3 eri hoitoa samana päivänä

pano-pekka

Haluan vain kerskua saavutuksellani. Miten monella muulla on ollut kolme hoitoa samana päivänä? Entä enemmän? Kahta naista on tullut sitten useamminkin hoideltua saman päivän aikana. Ihan normaalia baari-illan jälkeen aamulla eka ja sitten suihkunraikkaana illalla toista tyttöä, jonka olen kotiini kutsunut.

Kyllä tavoitteekseni asetan neljän-viiden eri naisen tyydyttämisen saman päivän(siis ei vuorokaudessa) aikana. Luulen, että laivalla onnistuisi parhaiten? Naisilla kun vain on taipumusta tulla mustiksiksi vaikka tietävät kyseessä olevan vain panojutun, jotenka tutustuminen tulisi suorittaa laivan eri päissä, käytävillä ja aamiaispöydässä jne.

24

13014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

      huorapukki !

    • huono suoritus!

      Voi reppanaa! Mä hoitelen joskus yöllä kaksikin miestä, aamulla oman kullan hoitoon, iltapäivällä vakipanon kans töitten jälkeen, illalla taas toisen kans ( jossain välissä hoidin sinutkin) ja taas kiireesti yöllä pikapanot naapurin kundin kans...Ja miehet luulee olevansa tässä ovelia!

      • pelinainen

        Laivalla oma matkaseuralaiseni(mies)lueskeli illan hytissä,ja minä lähdin tanssimaan mukavan miehen kanssa moneksi tunniksi.Yön vietin kuitenkin kolmannen miehen kainalossa ;)
        Kahta näistä tapaan edelleen.


    • helsingin yössä

      Voipi olla että on kohdattu.

      t. minttu.

    • kyllä naisen TODELLISEEN

      tyydyttämiseen menee sen verran paljon mehua, ettei sitä kahta kertaa enempää päivässä jaksa. Itsesi sinä olet tyydyttänyt, luulet vaan naisia tyydyttäneesi.

    • Neitoviaton

      Samasta päivästä en voi puhua, mutta yhdestä vuorokaudesta kylläkin. 3 miestä, nelikymppinen, kolmekymppinen ja parikymppinen, 2 vierasta kaupunkia, aikaa alle 24h. Kaikki vielä vanhoja tuttuja (panoja).

      Se oli sitä sinkkuaikaa, kun piti ottaa tilaisuudesta vaarin. Aikataulut natsasivat. Vain yksi tiesi mistä tulin ja minne menin, se keskimmäinen, jonka luona vietin yöni ja aamulla junalla eteenpäin.

      Vaan kyllä se kolmannen kohdalla jo vähän puudutti. Liia paljon makeaa kerralla.

    • Oliko

      on ällöjä ihmisiä paljon, miehiä ja naisia...yh, toivottavasti en kohtaa teitä koskaan...

      • Ällöttää paljon

        nää jutut.


    • nin

      Kyllä meitä ihmisiä on niin monen tasoista.. täällä Suomessakin... JukoPliut sentään... Tyhmiksi olen aina luulluut suomenruottalaisia, mutta hauskan tyhmiä on meissä suomalaisissakin... he he

    • big gun

      kolmea en ole saman vurokauden aikana,kahta kylläkin.vähän aika sitten pistelin menemään kahta naista yhtäaikaa toinen 32 ja toinen 39 kivat kaverukset,kun pyllistivät vierekkäin ja meikäpoika pisteli menemään.

    • oli kolme äijää

      Mulla oli kerran kolme eri äijää luonani yhden vuorokauden aikana. Tosin en harrastanut seksiä kuin yhden kanssa. Ja olen nainen.

    • Rock-starat

      panee mimmejä keikkojen jälkeen liukuhihnalta!
      Jopa roudarit suoriutuvat sun saavutuksista helposti.
      Olen katsonut vierestä kun yks roudari hoiteli samoissa bileissä neljää muijaa, kahta samaanaikaan ja kaks lisäks erikseen.
      terv. entinen Bändäri
      ps. hävettää kertoa menneisyyden hurjasteluja

    • rietas reetta

      mulle kävi joskus näin yksissä pippaloissa. ensin
      nain yhden kundin kanssa, jolla oli aivan mieletön mela. mmmm, mieletöntä.
      siitä urakasta suoriuduttuani olikin vuorossa sitten kolmen kimppaa eli minä ja kaksi ihana urosta.
      usein muistelen tuota tapahtumaa, sillä se on mielestäni ollut elämäni riettain ilta.

      • pano-pekka

        Minua on pyydetty kimppaan useasti, mutta en ole ikinä suostunut. Tuntuu vain niin ylimääräiseltä se toinen jäykkä penis. En halua jakaa naistani kenenkään kanssa, haluan kaiken itse.


      • kahdelta naiselta
        pano-pekka kirjoitti:

        Minua on pyydetty kimppaan useasti, mutta en ole ikinä suostunut. Tuntuu vain niin ylimääräiseltä se toinen jäykkä penis. En halua jakaa naistani kenenkään kanssa, haluan kaiken itse.

