes kurkkaan aina, vaikkei minua oikeasti pätkääkään kiinnosta, mitä siellä kaapissa oikeesti on!!Tää on ihan outo juttu, mulle ei nimittäin oo varmaan koskaan tullu mieleenkään katsoa jonkun vessan kaappiin?? Ja siis ikinä en ole katsonut. Mitä "kivaa" sieltä muka löytää, ei kai kukaan suurimpia salaisuuksiaan tollasessa paikassa säilytä..
No, taas opin jotakin uutta.. Pitäisköhän munkin aloittaa norkoilu, jos sit vaikka jotain hauskaa löytyis :-o
- Paavo lipponen
Toi onkin aika hyvä! Mistähän mäkin saisin tuollaisen, vai pitäisikö itse viritellä tuo ansa.
Heh!- Huippua
mutta mitäs jos sen kaapin laittaa toodella hiljaa kiinni? :-)
- viiruhiiru
Huippua kirjoitti:
mutta mitäs jos sen kaapin laittaa toodella hiljaa kiinni? :-)
Se ei onnistu.
- kaappiin
viiruhiiru kirjoitti:
Se ei onnistu.
oiskin kiva laittaa sinne vessan kaappiin jotain todella hämmentävää.....että ois noloa kaapin avaajalle! mitä se sitten voisikaan olla..loppuvierailun se vaan miettis sitä kaapin sisältöä.
- viiruhiiru
kaappiin kirjoitti:
oiskin kiva laittaa sinne vessan kaappiin jotain todella hämmentävää.....että ois noloa kaapin avaajalle! mitä se sitten voisikaan olla..loppuvierailun se vaan miettis sitä kaapin sisältöä.
-tomaatteja (kuten mainoksessa)
-seksileluja
-Ikkuna makuuhuoneeseen
-raamattu
äh, en keksi parempiakaan... - ja...
viiruhiiru kirjoitti:
-seksileluja
-Ikkuna makuuhuoneeseen
-raamattu
äh, en keksi parempiakaan...hyllylle tuijottamaan suoraan kaapin nuuskijaa.
- KeksijäKalle
viiruhiiru kirjoitti:
-seksileluja
-Ikkuna makuuhuoneeseen
-raamattu
äh, en keksi parempiakaan...vaikka tekopeniksen tai vibraattorin...
- nolata nuuskija
KeksijäKalle kirjoitti:
vaikka tekopeniksen tai vibraattorin...
eikä itseään. Miten jos emäntää ei ole, vaan sinkku-isäntä? Olisiko idea hyvä? Tai edes emännän kannalta?
- -nainen-
nolata nuuskija kirjoitti:
eikä itseään. Miten jos emäntää ei ole, vaan sinkku-isäntä? Olisiko idea hyvä? Tai edes emännän kannalta?
Aikoinaa äitini ystävätär lainaili äitin hajuvettä aina wc:ssä käydessään. Hyllylle laitettiin "uusi" hajuvesipakkaus, joka tuoksui taivaalliselle, mutta sisälsi kankaisen harmaan "vieterirotan", joka ponkaisi ulos laatikosta, kun pakkauksen avasi. Parkaisu oli sanoin kuvaamaton, kun rouva asioi seuraavan kerran wc:ssä.
- ruyrytu
ja... kirjoitti:
hyllylle tuijottamaan suoraan kaapin nuuskijaa.
Kävisikö sellainen nyrkki, joka toimii esimerkiksi auton jousella. Kun oven avaa niin pamahtaa päin näköä, jos ei tiedä oikeaa tapaa avata.
Kaikissa tyylin elokuvissakin on aina tuo "laukeava nyrkkihansikas" joka pamauttaa kuonoon :) - esimerkiksi
kaappiin kirjoitti:
Lapun,jossa lukee tyyliin: hähhähhää, jäitpäs kiinni tms... :D
- kiikku
esimerkiksi kirjoitti:
Lapun,jossa lukee tyyliin: hähhähhää, jäitpäs kiinni tms... :D
Joko oikea tai sellainen feikkijuttu
- makke2
Itse laitoin tälläisen vanhan torven tuohon oveen ja se törähtää jokakerta kun sen avaa. Pikkasen on saanut nauraa kun kukaan ei huomaa sitä torvea siinä ja porukka säpsähtää. Tämä on siis jääkaapin ovessa :D Hygienia välineet on minulla lääkekaapissa ja sitähän ei niin usein tongita.
- fAMILYN
pYYSIH PAS*AA SITTEN KAAPIN KAHVOIHIN JOS SE ON LONKSUNUT HIHIHI
- tosiaankin
No onpas sulla pitkä perse.
