miehet seisooko

¤cheetah¤

Oisin vaan semmosta tässä kyselly miehiltä 20-30v, tai no saapi kaiken ikäiset vastata, että miten kauan teiltä kestää noin niin kuin palautua rakastelusta, eli kuinka pitkän ajan päästä laukeamisesta pystytte uudestaan? Tai että jos alatte heti paneskella lisää, niin tuleeko teiltä vielä toisen kerran? Vai lurpsahtaako ennen pitkää eikä tule enää toista orkkua? Ja kirjoita myös ikäsi.

23

6133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnolla!

No, mulla se on niin, että se riippu aika paljon tyttöystävästä et kuinka nopeeta voi alkaa uudestaan. Yleensä, jos ollaan rakasteltu useammin, kuin kerran niin ei siinä kovin kauan tarvitse huilailla, mut niin kuin sanoin niin mulla ainakin se riippuu paljolti kumppanistani:=)Olen 21 v.

• tulee tulee

Joskus nuorena jaksoi paljonkin . Nyt viiskymppisenä ei voi kun pari kertaa putkeen sitten on odotettava varttitunti . Riippuu naisesta jos on oikeen kiihkee jaksaa vielä 4-5 kertaa peräjälkeen ja aina tulee . Sitten on otettava välipalaa ja ehkäpä aamulla sitten lisää .

• ¤cheetah¤

Oottekste nyt tosissanne, mua rupee hiukan harmittaa nyt kun mun mies on vasta 25 ja ei se pysty kahta kertaa peräkkäin... Tosi harvoin ees rupee toiselle kierrokselle, vaik mä kehräisin siin vieres et hei lisää lisää, ja sit jos rupeekin niin kohta lopahtaa se touhu, ei sillä pysy kankeena ja ei ainakaan toista kertaa tuu.. HÖH! :(

• hyvää kertaa

Mun mies on 5-kybänen ja jaksaa tunnin - kolme kerrallaan.
        Täytyypi sanoa etten ole nuorempana tavannut vastaavan kyvykästä miestä !

• seisoo

Ensimmäisen varvin jälkeen olen aika pian valmis, eli seisoo, mutta toisella kierroksella kestän tosi pitkään, en ehkä saa ollenkaan, mutta koko ajan kyllä seisoo ja juhlavasti. Eipä ole juuri naiset valitelleet, että kesken loppuisin, mutta itse olen kokenut ongelmaksi sen, että jos joutuu nopeasti ensimmäisen aktin jälkeen jatkamaan, niin laukeaminen on vaikeaa, vaikka kuinka himottaisi. ja siis mies 37v.

• Xyz

Tuo seksuaalinen jaksaminen on hyvin yksilöllistä. Siihen vaikuttavia tekijöitä on monia, joista selvimmät ovat ikä, fyysinen kunto, väsymys, testosteronitaso, tietyt rakenteelliset seikat jne. Sitten on myös nuo psyykkiset seikat kuten suhtautuminen seksiin, halu antaa ja saada, kiihottavat asiat, partenerien välinen suhde jne.
      On hyvin tavallista että parilla on erilaiset seksuaaliset tarpeet, niin keston kuin ajankohdankin suhteen. Olisi varsin hyvä, jos ihmiset pystyisivät keskustelemaan näistä keskenään kiihkottomasti ja ymmärtämään yksilöllisiä eroja. Tiedän vaan, että niin paljon kuin seksistä tänä päivänä jutellaankin, itseään koskevat asiat ovat monesti vaikeita keskusteluaiheita.
      Antaisin sellaisen vastauksen tuohon esitettyyn kysymykseen, että ota joskus sopivassa tilanteessa esille kysymys miehesi kanssa, ja kysele, onko hänellä jotain sellaisia seksuaalisia fantasioita, joita hän on mielessään ehkä miettinyt. Voisitteko ehkä toteuttaa niitä yhdessä, ehkä ne stimuloisivat sinuakin. Meitä miehiä kun on niin joka lähtöön, että täältä voit saada kyllä joillekin sopivia neuvoja, mutta jotka eivät kuitenkaan iske omalle miehellesi.

• Rami

Heti valmis kun on laaki lähtenyt. M-23

• kypä

kyllä jaksaa painaa, kun vain muijan vehje kestää, ikä on 35.