        .. tarjousta kimppakivasta?

        Kummallista, jos heti tulee mieleen vain toinen mies...


      • pano-pekka
        kahdelta naiselta kirjoitti:

        .. tarjousta kimppakivasta?

        Kummallista, jos heti tulee mieleen vain toinen mies...

        Niin, totta! Minulle tuli heti mieleen toinen mies. Aika hassua nyt kun jälkikäteen ajattelen. Mutta vastaus sinulle on, että en ole saanut TODELLISTA tarjousta koskaan kahden naisen jutusta. Joskus seurustelin 19v bi-tytön kanssa, mutta hän ei ollut mitenkään liian aktiivinen tyttöjen suhteen. Kriteerit oli korkealla ja sopivaa nättiä bi-tyttöä ei tullut vastaan. Kuitenkin hän oli ehdottanut, että kolmantena jokin kiva tyttö olisi ihanaa. Se oli vain sellanen heitto, en mä ala mistään deittipalveluista ketään kaivamaan tms.


    • Halukas

      Miksi vaihdat naista välillä?

      Olen ollut saman miehen kanssa 11 kertaa yhden päivän aikana. Seuraava "ennätys" oli 7 kertaa päivässä saman miehen kanssa.

      On todella ihanaa olla sängyssä koko päivä saman miehen kanssa - jos mies on ihana.

      Koko päivä ihan kiireetöntä hyväilyä, molemmin puolista "suihinottoa" - välillä yhdessä suihkuun, syömään, ja juomaan Vichyä. Alkoholia ei tarvitse - se turruttaa aistit. Onneksi mies ei tupakoinut. Tupakan makuista miestä tai alkoholin makuista ja alkoholin hajuista miestä on inhottava suudella.

      Toivottavasti löydät yhden ihanan naisen, jonka kanssa voit nauttia 11 kertaa päivässä. Minä en kersku, mutta olen ihana ja halukas oikean miehen kanssa. Molemmin puolin antaminen ja saaminen on todella ihanaa - monta kertaa päivässä.

      Naurattaa tilastot: suomalaiset rakastelevat noin kaksi kertaa viikossa. Kerran viikossa on normaalia. Saunan jälkeen pimeässä peiton alla.

      Ihanalle tuntuu rakastelu keittiön pöydällä, päivällä, valoisalla, monta kertaa päivässä. No välillä voi vaihtaa vaikka olohuoneen tuolille tai sohvalle tai vaikka eteisen lattialle tai pesukoneen päälle kylppäriin. Vaihtelu virkistää.

      • pano-pekka

        Yhtäjaksoinen ennätykseni on kolme tuntia yhteen menoon. Se tosin oli teininä kun seisoi vaikka olin lauennut. Silloin ei laukeamisen jälkeen tarvinnut odottaa yhtään minuuttia vaan uutta saattoi laittaa saman tien. Tyttö sai kuutisen kertaa muistelisin, itse tulin kolmesti.

        Monta kertaa päivän aikana saman kanssa on tullut sekstattua monestikin.

        Mutta jokin tuossa uusien naisien valloittamisessa kiehtoo. Lisäksi siitä saa ihan huimasti kokemusta eri persoonista ja kehoista. Joku ejakuloi, toinen litimärkä, kolmas tiukka, neljäs itkee kun saa orgasmin, viides pyytää pyllyyn. Uuden naisen kanssa on kiihottavaa päästä heti herkälle ja kiimaiselle tasolle.


    • kahdeksan hoitoa

      Minullapa oli samana päivänä kahdeksan hoitoa.
      Kyllä oli illalla selkä jä kädet kipeänä. On se vaan hierojan ammatti kova.

    • PANOJEN PANO PEKKA

      MULLA OLI 55 ERI NAISTA YHDEN VUOROKAUDEN AIKANA. HYVIN MENI EI VALITTAMISTA KUN ON KESTO STONDIS LÄHES AINA PÄÄLLÄ ILMAN VIAKRAAKIN.

      • ride free

        MUTTA JOILLAKIN ON MONTASATAA ERI KUMPPANIA PÄIVÄNAIKANA,ELI TOI 55 ON AIKA HUONO!HEH...


      • sä heräsi

        ja lakanat oli limaiset, koska olit lauennut uneen. Teini!! \,,/


    • lady

      olla tunnevammanen, joka ei koskaan pysty olemaan onnellinen parisuhteessa, koska aina pitää saada uusia kiihkeitä kokemuksia. Osaa ehkä seksuaalisesti tyydyttää naisia, muttet osaa tehdä ketään pysyvästi onnelliseksi. Surullista.

    • Anonyymi

      Juu aamulla vaimoani päivällä siivoojaa työpaikalla ja illalla kokouksesta vein Jertan kotiin autolla ja naitiin. Kotiin tullessa vaimo kiimassa uudestaan nain senkin.. Ikä 32v mullls

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1681
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1422
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      926
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      763
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      692
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      661
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      638
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      605
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      603
    Aihe