- hissukka
Mitäs jos sen jälkeen kun on selvästi kuullut että kaappi on avattu, vielä ihan viattomasti kysyisi että oliko vessapaperi loppunut, kun kuulosti ihan siltä kun vessassa kävijä olisi jotain etsiskellyt.
Ilkeys kunniaan ;)- apollo
Mulla oli kanssa paljon sellasia kavereita jotka kylässä ollessaan mun luona katso sinne vessan kaappiin joka kerta ja se ärsytti mua. Kerran ennakoin tilanteen ja ennen kun kaverit tuli mun tykö, niin tyhjensin sen mokoman kaapin ja laitoin sinne kaappiin lapun jossa luki: Mitä luulit löytäväsi tällä kertaa...?
Sen jälkeen ei sinne kaappiin ole sen koommin kattottu! - siivooja
apollo kirjoitti:
Mulla oli kanssa paljon sellasia kavereita jotka kylässä ollessaan mun luona katso sinne vessan kaappiin joka kerta ja se ärsytti mua. Kerran ennakoin tilanteen ja ennen kun kaverit tuli mun tykö, niin tyhjensin sen mokoman kaapin ja laitoin sinne kaappiin lapun jossa luki: Mitä luulit löytäväsi tällä kertaa...?
Sen jälkeen ei sinne kaappiin ole sen koommin kattottu!En ole kuullutkaan tuollaisesta himosta! Edes yksi asia, josta olen vapaa. Kun en ole koskaan itse harrastanut, niin en ole ymmärtänyt, että se on noin yleistä.
Meidän vessan kaapissa on vaikka mitä vanhaa tavaraa. Tästä ketjusta päätellen kaapissani käy lukuisasti muut ihmiset kuin minä.
Onpa parasta siivota se tyhjäksi ja liimata tarralappu peiliin: "Ovi narahtaa suljettaessa."
En halua nolata vierailijoitani. - mistä tiedät?
apollo kirjoitti:
Sen jälkeen ei sinne kaappiin ole sen koommin kattottu!Oletko niin utelias itse, että hortoilet vessan oven takana kuulostelemassa, avataanko kaapin ovi, vai mistä tiedät, ettei kaappiin ole kajottu?
Jos asia kansaa vaivaa, niin voihan oven sulkea maalarinteipin palalla, niin että oven avaaminen on sen verran työlästä, että jää tekemättä. Sitä paitsi, jos hammasharjat ja muut kylppäärin esineet olisivat avohyllyllä, niin näkisiväthän vieraanne ne siinäkin. Samaa tavaraa kai kaapissakin on.
- uteliaisuuden
halua. Ei siitä pidä pahastua. Naiset kun ovat sellaisia.
- ei havaittavaa
kokemusta mutta meillä on sauna vessan ja suihkunurkkauksen vieressä ja yksi kummilapsemme äideistä joka kerta käydessään kurkkaa saunaan.Oven avaamisen kuulee selvästi.En ole koskaan huomauttanut asiasta mutta ko.nainen on siivoushullu, siksi varmaan haluaa tarkastaa meidänkin saunatilan.
- tarjikki
No joihinkin asioihin joskus löytyy muitakin syitä kuin oletettuja. Jos käyn vessassa jossa on suihkukaappi tai muu vastaava tila, kuten esim. sauna, en voi olla tarkistamatta, että kyseinen tila on tyhjä.. joo jokaisella meillä on omat hölmöt tapamme.. ja alkuperäiselle, käyn ainoastaan sellaisessa tilanteessa toisen kaapilla, että vessasta on paperi loppu, tai minulla on yllättäen kuukautiset alkaneet.. että jos narahtaa, niin näistä jommasta kummasta syystä. tai siitä samasta minkä joku kirjoitti, eli turhamaisuuttaan yritän katsella mahdollisista sisäpeileistä hiusteni takaprofiilin...
- Miukumauku
tarjikki kirjoitti:
No joihinkin asioihin joskus löytyy muitakin syitä kuin oletettuja. Jos käyn vessassa jossa on suihkukaappi tai muu vastaava tila, kuten esim. sauna, en voi olla tarkistamatta, että kyseinen tila on tyhjä.. joo jokaisella meillä on omat hölmöt tapamme.. ja alkuperäiselle, käyn ainoastaan sellaisessa tilanteessa toisen kaapilla, että vessasta on paperi loppu, tai minulla on yllättäen kuukautiset alkaneet.. että jos narahtaa, niin näistä jommasta kummasta syystä. tai siitä samasta minkä joku kirjoitti, eli turhamaisuuttaan yritän katsella mahdollisista sisäpeileistä hiusteni takaprofiilin...
Omituisen ajattelematonta käytöstä. Miltäpä mielipiteesi näyttää kirjoitettuna?