• Tia

Olis ihana löytää sellainen mies joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa. Vois touhuta koko yön niin ettei seuraavana päivänä vois istumatyötä tehdä =) Tuntuu vaan että vedän puoleeni sellaisia 1-3 kertaa laukeavia könsikkäitä. Onko se muuten niin että iän myötä kestävyys paranee vai huononee? Mun ikähaarukka vois olla vaikka 20-35 vuotiaat. Saa tietty muutkin vastata, mutta huolettaa vaan kun tulee itselle ikää lisää että onko tulevaisuuden näkymä parempi vai huonompi. Toteutuuko haave vaiko eikö =)

• isäksi
        Tia kirjoitti:

Olis ihana löytää sellainen mies joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa. Vois touhuta koko yön niin ettei seuraavana päivänä vois istumatyötä tehdä =) Tuntuu vaan että vedän puoleeni sellaisia 1-3 kertaa laukeavia könsikkäitä. Onko se muuten niin että iän myötä kestävyys paranee vai huononee? Mun ikähaarukka vois olla vaikka 20-35 vuotiaat. Saa tietty muutkin vastata, mutta huolettaa vaan kun tulee itselle ikää lisää että onko tulevaisuuden näkymä parempi vai huonompi. Toteutuuko haave vaiko eikö =)

Kyllä kaksi-kolmekymppisenä jaksaa perhaiten johtuisko siitä kun on muutenkin paremmassa kunnossa . Totuus on ettei kukaan joka yö jaksa koko yötä . Riippuu mielialasta ja kumppanista . Ite olen viisikymppinen perhaimmillaan jaksaa ja jaksaa . 2-3 krtaa tulee ettei lerpaha välillä . Siten vielä uudestaan ja uudestaan ympäri vuorokauden . No ei sitä satu kuin pari kertaa vuodessa enää tällä iällä .

• voi toteutua
        Tia kirjoitti:

aamusella ekan yhdynnän jälkeen,joka kestää noin 25-30minuuttia täytyy huilia noin vartin verran,sitten taas onnistuu ja taas on huilin vuoro,mutta vaimo lypsää koko ajan ja taas mentiin.neljäskin kerta onnistuu,mutta siinä välillä kyllä nuolen pimppiä ja vaimo lypsää,yhteispelillä se hoituu vaikka ikää vain 55v.eiköhän nää asiat ole kuitenkin yksilöllisiä.hyvä kunto auttaa,en tupakoi enkä lotraa kaljan kanssa.harvassa ne miehet jotka jaksaa ja jaksaa kyllä stoppi tulee joskus kuitenkin eteen.tsemppiä vaan "löytöretkelle".

• joo
        Tia kirjoitti:

Huvittaa lukea näillä palstoilla sun juttuja.Esiinnyt jonain erotiikan ylipapittarena,joka vain nais ja nais...

• Tia
        joo kirjoitti:

Huvittaa lukea näillä palstoilla sun juttuja.Esiinnyt jonain erotiikan ylipapittarena,joka vain nais ja nais...

Perusteleppas hieman näkökantaasi. Totuushan nyt on tietysti se tällä hetkellä, että siitä se on puhe mistä on puute :) Siinä se nyt tuli paljastettua. En minä ole koittanut minään erotiikan ylipapittarena esiintyä. Omat mielipiteeni vain olen sanonut. Niin ja se on sitten huumoriakin osa niissä jutuissa, mutta ilmeisesti ei ole oikein sun huumorintajuun kolahtanu. Seksi ja seksuaalisuus nyt on vaan aivan äärettömän tärkeä osa ihmisyyttä. Ei mahda mitään. Siitä puutteesta vielä sen verran, että kyllä minä tosiaan mielelläni naisin ja naisin ja vielä kerran naisin. En varmaankaan ole ainoa laatuani kuitenkaan. Sitä kun on melkein vuosikymmenen tottunut laittamaan miehen kanssa lihaa piiloon lähes päivittäin niin nämä lamaiset ajat syö ihmistä ja paljon. Nyt se vissiin sitten on jotenkin kieroutunutta jos kyseessä on nainen. Niin ja kyllä mulla on sen verran ulkonäköäkin kuitenkin, että saisin minä reissullani jos kelpuuttaisin jonkin satunnaisen ohikulkijan (vaikkapa postimiehen ;)) Siinä sitten kun olis mun mielestä kuitenkin tärkeää myös molemminpuoleinen vetovoima ja tunnetta sais kanssa olla mukana.

Muuten mun keskustelupolkuni täällä suomi24 sivuilla on kulkenut avioeron kautta tänne seksi osastolle. Niin ja jokunen on jopa erehtynyt minua kiittämäänkin mielipiteistä. Kiitos myös sinun mielipiteestäsi... Noh niin kauan kuin tämä puutostila jatkuu minusta varmaan tulee kuulumaan jotakin. Sitten kun vaikenen tiedätte, että hyvin on äimät hatussa vihdoinkin ;)

• joopa joo
        Tia kirjoitti:

Perusteleppas hieman näkökantaasi. Totuushan nyt on tietysti se tällä hetkellä, että siitä se on puhe mistä on puute :) Siinä se nyt tuli paljastettua. En minä ole koittanut minään erotiikan ylipapittarena esiintyä. Omat mielipiteeni vain olen sanonut. Niin ja se on sitten huumoriakin osa niissä jutuissa, mutta ilmeisesti ei ole oikein sun huumorintajuun kolahtanu. Seksi ja seksuaalisuus nyt on vaan aivan äärettömän tärkeä osa ihmisyyttä. Ei mahda mitään. Siitä puutteesta vielä sen verran, että kyllä minä tosiaan mielelläni naisin ja naisin ja vielä kerran naisin. En varmaankaan ole ainoa laatuani kuitenkaan. Sitä kun on melkein vuosikymmenen tottunut laittamaan miehen kanssa lihaa piiloon lähes päivittäin niin nämä lamaiset ajat syö ihmistä ja paljon. Nyt se vissiin sitten on jotenkin kieroutunutta jos kyseessä on nainen. Niin ja kyllä mulla on sen verran ulkonäköäkin kuitenkin, että saisin minä reissullani jos kelpuuttaisin jonkin satunnaisen ohikulkijan (vaikkapa postimiehen ;)) Siinä sitten kun olis mun mielestä kuitenkin tärkeää myös molemminpuoleinen vetovoima ja tunnetta sais kanssa olla mukana.

Muuten mun keskustelupolkuni täällä suomi24 sivuilla on kulkenut avioeron kautta tänne seksi osastolle. Niin ja jokunen on jopa erehtynyt minua kiittämäänkin mielipiteistä. Kiitos myös sinun mielipiteestäsi... Noh niin kauan kuin tämä puutostila jatkuu minusta varmaan tulee kuulumaan jotakin. Sitten kun vaikenen tiedätte, että hyvin on äimät hatussa vihdoinkin ;)

Toi "puutostila" nyt selittää kommenttejasi aika paljon.Mutta hei,onnea vakipanon etsintään :)

• ole,,,,,,,,,,
        Tia kirjoitti:

laatuasi ainoa, olen tavannut kaltaisiasi naisia.
        Ja mukavia kaikki olleet :). Eikä siinä mielestäni mitään eroa ole jos nainenkin haluaa ja nauttii seksistä.Luonnollistahan se on, ja naisissakin siinä suhteessa paljon eroja, kuten meissä miehissäkin. Itsekkin olen sellainen, että seksiä haluan jatkuvasti ja pidän kokoyön kestävistä "rakasteluista".Ja totta on sekin, että kun suhde on pidempi, sitä parempaa se on, kun tunnepuolikin mukana. Ja oppinut tuntemaan toisen tarpeet.Iselläni yksi kerta vain kestää jopa kolmekin tuntia, haluan nauttia. Joten yössä en "jaksa" kuin pari kolme kertaa. Kohdalleni on myös osunut naisia jotka eivät "jaksa" välillä kanssani sitä kertaakaan, vaan haluavat lopettaa itse saatuaan.Joskus jopa ollut sellaisia, jotka eivät ole mitään saaneet, vaikka olisin mitä tehnyt. Ovat kyllä nauttineet, mutta kertoneet, etteivät ole aikaisemmissakaan suhteissa orkkua saaneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta erilaisia kun kaikki olemme, asia on vaan hyväksyttävä. Ehkä hekin sitten joskus jonkun kanssa saavat, ainakin toivon niin. Toivon myös sulle onnea siinä, et arvoisesi miehen löydät. Ja varmasti löydätkin, voi olla vaan et joskus se vie aikaa. Itse oon jo kohta 5- kymmpinen, joten ei se tulevaisuuskaan kohdallasi välttämättä huono ole.Onnea "retkillesi" ja nauti seksistä, se on mahtava asia. Niin mäkin nautin!!