Ai niinkö se menee, että saisit käyttää minun siteitäni silloin kun sattuu menkkasi alkamaan??? Ja kuka sen on luvannut????????????????? Itse en voisi varastaa niitäkään, voisihan käyttää omankäden oikeutta lompakolla, kun sattuu alkamaan rahapula kesken kaiken, eiköstä niin? - saivartelija##
Miukumauku kirjoitti:
Ai niinkö se menee, että saisit käyttää minun siteitäni silloin kun sattuu menkkasi alkamaan??? Ja kuka sen on luvannut????????????????? Itse en voisi varastaa niitäkään, voisihan käyttää omankäden oikeutta lompakolla, kun sattuu alkamaan rahapula kesken kaiken, eiköstä niin?On kai nyt kohtuus, että voi käyttää siteitä. Pitäisikö sohva tuhria?
- kaikkea sitä
saivartelija## kirjoitti:
On kai nyt kohtuus, että voi käyttää siteitä. Pitäisikö sohva tuhria?
Kaikkea sitä saakin kuulla. Totta kai pyydät siteen jos kuukautiset noin alkaa.
Olet muuten aika erikoinen tapaus jos sulla on epäsäännölliset menkat muttet pidä varalta mukana yhtään sidettä tai tamponia. Jos sulla on säännölliset niin sitten vasta kumma näpistelijä oletkin. - poikkeustilanne ehkä
Miukumauku kirjoitti:
Ai niinkö se menee, että saisit käyttää minun siteitäni silloin kun sattuu menkkasi alkamaan??? Ja kuka sen on luvannut????????????????? Itse en voisi varastaa niitäkään, voisihan käyttää omankäden oikeutta lompakolla, kun sattuu alkamaan rahapula kesken kaiken, eiköstä niin?Kyllä multa saa ainakin käydä siteen kaapista lainaamassa, jollei ihan viimestä vie. Kyllä ne menkat saattaa kolmekymppiselläkin päivällä tai parilla heittää niin, ettei sidettä just sillon osu mukaan. Ja jos ainakin itsellä kun ne alkaa niin ne tosiaa tulvii kuin pieni Niagara. Tai ehkäpä joku huomaa tilanteen vasta pöntöllä?? Toki pyydän yleensä itse sidettä jos emäntä on paikan päällä, mutta jos vaikka on sukujuhlat kyseessä, niin helpompaa lienee että yhden siteen nappaan alushousuihini, kuin että veri tirskuen laukkaan ympäri huushollia kyselemässä emännän ja sen siteiden perään..??
- Havainnoitsija
Täytyy tunnustaa, että joskus tullut kylässä vilkaistua peilikaappiin, en tiedä miksi. Samat kamathan siellä kaikilla on, salaisempia juttuja siellä tuskin pidetään.
Toinen ilmiö minkä olen havainnut; usein kun vieras menee luonani vessaan, niin laittaa kraanasta veden valumaan kohinalla. Tätä olen joskus ihmetellyt, miksiköhän? Itse en sitä kylässä harrasta. Oliskohan siksi, ettei kaikki "vessaäänet" kuuluisi?- Havannoija2
Juuri siksi.
- ylläripylläri
No kun näköjään olet sitä sorttia, joka kuuntelee vessan oven takana, niin mieluummin kuuntelutan sulla veden kohinaa kuin plöts'hdyksiä ja pönttöpieruja.
- kurkkimatta
Osta paljon marmorikuulia. Laita peilikaappi lattialle ja täytä marmorikuulilla, sulje ovi kaapin ollessa vielä lattialla, ja kiinnitä kaappi sitten takaisin seinälle. Kun seuraava vieraasi raottaa kaapin ovea kurkatakseen sisälle, kolisevat marmorikuulat kuuluvasti lattialle! Metelistä ei voi erehtyä, ja punanaamaisella vieraallasi kestää jonkin tovin kerätä kaikki pudonneet kuulat talteen. Parasta/pahinta on tietysti se ettei kuulia millään saa kaikkia takaisin kaappiin sen ollessa vielä seinällä, eikä liian utelias vieraasi siis voi teeskennellä viatonta.
- jooooo
tää oli hyvä!!!
- lukko
jooooo kirjoitti:
tää oli hyvä!!!
mulla on sellanen kaappi jonka saa lukkoon.kaapin voi lukita aina kun on tulossa utelias ihminen kylään.
- utelias
lukko kirjoitti:
mulla on sellanen kaappi jonka saa lukkoon.kaapin voi lukita aina kun on tulossa utelias ihminen kylään.
Täytyykö mun erikseen pyytää
sitten avainta jos tarvii
jotain kaapista? - Nohnoh
utelias kirjoitti:
Täytyykö mun erikseen pyytää
sitten avainta jos tarvii
jotain kaapista?... sinä tarvitset ottaa toisten kaapista????????????? En yhtään ymmärrä kuinka joku voi käyttää toisten tavaroita kuin omiaan kysymättä lupaa. Et sitten ole ajatellut että varastat?
- open
voipi olla 'hiukka'hankala sovittaa 'kuulat'takaisin seinällä olevaan kaappiin!??
- ja tiputtelee kaappiin
open kirjoitti:
voipi olla 'hiukka'hankala sovittaa 'kuulat'takaisin seinällä olevaan kaappiin!??
...
- .....
:D :D
- peilikaapista
lähtee yksi ovi kokonaan irti kun avaa,ja siitä kuuluu melkoinen kolina kun sitä sitten yrittää korjata,on moni jääny kiinni ja ollu aikas nolona:))
- varma...
että vieras ei vain tarkastanut onko tukka siisti myös sivuilta ja takaa? Tarkoitan, että useasti vessan peilikaapeissa on peilit myös sisäpuolella itsensä peilailua varten.
- rv2
Aivan! Näin mä ainakin teen, jos availen kaappien ovia. Mitään sen suurempaa kiinnostusta toisen henkilökohtaiseen hygieniaan ei ole.
- meikkis
rv2 kirjoitti:
Aivan! Näin mä ainakin teen, jos availen kaappien ovia. Mitään sen suurempaa kiinnostusta toisen henkilökohtaiseen hygieniaan ei ole.
mulla on mieletön tarve laittaa vesi valuu vessassa jos en oo kotona. kaappiin olen kerran kurkistanut ja siinä oli ihan lappu että, smile you're on candidcamera...
hävetti
- otan opikseni
Eipä ole tullut mieleeni, että kylppärini kaappi on noin kiinnostava vieraitten mielestä.
Otan opikseni.
Viikonloppuna tulee vieraita, joten minulla on päivä aikaa siivota kaappi putsiksi. Kaikki on oordningissä vieraita varten.
Minun kaapissani saa vastaisuudessa hyvällä omallatunnolla nuuskia kaikki halukkaat.
Ootekolonkipullo ja henk.koht.hygieniatuotteet ovat järjestyksessä ja hyllyt pyyhitty pölyistä. - mötsky
Mulla oli vanhassa asunnossani iän ikuinen peili kaappi ja jostain syystä jokainen vieraileva ihminen avasi sen, tosin vain kertaalleen, nimittäin toinen ovista oli toisesta saranasta rikki ja se ovi tippui paikaltaan jos sen avasi, ellei osannut varautua. Kovasta rysäyksestä vessassa tiesi että taas on joku utelias kurkkinut kaappeihini.
Hauska yllätys vieraille olisi laittaa video kamera kaappiin (ei välttämättä päälle) olevinaan kuvaamaan... Siinäpä sitten jäisi itse teosta kiinni, vaikkei kaapeissa ehkä olekaan mitään salaista, mutta on minusta ainakin ikävää että henk.koht. tavaroita mennään tutkimaan ilman lupaa. Jos tarvitsee jotain, voi kysyä suoraan että olisiko sinulla lainata sitä tätä tai tuota...- Jenina
Samaa mieltä! Jos jotain välttämättä tarvii, niin voi kysyä. Kaappien sisältö ei kuulu ulkopuolisille; eihän kukaan menee esim. toisten keittiönkaappeihinkaan kurkkimaan.
On joskus käynyt mielessä kun vaikka elokuvissa näkee ko. kaappikuikkijoita että "jaa, vai tollastakin varmaan harrastetaan" - eipä oo itelleen tullu mieleenkään mennä utelemaan mitä toisten kaapit sisältää.
Joku pieni jäynä vois olla paikallaan, oppisivatpahan käyttäytymään kuten reilut ihmiset :D
- siellä sitten on?
No mitä siellä kaapissa sitten oikein on?
Luurankoja? Hieromasauva? Kortsuja? Tekovagina?
Kerro nyt, kun aloitit :D- yks
utelias..;) -pitäskö sun mennä kurkkaamaan...?! heh!
- pöllömpi, pöllöin...
yks kirjoitti:
utelias..;) -pitäskö sun mennä kurkkaamaan...?! heh!
Mitä järkeä kirjoitella tällaisia viestiketjuja jos ei kerro siitä kaapista, muuta, kuin, että on äänekkäät saranat??? Taas on naist asialla ja sen kyllä huomaa :D
- bimbo...
Mitäs noloa siellä sun kaapissa sitten muka on?
On taas niin tyypillistä naisten juttua, ettei mitään järkeä koko touhussa. Tämänkaltaisia juttuja sitten lörpötellään puhelimessa tuntikausia kavereillekin ja on tosi kivaa. On ihanaa olla bimbo!- viiruhiiru
En käsitä mitä kaappini sisältö tähän liittyy? Lukekaa alkuperäinen viesti aivojen kanssa.
- Eke
Keino tai "opetus" nuille uteliaille ois ehkä se kun oven avattuaan näkisivät oman ihanaisen kuoppaisen ja poimuisen naamansa toisesta peilistä mikä oisi kätevästi asennettu sinne ensi-ovien taakse..kjäh kjäh..;)
- karpalö
Moi! Tosi hyvä juttu. . . Kokeilen
- tekemiset vähissä...
kun ei muuta tekemistä ole kuin seurata kuinka kova flaksi vessan kaapilla käy.
Säälittävää.
Ketä kiinnostaa. Pidä paskaset kamas.- alkup. sitä tarkoitti
Tuskin alkuperäinen kirjoittaja "vahtaa".
- hölömömpi
Kuinka siitä noin kiihdyt, jos itse et muka harrasta moista? Huomaa siis, että mikä tahansa källi saattaa tulla vastaan kaapin oven auettua. Itse taidan hankkia vekottimen, joka välähtää salamavalon tavoin kaapin oven auetessa.
Kommenttisi kamojeni pitämisestä on aiheeton, tottakai, HUOM!!!!! minunhan ne ovat. - So what
alkup. sitä tarkoitti kirjoitti:
Tuskin alkuperäinen kirjoittaja "vahtaa".
Minulle vaimon kanssa riittää se että tiedetään mitä omassa "kaapissa" on.
Oma kaappi, oma lupa.
- shine_drop
laittaa kaappiin sellasen kameran mistä kehittyy suraan se kuva. Mä en nyt muista miks sitä sanotaan. sais nuuskija mukavan muiston samalla kun tutkiskelee toisten kaappei. :)
- jennimariasofia
Anoppi tuli tutustumaan uuteen kotiimme. Hän meni käymään wc.ssä, jossa meillä on sellainen jykevä peltikaappi. Kuului "klonks" ja tiesin, että anoppi oli kurkannut kaappiin. Kävelin toiseen päähän taloa, jottei häntä nolottaisi pois tullessaan.
Kaapissa säilytetään niinkin dramaattisia tavaroita kuin veskipaperirullia ja pesuaineita.- päälle
jos laittas oven päälle jotain silleen et se tippuu avaajan naamalle kun ovi avautuu, esim. kuminen käärme tms hämähäkki...tai ihan vaan mukillinen vettä!
- Tikru[tm]
... 40% vieraista, jotka käyvät kylpyhuoneessasi, kurkistavat myös
lääkekaappiisi - Peksi
Eihän tuo peilikaappiin kurkkaaminen
vielä mitään, mutta kun aletaan
tutkimaan pyykkikorin sisältöä,
aletaan mennä jo aika intiimille
alueelle.- karpalö
Kuulehan kun kesäisin syynätään pyykitkin narulla. Laita siinä sitten pikkupökiä kuivumaan! Vaarana, että ne katoavat salaperäisesti?? Ehkäpä toisen ostamat vaatteet ovat halutumpia kuin omat.Nimimerkki kokemusta on
- miesten harrastusta
etenkin jos on tuore tyttöystävä, jonka pöksyihin haluaisi päästä. Peilikaappeja taas tutkivat enemmän miehestä kiinnostuneet tyttöystävät, jotta saavat hieman kuvaa poikaystävänsä hygienan hoidosta ja vinkkejä esim. mitä partavettä mies käyttää/ voisi ajatella ostaa lahjaksi. Sama on myös kai toisin päin, mutta miehet melkeinkin katsovat naisten peilikaapeista että mitä intiimijuttuja naiset käyttää tai minkä merkkistä hajuvettä. Sen kyllä ymmärrän hyvin että etäsuhteessa olevat tarkastavat toistensa kaappeja kunhan sopiva tilaisuus iskee. Itse en vieraiden kaappeja availe, jos olen jossain kylässä pidempään, pidän kyllä huolen siitä että mulla on pesutarvikkeet omasta takaa mukana.
Joku kameraa on ehdoitellut kaappiin. Itse kehittelisin jonkin sellaisen systeemin että kaapin oven avaus laittaisi radion tai esim. vanhanaikaisen C-kasetin soimaan nauhurilta, sellaisen ääninauhurin kautta (tarkoitan sitä että nauhurissa on sisäinen kaiutin ja mikrofoni). Kasetille voisikin sitten äänittää pornoa sekä seksiä, varmaan menisi jauhot suuhun siinä kohtaan kun oven avaa ja kasetti alkaa soittamaan... Piilottaa vielä mahdollisimman hyvin nauhurin niin ettei kaapin tutkija sitä löydä, joten tällöin hän joutuu paljastamaan itse itsensä, että on tutkinut kaappeja. Että voisitko mennä sammuttamaan...
- sdffdgh
onko tullut mieleen, että ehkä vieraasi vain peilasi takaraivoaan..
- asioissa
on toinenkin puoli. Kerran mä jouduin kurkkaamaan poikani huushollin vessassa lavuaarin alla olevaan kaappiin kun paperi oli loppu. Se tuntui pahalta. Vessasta tultuani sanoin etsineeni paperia. Miniä mulkaisi mua tosi pahasti. Kauhea kiire mulla oli selittää että, hain sitä siitä alakaapista. Paperia olisi ollut aivan pöntön takana nurkassa olevassa teräslieriössä. Mutta se mulkaisu... Voi mua.
Totuus on kuitenkin aika ikävä. Luin joskus jo kauan sitten tutkimuksen jossa väitettiin viidestä henkilöstä neljän tutkivan muiden kaappeja ja laatikoita heti tilaisuuden tullen. Myös kirjeet luetaan. Eroa ei ollut miehillä ja naisilla eikä iälläkään.
- saaaaara
Ei tarvi kurssia, Näyttää aina rehottavan ovi tai molemmat auki.
- jester
Mä tiedostin ton saman omituisen käytöstavan kanssa joskus vuosia sitten ja ensin järjestin sinne kaappiin ihmisille ihmeteltävää. Virittelin sinne vanhoja lääkepurkkeja joissa oli jotain suola- ja vitamiinipillereitä ja tekaisin reseptit joidenmukaan kyseessä oli vahvoja mielenterveyslääkkeitä.
Sittemmin kun muutin ja ostin uuteen asuntoon uuden kaapin viritin siihen oveen jääkaapin oven valokatkaisimen ja laitoin kaapin sisään vanhan digikamerani ja salaman jotka toimivat kyseisellä katkaisimella. Olen saanut loistavia kuvia. - hyvä
Meilläkin mieheni sisko nuuskii kyllä joka paikan ja luulee, että en tiedä mitään. Mutta minäpä nuuskin hänen nuuskimistaan...ha haaa! Meitä on moneksi...hih
- karpalö
Nytpä lähden kivalla mielellä töihin! Huippua, siskoseni!!
- GmbH
pari 'muovimukia' kumilangalla oveen kiinni! Sit,kun vieraasi avaa oven,ei voi olla kuulumatta,kun ne kupit sieltä putoilevat ;)HEH-HEH!
- hauska ketju :)))
Pakko ensinnäkin tunnustaa, että mulla oli aikoinaan hirvee hinku kurkkia toisten wc -kaappeihin. Hillitsin himoni, niinkuin odotan toistenkin tekevän. Kerran annoin periksi ja kurkkasin, siihen se sitten jäikin. :) En tiedä, mikä siinä kiinnosti. Sen kerran jälkeen ei oo tullut sellasta liki pakonomaista tarvetta kurkata. :)))
Mutta noi ideat kurkkaajan nolaamisesta... Joku väläytti feikkikameraa kaappiin. Loistava idea!!! Siihen kun vielä jatkaa illanvieton ohjelmaksi, että: "Katotaanpa viimeiset reissu-/ristiäis-/synttärikuvat kamerasta ton telkun kautta." Johan alkais hikipisarat virrata!!! =D- 46udd
jos se on niin salainen. Varmaan suurin syy miksi ihmiset katsovat sinne, johtuu kamman/ hiusharjan lainaamisen tarpeesta. Etenkin jos on kylässä, on suuri paine näyttää mahdollisimman hyvältä. Minun harjojani saa aivan hyvin vieraat lainata. Ehkä joku myös haeskelee sieltä mm. pumpulipuikkoa meikin ehostamiseen, tai käsipeiliä jotta näkisi tukkansa takaa, tai pumpulilappua johonkin meikinkorjaus tarpeeseen, ym. Mitä sitten?!!
- hmyh
46udd kirjoitti:
jos se on niin salainen. Varmaan suurin syy miksi ihmiset katsovat sinne, johtuu kamman/ hiusharjan lainaamisen tarpeesta. Etenkin jos on kylässä, on suuri paine näyttää mahdollisimman hyvältä. Minun harjojani saa aivan hyvin vieraat lainata. Ehkä joku myös haeskelee sieltä mm. pumpulipuikkoa meikin ehostamiseen, tai käsipeiliä jotta näkisi tukkansa takaa, tai pumpulilappua johonkin meikinkorjaus tarpeeseen, ym. Mitä sitten?!!
Moukkamaista olla kysymättä ensin! Etkö tuota tajua?
- ty4yy
hmyh kirjoitti:
Moukkamaista olla kysymättä ensin! Etkö tuota tajua?
Vielä moukkamaisempaa olisi kysyä koko suvun tuntemattomien juhlavieraiden edessä ja kuullen, että: käyn vessassasi, voinko lainata peiliä, tai sitä tai tätä. Ehkäpä se emäntä on kiireellinen tarjoillessaan vierailleen. Jos tavallinen vieraanvaraisuus tekee niin tiukkaa, ei pidä kutsua kylään ketään, ettei vaan käy niin että joku haluaisi yllättäen vaikka juoda vesitilkkasen janoonsa, ja se ei sopisi.
- Mie vain
46udd kirjoitti:
käyttää toisten kampoja ja harjoja. Minulle ei tulisi mieleenkään lainata keneltäkään kampaa tai harjaa saati laitata jollekin omiani. Nykyisin on tämä täiongelma, ja ne ötökäthän leviävät esim. juuri lainattujen kampojen välityksellä
- 6w4uj
Mie vain kirjoitti:
käyttää toisten kampoja ja harjoja. Minulle ei tulisi mieleenkään lainata keneltäkään kampaa tai harjaa saati laitata jollekin omiani. Nykyisin on tämä täiongelma, ja ne ötökäthän leviävät esim. juuri lainattujen kampojen välityksellä
...mielummin! sehän on jokaisen oma asia. tietysti lyhyellä tukalla ei kampaa aina tarvita. Jos sinulla on täi ongelma, niin en suosittelisi minkäänlaista vierailua toisten kotona, täit kyllä pomppivat päästä toiseen ilman kampojakin. En muuten tunne itse ketään jolla olisi täi-ongelmaa, enkä ole lukenut lehdistäkään että nyt juuri olisi joku täiepidemia käynnissä - paitsi tarha-ikäisten keskuudessa. oletpa tiukka ihminen, kun et voisi lainata edes hiusharjaa!
- hmhyh
ty4yy kirjoitti:
Vielä moukkamaisempaa olisi kysyä koko suvun tuntemattomien juhlavieraiden edessä ja kuullen, että: käyn vessassasi, voinko lainata peiliä, tai sitä tai tätä. Ehkäpä se emäntä on kiireellinen tarjoillessaan vierailleen. Jos tavallinen vieraanvaraisuus tekee niin tiukkaa, ei pidä kutsua kylään ketään, ettei vaan käy niin että joku haluaisi yllättäen vaikka juoda vesitilkkasen janoonsa, ja se ei sopisi.
Mikäs seksisti sinä olet? Vai että emännän tehtävä on tarjoilla. Eikö sillä isännälläkin ole aivot ja kaksi kättä.
- hmhyh
6w4uj kirjoitti:
...mielummin! sehän on jokaisen oma asia. tietysti lyhyellä tukalla ei kampaa aina tarvita. Jos sinulla on täi ongelma, niin en suosittelisi minkäänlaista vierailua toisten kotona, täit kyllä pomppivat päästä toiseen ilman kampojakin. En muuten tunne itse ketään jolla olisi täi-ongelmaa, enkä ole lukenut lehdistäkään että nyt juuri olisi joku täiepidemia käynnissä - paitsi tarha-ikäisten keskuudessa. oletpa tiukka ihminen, kun et voisi lainata edes hiusharjaa!
Itsehän semmoinen ihminen on moukka ja epäsiisti, joka ei pidä mukanaan omia kampoja yms.
- 746rhr
hmhyh kirjoitti:
Itsehän semmoinen ihminen on moukka ja epäsiisti, joka ei pidä mukanaan omia kampoja yms.
lähtöön....Itse ainakin lainaan ihan mielelläni ystävilleni ja sukulaisilleni mitä vaan, etenkin jos on joku erityistilanne, kuten kamman lainaaminen juhlissa. Muta ehkä jotkut piirit ovat sitten "tiukkapipoisempia" tyyliin: "hyi en voi lainata sinulle mitään kun olen itse niin hieno ja te muut olette varmaan saastaisia täinkantajia!". Onnea vain ihmissuteittenne kanssa sitten...
- Mie vain
746rhr kirjoitti:
lähtöön....Itse ainakin lainaan ihan mielelläni ystävilleni ja sukulaisilleni mitä vaan, etenkin jos on joku erityistilanne, kuten kamman lainaaminen juhlissa. Muta ehkä jotkut piirit ovat sitten "tiukkapipoisempia" tyyliin: "hyi en voi lainata sinulle mitään kun olen itse niin hieno ja te muut olette varmaan saastaisia täinkantajia!". Onnea vain ihmissuteittenne kanssa sitten...
kotona jo lapsena, että hammasharja, hiuskampa ja -harja ovat henkilökohtaisia, eikä niitä siis lainailla kenellekään.
Ja tiedoksi sille, joka väitti täiden leviävän pomppimalla päästä päähän. Väitteesi ei pidä paikkaansa. Täit leviävät nimenomaan kampojen, harjojen, pipojen jne välityksellä. Tuttu on töissä tarhassa, jossa on nyt pamahtanut täiongelma päälle. Siellä tarkistettiin välittömästi myös hoitajien hiukset kaiken varalta. Tuossa tarhassa otettiin toistaiseksi pois käytöstä lasten päiväunillaan käyttämät patjat. Niiden epäiltiin saastuneen. Minulle ei tulisi mieleenkään nukkua vuoteessa, jossa olisi joku nukkunut ennen minua eikä vuodevaatteita olisi vaihdettu välillä. - n567e
Mie vain kirjoitti:
kotona jo lapsena, että hammasharja, hiuskampa ja -harja ovat henkilökohtaisia, eikä niitä siis lainailla kenellekään.
Ja tiedoksi sille, joka väitti täiden leviävän pomppimalla päästä päähän. Väitteesi ei pidä paikkaansa. Täit leviävät nimenomaan kampojen, harjojen, pipojen jne välityksellä. Tuttu on töissä tarhassa, jossa on nyt pamahtanut täiongelma päälle. Siellä tarkistettiin välittömästi myös hoitajien hiukset kaiken varalta. Tuossa tarhassa otettiin toistaiseksi pois käytöstä lasten päiväunillaan käyttämät patjat. Niiden epäiltiin saastuneen. Minulle ei tulisi mieleenkään nukkua vuoteessa, jossa olisi joku nukkunut ennen minua eikä vuodevaatteita olisi vaihdettu välillä.taas kotona jo lapsena, että vieraanvaraisuus, käytöstavat, kohteliaisuus, lähimmäisenrakkaus, avuliaisuus ovat tärkeimmät arvot. Tiedätkö paljonko yksi varakampa maksaa? Ehkä noin 20 centtiä. Huom! Sen voit pestä myös joka vieraan jälkeen, ja pitää sitä ainoastaa "vieraskampana".
Neuvoisin kaikkia niitä joilla on täitä päässä, pysymään kotona! Ja myös olemaan pitämättä kutsuja/juhlia, jos se on niin tiukkaa. - Mie vain
n567e kirjoitti:
taas kotona jo lapsena, että vieraanvaraisuus, käytöstavat, kohteliaisuus, lähimmäisenrakkaus, avuliaisuus ovat tärkeimmät arvot. Tiedätkö paljonko yksi varakampa maksaa? Ehkä noin 20 centtiä. Huom! Sen voit pestä myös joka vieraan jälkeen, ja pitää sitä ainoastaa "vieraskampana".
Neuvoisin kaikkia niitä joilla on täitä päässä, pysymään kotona! Ja myös olemaan pitämättä kutsuja/juhlia, jos se on niin tiukkaa.liittyvät siihen, että on epähygieenistä käyttää toisten kampoja tai harjoja. Ellei ole omaa kampaa käsilaukussa (minulla on kasa niitä laukussani), niin tukka saa sitten olla sekaisin. Ei ole minun velvollisuuteni hommata vierailleni kampoja tai harjoja. Saati, että he voisivat vapaasti käyttää hiuslakkaani tai hajuvettäni.
Minulle opetettiin kotona myös, ettei ole hyvää käytöstä lainailla toisten kampoja ja harjoja.
- Narahti
No ei tuollainen peilikaappi vielä mitään, mutta kun meillä poikaystäväni kanssa oli vessassa pesukoneen vieressä pikkupyykkiä varten pyykkikori jossa oli myös lonksuva kansi joka avautui helposti, mutta sitten yhtäkkiä kolahti kovasti kun se jämähti yläasentoon. Siinä oli vielä sellainen ongelma että se sarana oli rikki ja kun se avautui, niin se putosi hieman pois paikoiltaan niin ettei sitä saanut enää kiinni kuin tietyllä tavalla nostamalla.
Sehän on päivänselvää että kenelläkään vieraalla ei ole asiaa pyykkikorille koskaan. Kuitenkin poikaystäväni ystävä tuli meillä käymään ja kävi vessassa. Lähes heti kun hän oli sulkenut vessan oven, kuului tuttu lonksahdus. Poikaystäväni hymyili minulle ja pisti sormensa suunsa eteen ja hymyilin itse takaisin tietäväisenä että mitä oli kaveri yrittänyt käydä katsomassa. Hän tuli ulos punastuneena, mutta siihen loppui likaisten alusvaatteitteni kyttäily. - ja hiivasienilääke
kaveri tuli käymään ekaa kertaa uudessa kämpässäni, ja vessareissun jälkeen totesi, että kannattaisi pyytää vuokraisäntää vaihtamaan tuo jumittuva ovi. eipä ole harvinaisen tyhmä muija...:D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791