• Tia
        joopa joo kirjoitti:

Toi "puutostila" nyt selittää kommenttejasi aika paljon.Mutta hei,onnea vakipanon etsintään :)

En minä näitä juttuja niin vakavasti ota, joten ei haitanne mitään. Kiitos sulle tsemppauksesta ja sitähän se minäkin toivon että löytyis joku vakipano (joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa... heh heh :) )

Omista vastauksistani vielä sen verran sanon, että koitan kuitenkin aina vastata mielipiteeni perustellusti. Minun mielestäni olis kans kiva, että ihmiset vastaa kokonaisilla lauseilla ja kertoo eri näkökantoja. Minua ahdistaa se että ihmiset vastaavat vain yhdellä sanalla. Jos esimerkiksi kysytään tykkäätkö koira-asennosta kaipaa se minusta vastaukseksi muutakin kuin vain ihanaa. Nyt sitten taas kuulostan sinusta erotiikan ylipapittarelta kun sanon esim. että vastaisin että asento kaipaa (minulla) klitan hyväilyä jne.jne. Ja kaikissa mun vastauksissa on kuitenkin se totuuden siemen eli ovat oikeasti sellaisia vastauksia joiden takana voin seistä ja itseäni peiliin katsella.

Eniten kaipaan exässä just sitä, että oli pitkä historia ja oltiin paljon yhdessä opiskeltukin yhteisen nautinnon saavuttamiseen liittyviä juttuja. Parhaita muistoja oli just ne kun lemmiskeltiin piiiitkään ja hartaasti ja useampi kerta peräkkäin. Mieheni yleensä jaksoi hyvin varsinkin silloin kun rentoutui lomareissuilla kaukana arkirutiineista.

No nyt vaikenen, mutta ehkä vain hetkeksi ;)

• nainen.......

haluaisin monia kertoja peräkkäin,m utta mieheni ei ikinä ole valmis kuin yhteen kertaan. itsekkin ajattelen etten ole tarpeeksi kiihottava...vähän harmittaa...

• die-die

Täällähän noita kuudestilaukevia tuntuu olevan palsta pullollaan.Outoa etteivät ole jo tarjoilleet mailiosoitetta?!Ehkä pelkäävät,että se karmea totuus paljastuu.Helppohan se on täällä anonyymisti elvistellä.

• arvelet
        die-die kirjoitti:

Täällähän noita kuudestilaukevia tuntuu olevan palsta pullollaan.Outoa etteivät ole jo tarjoilleet mailiosoitetta?!Ehkä pelkäävät,että se karmea totuus paljastuu.Helppohan se on täällä anonyymisti elvistellä.

Suurin osa näistä kehujista todellisuudessa puhuvat potaskaa - itse en mene kehumaan, kun en tiedä... Minä haluaisin kohta taas laukeamisen jälkeen yrittää, mutta kun vaimo ei enää halua (hänelle riittää yksi O.)...

• Tia
        arvelet kirjoitti:

Suurin osa näistä kehujista todellisuudessa puhuvat potaskaa - itse en mene kehumaan, kun en tiedä... Minä haluaisin kohta taas laukeamisen jälkeen yrittää, mutta kun vaimo ei enää halua (hänelle riittää yksi O.)...

Tasan ei käy onnen lahjat :/

• ...

noin 20minuuttia ja taas huvittaa ja sit mennään :) kestää tosi kauvemmin et tulee mut ainaki mulla irtoo.

• Mies29

...omasta vireystilasta, jos on 60h työviikko alla ei paljoa paneta, mutta esmes kesälomalla on ihan eri meininki. Ja ennen kaikkea miehen halukkuus riippuu myös siitä miten seksikäs ja halukas sinä olet. (Vinkki: Vähän pitsiä päälle... )

Todella seksikkään ja halukkaan naisen kanssa erektio ei välttämättä lopu ensimmäiseen orgasmiin ollenkaan vaan naimista voi jatkaa ulos vetämättä niin pitkään kuin peruskunto kestää. Mutta 20-30 läpäämisen min jälkeen viimeistään pitäisi olla taistelukunnossa, jos siis ilmassa on vielä rakasteluhalukkuutta ja tyttö on edes jotenkin pantava. ;)

• ....täyttä asiaa. Ratkaisevinta on se, että kummallakin on vielä riittävä "kiima" päällä.

Minun kohdallani toinen kerta heti perään vaatii todella kiimaisen "pikku-tuhman" naisen, joka ei itseään häpeile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe